( ! ) Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /var/www/html/nasz-wroclaw/index.php on line 23
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0002402256{main}( ).../index.php:0
Jak aktywować Status Nasz Wrocław MAX?
www.wroclaw.pl

Jak aktywować Status Nasz Wrocław MAX?

Jeśli chcesz uzyskać Status MAX, musisz:

  • mieć zarejestrowane konto w programie Nasz Wrocław,
  • mieć aktywny Status Podatnika (rozliczać PIT we Wrocławiu),
  • następnie potwierdzić zameldowanie na pobyt stały we Wrocławiu.

Jak potwierdzić zameldowanie na pobyt stały we Wrocławiu, aby aktywować Status MAX?

Zdalnie:

Należy okazać poprzez Czat Wideo:

  • informację o zameldowaniu np. pobraną ze strony www.gov.pl (instrukcja poniżej), albo
  • zaświadczenie potwierdzające zameldowanie na pobyt stały we Wrocławiu (do pozyskania w Centrum Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego we Wrocławiu)
  • więcej o Czacie Wideo tutaj

Stacjonarnie:

Poprzez okazanie jednego z następujących dokumentów:

  • informacji o zameldowaniu pobranej ze strony www.gov.pl (instrukcja poniżej),
  • informacji o zameldowaniu z rządowej aplikacji „mObywatel" (dostępnej na urządzenia mobilne),
  • zaświadczenia potwierdzającego zameldowanie na pobyt stały we Wrocławiu (do pozyskania w Centrum Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego we Wrocławiu).

Elektronicznie:

Poprzez przesłanie do Urzędu Miejskiego Wrocławia (za pośrednictwem platformy ePuap) jednego z następujących dokumentów:

  • informacji o zameldowaniu pobranej ze strony www.gov.pl (instrukcja poniżej),
  • zaświadczenia potwierdzającego zameldowanie na pobyt stały we Wrocławiu (do pozyskania w Centrum Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego we Wrocławiu).

Zaświadczenie o zameldowaniu wysyłamy przez stronę e-puap albo gov.pl

  • wybierz sprawę do załatwienia: pismo ogólne do podmiotu publicznego,
  • wybierz i wyślij: URZĄD MIEJSKI WROCŁAWIA (rodzaj pisma: informacja, tytuł: Informacja o zameldowaniu do aktywacji Nasz Wrocław MAX,
  • dodaj załącznik z informacją o zameldowaniu i wyślij.

Dokumenty przesłane drogą elektroniczną zostaną rozpatrzone w ciągu 5 dni roboczych.

WAŻNE! Statusu MAX jest powiązany terminem ważności ze Statusem Podatnika. Osoby, które nie aktywowały Statusu Podatnika nie mogą aktywować Statusu MAX.

Nie wiesz jak uzyskać i przesłać elektronicznie informację o zameldowaniu na pobyt stały?

W celu pobrania informacji o zameldowaniu:

  1. Wchodzimy na stronę www.gov.pl.
  2. Wybieramy zakładkę: Meldunek i Wybory.
  3. Wybieramy z listy: Pobierz dokument o zameldowaniu.
  4. Pojawia się informacja: "Usługa została wyłączona. Jeśli chcesz pobrać informację o swoich danych, w tym zameldowaniu, skorzystaj z usługi Sprawdź dane swoje lub swojego dziecka w rejestrze PESEL i pobierz zaświadczenie".
  5. Następnie klikamy w link: Sprawdź dane swoje lub swojego dziecka w rejestrze PESEL i pobierz zaświadczenie.
  6. Klikamy w niebieski przycisk: Pobierz zaświadczenie.
  7. W kolejnym etapie logujemy się do portalu za pomocą dostępnych sposobów.
  8. Wypełniamy formularz dotyczący danych z rejestru PESEL jakie chcemy uzyskać.

(Uwaga na potrzeby aktywacji Statusu MAX wystarczy skrócona wersja zaświadczenia z rejestru PESEL – zawierająca tylko dane podstawowe i aktualne dane o zameldowaniu na pobyt stały).

  1. Wygenerowane zaświadczenie można okazać poprzez Czat Wideo, w Punkcie Obsługi Klienta przy ul. Kotlarskiej 41 lub przesłać do Urzędu za pomocą platformy ePUAP (wybierz sprawę do załatwienia: pismo ogólne do podmiotu publicznego i wyślij: URZĄD MIEJSKI WROCŁAWIA – rodzaj pisma: informacja, tytuł: Informacja o zameldowaniu do aktywacji Nasz Wrocław MAX, dodaj załącznik z informacją o zameldowaniu i wyślij)