Czat Wideo Nasz Wrocław

Zarejestrujesz konto, a także aktywujesz Status Podatnika i Status MAX poprzez Czat Wideo, a tym samym załatwisz wszystkie sprawy związane z programem Nasz Wrocław całkowicie bezpiecznie i bez wychodzenia z domu.
Czat Wideo umożliwi natychmiastowe połączenie z naszym pracownikiem, ale możesz także umówić się na wizytę w dogodnym dla Ciebie terminie. Nie musisz planować osobistej wizyty w Punkcie Obsługi Klienta.
Na wizytę wideo możesz umówić na najbliższe 7 dni roboczych. Wizytę należy potwierdzić klikając w link przesłany na wskazany adres e-mail. Pamiętaj, aby być gotowym do połączenia wideo nieco wcześniej, abyśmy mogli punktualnie przystąpić do rozmowy, ponieważ rozmowa jest rezerwowana na określony czas (maksymalnie 15 lub 30 minut).
Podczas połączenia z pracownikiem za pośrednictwem czatu wideo będzie można:
- uzyskać wszelkie informacje na temat programu Nasz Wrocław w tym również wsparcie techniczne w przypadku jakichkolwiek problemów np. z logowaniem;
- uzyskać wsparcie w zakresie założenia konta;
- aktywować Status Podatnika i/lub Status MAX.
Przed wizytą pamiętaj aby przygotować wymagane dokumenty tj.:
1. Dokument ze zdjęciem i nr PESEL do potwierdzenia tożsamości;
2. W przypadku chęci aktywacji Statusu Podatnika, należy okazać w formie papierowej:
- pierwszą stronę zeznania rocznego PIT za ubiegły rok podatkowy w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z pieczątką urzędu skarbowego listem poleconym
lub przesyłką kurierską, albo - pierwszą stronę zeznania rocznego PIT za ubiegły rok podatkowy w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych wraz z Urzędowym Poświadczeniem Odbioru UPO
(w przypadku składania zeznania rocznego za pośrednictwem Internetu), albo - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego we Wrocławiu potwierdzającego fakt rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych.
3. W przypadku aktywacji Statusu MAX należy okazać w formie papierowej:
- informację o zameldowaniu na pobyt stały we Wrocławiu np. pobranej ze strony gov.pl
(kliknij aby sprawdzić instrukcję), albo - zaświadczenie potwierdzającego zameldowanie na pobyt stały we Wrocławiu.
Pytania i odpowiedzi
Zgromadziliśmy najważniejsze informacje o programie Nasz Wrocław
w postaci pytań i odpowiedzi. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi, zadaj pytanie poprzez dostępny na stronie formularz kontaktowy.
-
Czat wideo
- Czym jest czat wideo?
Czat wideo jest narzędziem przeznaczonym do wsparcia Użytkowników w zakresie obsługi programu, który umożliwia bezpieczne załatwianie spraw poprzez wizytę online bez wychodzenia z domu.
- Jakie sprawy mogę załatwić?
Podczas wizyty online możesz:
- uzyskać wszelkie informacje na temat programu Nasz Wrocław w tym również wsparcie techniczne w przypadku jakichkolwiek problemów np. z logowaniem;
- uzyskać wsparcie w zakresie założenia Konta;
- aktywować Status Podatnika i/lub Status MAX.
- Jak korzystać z czatu wideo?
Korzystanie z czatu wideo odbywa się za pośrednictwem widgetu umieszczonego na naszej stronie internetowej. Widget pojawia się automatycznie i umożliwia korzystanie ze wszystkich funkcjonalności czatu.
- Jakie wymagania muszę spełnić aby połączyć się przez czat wideo?
Do korzystania z czatu wideo niezbędny jest:
- komputer osobisty lub urządzenie mobilne z dostępem do internetu,
- system operacyjny Windows 7 (lub nowszy)/iOS lub Android w aktualnej dystrybucji,
- przeglądarka Google Chrome, Firefox, Safari lub Opera w aktualnych wersjach,
- dostęp urządzenia do mikrofonu oraz kamery.
- Ile trwa wizyta online i co powinienem przygotować?
W zależności od tematu wizyty może ona potrwać od kilku do maksymalnie 30 minut.
Na początku wizyty należy okazać dokument tożsamości ze zdjęciem.
W przypadku chęci aktywacji Statusu Podatnika należy okazać w formie papierowej lub elektronicznej (poprzez udostępnienie ekranu komputera):
- pierwszą stronę zeznania rocznego PIT za ubiegły rok podatkowy w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z pieczątką urzędu skarbowego, potwierdzeniem nadania listem poleconym lub przesyłką kurierską, albo
- pierwszą stronę zeznania rocznego PIT za ubiegły rok podatkowy w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych wraz z Urzędowym Poświadczeniem Odbioru UPO
(w przypadku składania zeznania rocznego za pośrednictwem Internetu), albo - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego we Wrocławiu potwierdzającego fakt rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych.
W przypadku aktywacji Nasz Wrocław MAX należy okazać w formie papierowej lub elektronicznej (poprzez udostępnienie ekranu komputera):
- informację o zameldowaniu na pobyt stały we Wrocławiu np. pobranej ze strony www.gov.pl (instrukcja), albo
- zaświadczenie potwierdzające zameldowanie na pobyt stały we Wrocławiu,
- akceptowane jest tez okazanie informacji o zameldowaniu w Aplikacji MObywatel.
- Czy muszę umawiać wizytę online na określony termin?
Czat wideo umożliwia natychmiastowe połączenie się z naszym pracownikiem w godzinach pracy Urzędu Miejskiego tj. od poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:45.
Na wizytę online możesz również umówić na najbliższe 7 dni roboczych (samodzielnie
lub telefonicznie). Jeśli umawiasz wizytę samodzielnie, pamiętaj aby ją potwierdzić klikając
w link przesłany na wskazany adres e-mail.- Czy korzystanie z czatu wideo jest bezpieczne?
Czat wideo jest całkowicie bezpieczną i wygodną formą komunikacji. Przed rozpoczęciem korzystania z czatu należy zaakceptować warunki, a także wyrazić zgodę na dostęp do kamery i mikrofonu.
- Czy mój wizerunek będzie rejestrowany i przechowywany?
Nie. Po zakończeniu wizyty za pośrednictwem czatu wideo, dane Użytkownika zostaną usunięte z systemu. Rozmowy nie są rejestrowane, przechowywane ani upubliczniane.