( ! ) Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /var/www/html/nasz-wroclaw/index.php on line 23
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0001404584{main}( ).../index.php:0
Jak aktywować Status Nasz Wrocław MAX?
www.wroclaw.pl

Jak aktywować Status Nasz Wrocław MAX?

Jeśli chcesz uzyskać Status MAX, musisz:

  • mieć zarejestrowane konto w programie Nasz Wrocław,
  • mieć aktywny Status Podatnika (rozliczać PIT we Wrocławiu),
  • następnie potwierdzić zameldowanie na pobyt stały we Wrocławiu.

Jak potwierdzić zameldowanie na pobyt stały we Wrocławiu, aby aktywować Status MAX?

Zdalnie:

Należy okazać poprzez Czat Wideo:

  • informację o zameldowaniu np. pobraną ze strony www.gov.pl (instrukcja poniżej), albo
  • zaświadczenie potwierdzające zameldowanie na pobyt stały we Wrocławiu (do pozyskania w Centrum Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego we Wrocławiu),
  • informację o zameldowaniu z rządowej aplikacji „mObywatel" (dostępnej na urządzeniach mobilnych).

UWAGA! Za pomocą smartfona nie można udostępnić ekranu. Dokumenty wymagane do aktywacji uprawnień w programie Nasz Wrocław należy przygotować do okazania na innym urządzeniu niż smartfon, z którego jest wykonywane połączenie albo w wersji papierowej.

Więcej o Czacie Wideo tutaj

 

Uwaga! 

Status MAX WYGASA równocześnie ze Statusem Podatnika. Nie przedłuża się automatycznie. To oznacza, że należy go ponownie aktywować (okazać dowód zameldowania na pobyt stały we Wrocławiu), np. Status Podatnika wygasa 1 kwietnia, 1 kwietnia wygasa również Status MAX. Status MAX można aktywować wyłącznie, gdy aktywny jest Status Podatnika.

 

Stacjonarnie:

Poprzez okazanie jednego z następujących dokumentów:

  • informacji o zameldowaniu pobranej ze strony www.gov.pl (instrukcja poniżej),
  • informacji o zameldowaniu z rządowej aplikacji „mObywatel" (dostępnej na urządzenia mobilne),
  • zaświadczenia potwierdzającego zameldowanie na pobyt stały we Wrocławiu (do pozyskania w Centrum Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego we Wrocławiu).

Jak uzyskać informację o zameldowaniu na pobyt stały

Aby pobrać informację o zameldowaniu:

  1. Wejdź na stronę gov.pl
  2. Wybierz zakładkę: Meldunek i wybory - Obowiązek meldunkowy - Sprawdź dane swoje lub swojego dziecka - Pobierz zaświadczenie
  3. Wybierz sposób logowania
  4. Postępuj zgodnie z instrukcja na stronie gov.pl: a) wybierz do czyich danych chcesz mieć wgląd b)zamów zaświadczenie c)wybierz zakres danych - na potrzeby aktywacji Statusu MAX wystarczy skrócona wersja zaświadczenia z rejestru PESEL – zawierająca tylko dane podstawowe i aktualne dane o zameldowaniu na pobyt stały (Dane zameldowania na pobyt stały/Zakres czasowy - aktualne dane)-podpisz i wyślij. Postępuj zgodnie z komunikatami
  5. Potwierdzenie zameldowania będzie dostępne na Twoim koncie ePUAP, zapisz go na swoim komputerze. 

Wygenerowane zaświadczenie okaż poprzez Czat Wideo lub w Punkcie Obsługi Klienta przy ul. Kotlarskiej 41

Elektronicznie:

Poprzez przesłanie do Urzędu Miejskiego Wrocławia (za pośrednictwem platformy ePuap) jednego z następujących dokumentów:

  • informacji o zameldowaniu pobranej ze strony www.gov.pl (instrukcja poniżej),
  • zaświadczenia potwierdzającego zameldowanie na pobyt stały we Wrocławiu (do pozyskania w Centrum Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego we Wrocławiu).

Zaświadczenie o zameldowaniu wysyłamy przez stronę e-puap albo gov.pl

  • wybierz sprawę do załatwienia: pismo ogólne do podmiotu publicznego,
  • wybierz i wyślij: URZĄD MIEJSKI WROCŁAWIA (rodzaj pisma: informacja, tytuł: Informacja o zameldowaniu do aktywacji Nasz Wrocław MAX,
  • dodaj załącznik z informacją o zameldowaniu i wyślij.

Dokumenty przesłane drogą elektroniczną zostaną rozpatrzone w ciągu 5 dni roboczych.

WAŻNE! Statusu MAX jest powiązany terminem ważności ze Statusem Podatnika. Osoby, które nie aktywowały Statusu Podatnika nie mogą aktywować Statusu MAX.

Nie wiesz jak uzyskać i przesłać elektronicznie informację o zameldowaniu na pobyt stały?

W celu pobrania informacji o zameldowaniu:

  1. Wejdź na stronę www.gov.pl.
  2. Wybierz zakładkę: Meldunek i wybory -> Obowiązek meldunkowy -> Sprawdź dane swoje lub swojego dziecka -> Pobierz zaświadczenie
  3. Wybierz sposób logowania.
  4. Postępuj zgodnie z instrukcją na stronie www.gov.pl: 

    a) wybierz do czyich danych chcesz mieć wgląd b) zamów zaświadczenie c) wybierz zakres danych - na potrzeby aktywacji Statusu MAX wystarczy skrócona wersja zaświadczenia z rejestru PESEL – zawierająca tylko dane podstawowe i aktualne dane o zameldowaniu na pobyt stały.

  5. Odbierz zaświadczenie o zameldowaniu ze swojej skrzynki ePUAP (generowanie zaświadczenia może chwilę potrwać).  
  6. Wygenerowane zaświadczenie okaż poprzez Czat Wideo, w Punkcie Obsługi Klienta przy ul. Kotlarskiej 41 lub prześlij do Urzędu za pomocą platformy ePUAP (wybierz sprawę do załatwienia: pismo ogólne do podmiotu publicznego i wyślij: URZĄD MIEJSKI WROCŁAWIA – rodzaj pisma: informacja, tytuł: Informacja o zameldowaniu do aktywacji Nasz Wrocław MAX, dodaj załącznik z informacją o zameldowaniu i wyślij).