Akcja Dzieciaki do Rakiet we Wrocławiu

Akcja Dzieciaki do Rakiet we Wrocławiu

Budzimy w dzieciach tenisową pasję! W sobotę 17 czerwca akcja zawita do Wrocławia. Na Placu Wolności przed Narodowym Forum Muzyki dzieci będą miały szansę zarazić się tenisową pasją. Przez cały dzień będą tam się odbywać bezpłatne treningi tenisowe. Jesienią zaś w pięciu wrocławskich szkołach dzieci będą miały okazję uczyć się podstaw gry w tenisa na lekcjach WF.

Akcja Dzieciaki do Rakiet, realizowana przez Bank BGŻ BNP Paribas i Polski Związek Tenisowy, ma na celu promowanie tenisa wśród dzieci i ich rodziców. Jest skierowana zarówno do dzieci, które mają już za sobą pierwsze tenisowe doświadczenia, jak i do tych, które jeszcze nie miały w ręku rakiety. Najistotniejszym elementem akcji jest dobra zabawa. Wykorzystanie różnorodnych ćwiczeń ogólnorozwojowych oraz elementów innych dyscyplin sportowych sprawia, że treningi tenisa są dla dzieci sportową zabawą. Tak też było podczas ubiegłorocznej edycji akcji, w której wzięło udział ponad 2000 dzieciaków.

– Tenis to doskonały sport dla każdego dziecka. To fantastyczna dyscyplina ogólnorozwojowa, która w dodatku wpaja najmłodszym zasady fair play. Pracuję z dziećmi od przeszło dwudziestu lat i jedno się nie zmienia: tenis daje im niesłychaną frajdę. Dlatego wszystkich rodziców zachęcam do tego, żeby dali swoim dzieciom szansę spróbować tej pięknej gry – mówi Sykstus Szajda, główny trener akcji Dzieciaki do Rakiet.

Lekcje będą całkowicie bezpłatne, przeznaczone dla dzieci w wieku od 5 do 12 lat. Dzieci zostaną podzielone na odpowiednie grupy wiekowe.

NESCAFÉ® Dolce Gusto® partnerem akcji

Podczas zmagań dzieci na kortach, marka NESCAFÉ® Dolce Gusto® zadbała o chwilę przyjemności i relaksu dla dorosłych. NESCAFÉ® Dolce Gusto® to marka systemów kawowych sprzedawana w ponad 80 krajach na świecie. Oferuje najnowsze, innowacyjne rozwiązania technologiczne, ekspresy charakteryzujące się unikalnym wyglądem, a także szerokim portfolio wysokiej jakości kaw i napojów.

BNP Paribas – We are tennis

Grupa BNP Paribas jest największym sponsorem tenisa na świecie już od ponad 43 lat. Związek BNP Paribas i tenisa to dużo więcej niż sponsoring – to trwały element budujący wizerunek marki na całym świecie i prawdziwa pasja do sportu, który stał się częścią tożsamości marki grupy.

W roku 1973 Francuska Federacja Tenisowa zamierzała zbudować loże dla honorowych gości turnieju wielkoszlemowego Rolanda Garrosa. Zwróciła się do BNP o wsparcie finansowe tego projektu, w zamian oferując zamieszczenie logo BNP na banerach wokół kortów. Dziś możemy je oglądać na kortach zarówno wielkiego, jak i małego formatu. W sumie na całym świecie logo BNP Paribas

Lokalizacja

Plac Wolności

pl. Wolności,  Wrocław

Komentarze