Jak to działa

Wprowadzenie systemu iMieszkaniec.pl to przede wszystkim znaczne skrócenie czasu załatwiania zgłaszanych spraw.

iMieszkaniec.pl działa w dwie strony: od mieszkańca do spółdzielni, ale również od spółdzielni do mieszkańca, która za pomocą komunikatów na smartfona informuje o np. niebezpieczeństwach: awarii domofonu, wody, prądu, czy windy.

Jego działanie jest proste: na telefon wystarczy ściągnąć aplikację "iMieszkaniec.pl", kliknąć "nowe", wybrać swoje mieszkanie i dodać opis usterki, którą chce się zgłosić. Można dodać także zdjęcie.

Prace nad iMieszkaniec.pl trwały ponad trzy lata. Stworzenie systemu było wspólną inicjatywą i pomysłem SM Wrocław-Południe i MSM Energetyk.

W tej chwili w iMieszkaniec.pl łącznie przyjętych i zrealizowanych jest już ponad 10 000 zgłoszeń.

Z platformy komunikacyjnej iMieszkaniec.pl zaczynają już korzystać kolejne wrocławskie spółdzielnie.



Zgłoś uwagę