wroclaw.pl strona główna Miejski program Nasz Wrocław Nasz Wrocław - strona główna

Infolinia 71 777 71 44

25°C Pogoda we Wrocławiu

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 13:10

wroclaw.pl strona główna
  1. wroclaw.pl
  2. Nasz Wrocław
  3. O programie
  4. Czat Wideo Nasz Wrocław

Od teraz zarejestrujesz konto, a także aktywujesz Status Podatnika i Status MAX poprzez Czat Wideo, a tym samym załatwisz wszystkie sprawy związane z programem Nasz Wrocław całkowicie bezpiecznie i bez wychodzenia z domu.

Czat Wideo umożliwi natychmiastowe połączenie z naszym pracownikiem, ale możesz także umówić się na wizytę w dogodnym dla Ciebie terminie. Od teraz nie musisz planować osobistej wizyty w Punkcie Obsługi Klienta. 

Na wizytę wideo możesz umówić na najbliższe 7 dni roboczych (samodzielnie lub telefonicznie), w godzinach pracy Urzędu Miejskiego tj. od poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:30. Jeśli umawiasz wizytę samodzielnie, pamiętaj aby ją potwierdzić klikając w link przesłany na wskazany adres e-mail. Pamiętaj, aby być gotowym do połączenia wideo nieco wcześniej, abyśmy mogli punktualnie przystąpić do rozmowy, ponieważ rozmowa jest rezerwowana na określony czas (maksymalnie 15 lub 30 minut).

Podczas połączenia z pracownikiem za pośrednictwem czatu wideo będzie można:

  • uzyskać wszelkie informacje na temat programu Nasz Wrocław w tym również wsparcie techniczne w przypadku jakichkolwiek problemów np. z logowaniem;
  • uzyskać wsparcie w zakresie założenia Konta;
  • aktywować Status Podatnika i/lub Status MAX.

Przed wizytą pamiętaj aby przygotować wymagane dokumenty tj.:

  1. Dokument ze zdjęciem i nr PESEL do potwierdzenia tożsamości;
  2. W przypadku chęci aktywacji Statusu Podatnika, należy okazać w formie papierowej:
    • pierwszą stronę zeznania rocznego PIT za ubiegły rok podatkowy w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z pieczątką urzędu skarbowego listem poleconym lub przesyłką kurierską, albo
    • pierwszą stronę zeznania rocznego PIT za ubiegły rok podatkowy w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych wraz z Urzędowym Poświadczeniem Odbioru UPO (w przypadku składania zeznania rocznego za pośrednictwem Internetu), albo
    • zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego we Wrocławiu potwierdzającego fakt rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych.
  3. W przypadku aktywacji Statusu MAX należy okazać w formie papierowej:
    • informację o zameldowaniu na pobyt stały we Wrocławiu np. pobranej ze strony gov.pl (kliknij aby sprawdzić instrukcję), albo
    • zaświadczenie potwierdzającego zameldowanie na pobyt stały we Wrocławiu.

Czat wideo

Czat Wideo jest narzędziem przeznaczonym do wsparcia Użytkowników w zakresie obsługi programu, który umożliwia bezpieczne załatwianie spraw poprzez wizytę online bez wychodzenia z domu.

Podczas wizyty online możesz:

  • uzyskać wszelkie informacje na temat programu Nasz Wrocław w tym również wsparcie techniczne w przypadku jakichkolwiek problemów np. z logowaniem;
  • uzyskać wsparcie w zakresie założenia Konta;
  • aktywować Status Podatnika i/lub Status MAX.
  •  

Korzystanie z Czatu Wideo odbywa się za pośrednictwem widgetu umieszczonego na naszej stronie internetowej. Widget pojawia się automatycznie i umożliwia korzystanie ze wszystkich funkcjonalności Czatu.

Do korzystania z Czatu Wideo niezbędny jest:

  • komputer osobisty lub urządzenie mobilne z dostępem do internetu,
  • system operacyjny Windows 7 (lub nowszy)/iOS lub Android w aktualnej dystrybucji,
  • przeglądarka Google Chrome, Firefox, Safari lub Opera w aktualnych wersjach,
  • dostęp urządzenia do mikrofonu oraz kamery.

W zależności od tematu wizyty może ona potrwać od kilku do maksymalnie 30 minut.

Na początku wizyty należy okazać dokument tożsamości ze zdjęciem.

W przypadku chęci aktywacji Statusu Podatnika należy okazać w formie papierowej lub elektronicznej (poprzez udostępnienie ekranu komputera):

    • pierwszą stronę zeznania rocznego PIT za ubiegły rok podatkowy w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z pieczątką urzędu skarbowego, potwierdzeniem nadania listem poleconym lub przesyłką kurierską, albo
    • pierwszą stronę zeznania rocznego PIT za ubiegły rok podatkowy w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych wraz z Urzędowym Poświadczeniem Odbioru UPO (w przypadku składania zeznania rocznego za pośrednictwem Internetu), albo
    • zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego we Wrocławiu potwierdzającego fakt rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych.

W przypadku aktywacji Nasz Wrocław MAX należy okazać w formie papierowej lub elektronicznej (poprzez udostępnienie ekranu komputera):

      • informację o zameldowaniu na pobyt stały we Wrocławiu np. pobranej ze strony www.gov.pl (instrukcja), albo
      • zaświadczenie potwierdzające zameldowanie na pobyt stały we Wrocławiu,
      • akceptowane jest tez okazanie informacji o zameldowaniu w Aplikacji MObywatel.

Czat wideo umożliwia natychmiastowe połączenie się z naszym pracownikiem w godzinach pracy Urzędu Miejskiego tj. od poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:45.

Na wizytę online możesz również umówić na najbliższe 7 dni roboczych (samodzielnie lub telefonicznie). Jeśli umawiasz wizytę samodzielnie, pamiętaj aby ją potwierdzić klikając w link przesłany na wskazany adres e-mail.

Czat Wideo jest całkowicie bezpieczną i wygodną formą komunikacji. Przed rozpoczęciem korzystania z Czatu należy zaakceptować warunki, a także wyrazić zgodę na dostęp do kamery i mikrofonu.

Nie. Po zakończeniu wizyty za pośrednictwem Czatu Wideo, dane Użytkownika zostaną usunięte z systemu. Rozmowy nie są rejestrowane, przechowywane ani upubliczniane.

Czat