Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne, pasazer.mpk.wroc.pl/
Kontakt do MPK Wrocław
Reklamacje i wnioski dotyczące działalności MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu można składać :
- telefonicznie pod numerami:71 321 72 71 lub 71 321 72 70
- poprzez adres e-mail: [email protected]
Informacje o Biurach Obsługi Pasażera
- czynne od poniedziałku do czwartku od godziny 8.00 do 18.00, w piątki od 8.00 – 16.00.
- INFOLINIA czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-21.00 pod telefonami: 71 321 72 71, 71 321 72 70
KONTAKT DO BIUR OBSŁUGI PASAŻERA
- al. Kromera 21a, 51-163 Wrocław
- ul. Świeradowska 22, 50-559 Wrocław
- tel.: 71 321 72 71, 71 321 72 70
- e-mail: [email protected]
BOP udziela informacji na temat: cen, rodzajów i zasad płatności za bilety; zgubionych przedmiotów, zasad kontroli biletów; opłatach dodatkowych za brak biletu; kontaktów, adresów oraz numerów kont do wpłat.