wroclaw.pl strona główna Urząd Miejski we Wrocławiu – załatwianie spraw Urząd - strona główna

Infolinia 71 777 7777

11°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 23:55

wroclaw.pl strona główna

Reklama

  1. wroclaw.pl
  2. Urząd
  3. Urząd Miejski Wrocławia

Organizacja pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia

Urząd Miejski Wrocławia czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45.

Obsługa kancelaryjna (możliwość bezpośredniego złożenia dokumentów) jest prowadzona w poniższych obiektach:                      

  • pl. Nowy Targ 1-8 parter, pok.5 e-mail: kum[AT]um.wroc.pl
  • ul. G. Zapolskiej 4 parter, sala nr 4, stanowiska 6 i 7
  • al. M. Kromera 44 parter, sala COM, pok 31
  • ul. Hubska 8-16 parter, sala nr 1, stanowisko 1

Czytaj też: Co można załatwić w urzędzie zdalnie?   

Centra Obsługi Mieszkańca

Wrocławianie mogą osobiście załatwić sprawy w jednym z oddziałów Centrum Obsługi Mieszkańca, które znajdują się:

  • ul. G. Zapolskiej 4
  • pl. Nowy Targ 1-8
  • ul. W. Bogusławskiego 8, 10
  • al. M Kromera 44 
  • ul. Hubskiej 8-16
  • ul. Legnickiej 58 (CH Magnolia)

W przypadku niektórych spraw wizytę można umówić przez internet.

Teleinformatyczne Centrum Obsługi Mieszkańca

Wszystkie informacje o działalności Urzędu Miejskiego i jego jednostek dostępne są pod jednym numerem telefonu (71) 777 77 77 (opłata za połączenia z telefonów stacjonarnych i komórkowych wg stawki operatora).

(71) 777 77 77 to ogólnodostępny numer telefoniczny, pod którym można:

  • uzyskać wszelkie informacje dotyczące spraw obsługiwanych przez Urząd Miejski Wrocławia
  • załatwić sprawy nie wymagające jego obecności w urzędzie
  • zostać skierowany do jednostki lub wydziału właściwego dla danego rodzaju sprawy lub zgłoszenia.
Wszystkie informacje na temat działania Urzędu Miejskiego Wrocławia dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.

O Urzędzie

Reklama

Powrót na portal wroclaw.pl