Organizacja pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45.
Obsługa kancelaryjna (możliwość bezpośredniego złożenia dokumentów) jest prowadzona w poniższych obiektach:
- pl. Nowy Targ 1-8 parter, pok.5 e-mail: kum[AT]um.wroc.pl
- ul. G. Zapolskiej 4 parter, sala nr 4, stanowiska 6 i 7
- al. M. Kromera 44 parter, sala COM, pok 31
- ul. Hubska 8-16 parter, sala nr 1, stanowisko 1
Czytaj też: Co można załatwić w urzędzie zdalnie?
Centra Obsługi Mieszkańca
Wrocławianie mogą osobiście załatwić sprawy w jednym z oddziałów Centrum Obsługi Mieszkańca, które znajdują się:
- ul. G. Zapolskiej 4
- pl. Nowy Targ 1-8
- ul. W. Bogusławskiego 8, 10
- al. M Kromera 44
- ul. Hubskiej 8-16
- ul. Legnickiej 58 (CH Magnolia)
W przypadku niektórych spraw wizytę można umówić przez internet.
Teleinformatyczne Centrum Obsługi Mieszkańca
Wszystkie informacje o działalności Urzędu Miejskiego i jego jednostek dostępne są pod jednym numerem telefonu (71) 777 77 77 (opłata za połączenia z telefonów stacjonarnych i komórkowych wg stawki operatora).
(71) 777 77 77 to ogólnodostępny numer telefoniczny, pod którym można:
- uzyskać wszelkie informacje dotyczące spraw obsługiwanych przez Urząd Miejski Wrocławia
- załatwić sprawy nie wymagające jego obecności w urzędzie
- zostać skierowany do jednostki lub wydziału właściwego dla danego rodzaju sprawy lub zgłoszenia.