www.wroclaw.pl

Pytania i odpowiedzi

Zgromadziliśmy najważniejsze informacje o statusie Nasz Wrocław w postaci pytań i odpowiedzi. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi, zadaj pytanie poprzez dostępny na stronie formularz kontaktowy.

  • Rejestracja

    Kto może zarejestrować się w programie Nasz Wrocław?

    Jeśli mieszkasz we Wrocławiu i rozliczasz podatek dochodowy w Urzędzie Skarbowym właściwym dla miasta Wrocławia, to program Nasz Wrocław jest dla Ciebie.

    Czy mogę zarejestrować dziecko w programie Nasz Wrocław?

    Jeśli jesteś aktywnym użytkownikiem programu Nasz Wrocław, masz możliwość dołączenia do niego dzieci w wieku od 13 do 18 lat, których jesteś opiekunem.

    Mam status Premium, czy muszę wymienić kartę?

    Jeśli jesteś aktywnym posiadaczem statusu nadanego w ramach programu URBANCARD Premium nie musisz nic robić, automatycznie otrzymujesz dostęp do konta w programie Nasz Wrocław. Zaloguj się, aby poznać naszą atrakcyjną ofertę i korzystaj ze zniżek.

    Czy udział w programie Nasz Wrocław jest bezpłatny?

    Tak, udział w programie jest bezpłatny.

    Czy i jaką kartę muszę posiadać, żeby dołączyć do programu?

    Aby dołączyć do programu nie musisz posiadać karty, wystarczy, że ściągniesz na swój telefon aplikację Nasz Wrocław i wybierzesz wirtualną kartę, którą okażesz u Partnera programu.

    Posiadasz kartę URBANCARD, URBANCARD EP lub URBANCARD Premium zarejestruj ją przez stronę WWW lub aplikację Nasz Wrocław.

    Jeśli nie masz możliwości korzystania z aplikacji i nie posiadasz żadnej ze wskazanych powyżej kart, możesz otrzymać kartę Nasz Wrocław, którą następnie samodzielnie zarejestrujesz w programie.

    Gdzie mogę otrzymać kartę Nasz Wrocław?

    Kartę możesz otrzymać w Centrach Obsługi Podatnika, Centrach Obsługi Mieszkańca oraz u wybranych partnerów programu.

    Skąd mogę pobrać aplikację?

    Aplikacje możesz pobrać ze sklepu GooglePlay lub App Store.

    Zapomniałem hasła do konta Nasz Wrocław, co mam zrobić?

    Musisz zresetować hasło. W tym celu wejdź na stronę logowania i naciśnij przycisk „przypomnij hasło”, system zapyta Cię o adres e-mail, który podałeś w trakcie rejestracji. Wyślemy Ci wiadomość z hasłem i znowu będziesz mógł korzystać ze swojego konta.

    Co zrobić jeśli podałem nieprawidłowy adres e-mail podczas rejestracji lub chcę go zmienić?

    Musisz zalogować się na swoje konto przy użyciu numeru karty, a następnie wejść w zakładkę „Profil”. Po kliknięciu w przycisk „zmień dane” będziesz mógł skorygować adres e-mail.

    Jak usunąć konto?

    Po zalogowaniu na swoje konto wybierz zakładkę „Profil”, a następnie ikonę „Usuń konto”. Możesz także skontaktować się z nami pisemnie lub osobiście.

    Jak skontaktować się w sprawie programu?

    Napisz do nas poprzez formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer 71 777 77 77.

  • Udział w programie Nasz Wrocław

    Jakie są warunki uczestnictwa w programie Nasz Wrocław?

    Status Premium otrzymasz, jeśli mieszkasz we Wrocławiu i rozliczasz się z podatku dochodowego od osób fizycznych w jednym z właściwych dla mieszkańców Wrocławia Urzędów Skarbowych oraz zarejestrujesz się w programie.

    Przez jaki okres aktywne jest konto w programie Nasz Wrocław?

    Konto jest aktywne przez 24 miesiące.

    Skąd będę wiedział, że moje konto w programie Nasz Wrocław jest już aktywne i mogę korzystać ze zniżek?

    Wyślemy do Ciebie wiadomości na wskazany adres e-mail. Informacja o stanie twojego konta będzie również widoczna na twoim koncie na stronie www oraz w aplikacji.

    Moje konto straciło ważność. Co zrobić, aby ponownie było aktywne?

    Zaloguj się na swoje konto w zakładce WWW lub aplikacji i złóż wniosek o ponowną aktywację.

    Dostałem wiadomość z prośbą o weryfikację. Czy muszę przedstawić cały PIT?

    Nie. Wystarczy okazać wyłącznie pierwszą stronę PIT, na której widnieje Twoje imię i nazwisko, PESEL, miejsce zamieszkania oraz Urząd Skarbowy.

    Czy mogę wnioskować o konto w programie Nasz Wrocław dla mojego dziecka?

    Jeśli jesteś aktywnym użytkownikiem programu Nasz Wrocław, masz możliwość dołączenia do niego dzieci w wieku od 13 do 18 lat, których jesteś opiekunem.

    Czy po otrzymaniu aktywnego konta w Programie Nasz Wrocław mogę zostać poproszony o przedstawienie zeznania podatkowego?

    Tak, zgodnie z Regulaminem programu możemy poprosić Cię o przedstawienie w określonym terminie pierwszej strony zeznania podatkowego za ubiegły rok, w zakresie następujących danych: imię i nazwisko, PESEL, miejsce zamieszkania oraz Urząd Skarbowy.

    Co w przypadku, gdy nie mogę lub nie chcę okazać zeznania podatkowego?

    W takim przypadku możesz okazać zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, z którego wynika, że rozliczyłeś podatek dochodowy od osób fizycznych za ubiegły rok w Urzędzie Skarbowym właściwym dla mieszkańca Wrocławia.

    Jaki jest okres ważności konta Nasz Wrocław dla dziecka?

    Ważność konta Nasz Wrocław twojego dziecka jest identyczna z okresem ważności twojego konta w programie.

    Moje konto straciło ważność. Czy tracę dostęp do konta?

    Nie, nie tracisz dostępu do swojego konta. Możesz za jego pośrednictwem m.in. złożyć wniosek o ponowne aktywowanie konta, edytować swoje dane czy przejrzeć historię udzielonych Ci zniżek .

    Czy konto może stracić ważność przed upływem okresu jego ważności?

    Tak, w sytuacji, gdy naruszasz warunki udziału i zasady korzystania z programu, zgodnie z zapisami naszego Regulaminu, twoje konto może stracić ważność.

    Mam aktywne konto w programie Nasz Wrocław, jak sprawdzić do kiedy zachowa ono ważność?

    Sprawdzisz to, po zalogowaniu się na swoje konto.

    Jak wziąć udział w programie Nasz Wrocław?

    Aktywne konto w programie Nasz Wrocław otrzymujesz po pomyślnej weryfikacji. Jeżeli konto straciło ważność, zaloguj się na nie i aplikuj o przedłużenie jego ważność.

    Otrzymałem wiadomość, że moje konto w programie Nasz Wrocław wygaśnie. Co mam zrobić, aby je przedłużyć?

    Zaloguj się na swoje konto w zakładce WWW lub aplikacji. Przedłuż ważność konta, potwierdzając swoje dane i zaznaczając obowiązkowe zgody.

    Czy do wniosku o uzyskanie konta Nasz Wrocław muszę dołączyć jakieś dokumenty?

    Do wniosku nie dołącza się dokumentów. Jeżeli będziemy chcieli zweryfikować, czy spełniasz warunki uczestnictwa w programie, poprosimy Cię o przedstawienie zeznania podatkowego.

    Dlaczego mój wniosek został przekazany do weryfikacji?

    Powodem otrzymania przez Ciebie wiadomości o przekazaniu Twojego wniosku do weryfikacji jest konieczność sprawdzenia, czy rozliczasz się we właściwym dla mieszkańców Wrocławia Urzędzie Skarbowym.

    Dlaczego mój wniosek o udział w programie Nasz Wrocław został odrzucony?

    Twój wniosek mógł zostać odrzucony, ponieważ nie spełniasz warunków uczestnictwa określonych w regulaminie lub nie przesłałeś dokumentów, o które Cię prosiliśmy.

  • Partnerzy

    Czy posiadając aktywne konto mogę otrzymać zniżkę dla dzieci?

    Korzystając z programu kupisz bilet/usługę ze zniżką dla siebie i do pięciorga dzieci do 18 roku życia, chyba że punkt partnerski wprowadzi odrębne zasady, szczegółowe informacje w zakładce partnerzy.

    Czy bilet/usługę kupioną ze zniżką można zwrócić?

    Zwrotu biletu/usługi dokonasz na zasadach obowiązujących u danego Partnera.

    Jakie wydarzenia/usługi objęte są zniżką w ramach programu?

    Zniżką objęte są wszystkie wydarzenia/usługi oferowane przez Punkt Partnerski biorący udział w programie, chyba że Partner formułuje inną ofertę.

    Czy mając aktywne konto w programie Nasz Wrocław mogę uzyskać nieograniczoną liczbę biletów lub usług u Partnera?

    Korzystając z programu kupisz bilet/usługę ze zniżką dla siebie i do pięciorga dzieci do 18 roku życia, chyba, że punkt partnerski wprowadzi odrębne zasady, szczegółowe informacje w zakładce partnerzy.

    Czy mogę skorzystać ze zniżki nie posiadając karty przypisanej do programu Nasz Wrocław przy sobie?

    Ze zniżki możesz skorzystać wyłącznie okazując swoją kartę lub aplikację, w celu weryfikacji statusu Premium.

    Gdzie uzyskam zniżkę w ramach programu Nasz Wrocław?

    Listę punktów, w których otrzymasz zniżkę w ramach programu Nasz Wrocław znajdziesz tutaj. Ponadto Punkty Partnerskie biorące udział w programie są oznakowane poprzez np. plakaty, naklejki, czy informacje na stronie internetowej.

  • Nasz Wrocław 365

    Czy partner może odmówić realizacji kuponu?

    Tak. Jeżeli nie przedstawisz wymaganych dokumentów w celu weryfikacji uprawnień do darmowego wejścia lub w sytuacjach przewidzianych regulaminem i zasadami obowiązującymi u partnera akcji.

    Czy wykorzystany kupon można zwrócić?

    Zwrot kuponu jest możliwy w sytuacjach przewidzianych regulaminem Partnera Akcji.

    Mój status w programie Nasz Wrocław stracił ważność po uzyskaniu kuponów na Akcję Nasz Wrocław 365. Czy będę mógł skorzystać z Akcji bez aktywnego statusu?

    Jednym z warunków wykorzystania kuponu jest posiadanie aktywnego statusu w programie Nasz Wrocław. W celu skorzystania z darmowego wejścia zaloguj się do swojego konta i odśwież swój status.

    Nie wykorzystałem swoich kuponów w ciągu roku. Czy przechodzą na następny?

    Kupony w ramach akcji można wykorzystać tylko w terminie ich ważności. Po tym czasie w przypadku nie skorzystania z darmowego wejścia u partnera Akcji przepadają, jednak uczestnicy programu otrzymają nową pulę ważnych kuponów. W przypadku skorzystania z wejścia u partnera akcji kolejne darmowe wejście będzie możliwe nie wcześniej niż za 365 dni.

    Czy mogę przekazać mój kupon innej osobie?

    Nie. Kupon przypisany jest do konta danej osoby i nie ma możliwości jego przekazania.

    Moje dziecko posiada konto w programie Nasz Wrocław, czy może skorzystać z darmowego wejścia w ramach akcji?

    Nie. Akcja skierowana jest wyłącznie płatników podatku a więc osób pełnoletnich.

    Czy podobnie jak w programie Nasz Wrocław mogę zabrać ze sobą dzieci, które skorzystają z darmowego wejścia w ramach posiadanej przeze mnie karty?

    Nie. Akcja Nasz Wrocław 365 skierowana jest do posiadaczy aktywnego konta w systemie, którzy nie są przypisani do kont rodziców – z promocji skorzystają więc tylko osoby pełnoletnie.

    Co muszę zrobić aby otrzymać kupony na darmowe wejścia do partnerów uczestniczących w akcji?

    Jeśli jesteś aktywnym, pełnoletnim uczestnikiem programu Nasz Wrocław, nic nie musisz robić. Kupony otrzymasz automatycznie.

    Czy po wykorzystaniu kuponów w Akcji Nasz Wrocław 365 stracę możliwość skorzystania ze zniżek?

    Nie. Zniżki przysługujące posiadaczom statusu Nasz Wrocław są stałe i nie zależą od wykorzystania kuponów.

    Co obejmuje darmowe wejście w ramach Akcji Nasz Wrocław 365?

    Darmowe wejście obejmuje:

    • Aquapark – Park Wodny Wrocław – 2-godzinne wejście do strefy rekreacji dla osoby dorosłej,
    • ZOO Wrocław – bilet normalny dla osoby dorosłej,
    • Hydropolis – bilet normalny dla osoby dorosłej,
    • WKS Śląsk Wrocław – bilet na mecz piłkarski dla osoby dorosłej (sektor rodzinny),
    • Wrocławski Tor Wyścigów Konnych – Partynice – jednorazowa jazda konna.

    Co powinienem posiadać, aby skorzystać z Akcji?

    Przed skorzystaniem z darmowego wejścia w celu weryfikacji będziesz poproszony o okazanie aktywnego statusu w programie Nasz Wrocław za pośrednictwem aplikacji lub karty przypisanej do Twojego konta oraz dokumentu tożsamości z numerem PESEL.

    Komu przysługuje darmowe wejście do partnerów?

    Aby wziąć udział w akcji Nasz Wrocław 365 należy posiadać aktywne konto w systemie, które nie jest przypisane do konta rodzica – z promocji skorzystają więc tylko osoby pełnoletnie.

    U kogo mogę skorzystać z darmowego wejścia?

    Z darmowego wejścia skorzystasz w:

    • Aquapark – Park Wodny Wrocław – 2-godzinne wejście do strefy rekreacji dla osoby dorosłej,
    • ZOO Wrocław – bilet normalny dla osoby dorosłej,
    • Hydropolis – bilet normalny dla osoby dorosłej,
    • WKS Śląsk Wrocław – bilet na mecz piłkarski dla osoby dorosłej (sektor rodzinny),
    • Wrocławski Tor Wyścigów Konnych – Partynice – jednorazowa jazda konna.