Wszyscy chętni (w wieku od 16 do 35 lat) mają do wyboru pracę w trzech działach.
Marketing i reklama
Tutaj praca będzie polegała m.in. na dystrybucji materiałów reklamowych (i pilnowaniu, by były dobrze wyeksponowane), przygotowywaniu akcji promocyjnych związanych z wydarzeniami w NFM, ale też pomoc w przygotowywaniu konferencji prasowych i spotkań z artystami. Będzie też opcja archiwizowania materiałów reklamowych i niewielkie prace biurowe.
Obsługa widowni
Potrzebne będzie CV, bo tutaj obowiązuje rozmowa kwalifikacyjna. Zadania czekają różne. Konieczna okaże się znajomość języka angielskiego, zwłaszcza że wolontariusz będzie miał za zadanie opiekę nad gośćmi (także VIP), szukanie dla nich miejsca, informowanie o programie. Ponadto pilnowanie porządku na sali (także największej na 1820 miejsc) i wręczanie artystom kwiatów po koncercie.
Dział Promocji
Wolontariusze będą współpracowali z działem logistycznym i producentami konkretnych koncertów, będą także opiekunami – pilotami artystów (tu także konieczna jest znajomość języka angielskiego). Ważna uwaga – w tym dziale ważna jest dyspozycyjność.
Korzyści dla wolontariuszy
Po miesiącu pracy wolontariusz otrzymuje specjalny identyfikator uprawniający wstęp na wszystkie wydarzenia NFM. Może też zaliczyć staż do praktyk, a po zakończeniu pracy otrzyma też referencje. Dla wolontariuszy przewidziano także upominki - gadżety NFM.
Wszystkie szczegóły znajdziecie na stronie NFM.