Reklamacje i wnioski dotyczące działalności MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu można składać:
- telefonicznie pod numerem: 71 308 50 30
- poprzez adres e-mail: bop[at]mpk.wroc.pl
Informacje o Biurach Obsługi Pasażera
- al. Kromera 21a, 51-163 Wrocław
- ul. Świeradowska 22, 50-559 Wrocław
- czynne od poniedziałku do piątku godz. 8:00-19:00 - Sobota od 9:00 do 14:00
- INFOLINIA czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-21.00 pod telefonem: 71 308 50 30
- e-mail: bop[at]mpk.wroc.pl
Biuro Rzeczy Znalezionych MPK Wrocław
- INFOLINIA czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-15:30 pod telefonami: 71 308 50 36, +48 798 085 431