wroclaw.pl strona główna
  1. wroclaw.pl
  2. Nasz Wrocław
  3. O programie
  4. Czat Wideo Nasz Wrocław

Wszystkie czynności związane z kontem Nasz Wrocław: rejestracja konta, zmiana danych, aktywacja statusy podatnika czy statusu MAX dostępna jest poprzez czat wideo. Wszystkie sprawy związane z programem Nasz Wrocław załatwisz całkowicie bezpiecznie i bez wychodzenia z domu.

Uwaga! Przeglądarka dedykowana do czatu wideo to Google Chrome.

Czat wideo (czerwona ikonka w prawym dolnym rogu strony) umożliwia natychmiastowe połączenie z naszym pracownikiem. Możesz także umówić się na wizytę w dogodnym terminie. 

Na wizytę wideo możesz umówić na najbliższe 6 dni roboczych (samodzielnie lub telefonicznie), w godzinach pracy Urzędu Miejskiego tj. od poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:30. Na wskazany adres e-mail otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem rezerwacji oraz linkiem do wizyty on-line.

Pamiętaj, aby być gotowym do połączenia wideo nieco wcześniej, abyśmy mogli punktualnie przystąpić do rozmowy, ponieważ rozmowa jest rezerwowana na określony czas. Przeglądarka dedykowana do czatu wideo to Google Chrome.

Podczas połączenia z pracownikiem za pośrednictwem czatu wideo można:

  • uzyskać wszelkie informacje na temat programu Nasz Wrocław, w tym również wsparcie techniczne w przypadku problemów np. z logowaniem;
  • uzyskać wsparcie w zakresie założenia konta;
  • aktywować status podatnika i/lub status MAX.

Przed wizytą pamiętaj aby przygotować wymagane dokumenty tj.:

    1. Dokument ze zdjęciem i nr PESEL do potwierdzenia tożsamości;
    2. W przypadku chęci aktywacji statusu podatnika należy okazać w formie papierowej:
      • pierwszą stronę zeznania rocznego PIT za ubiegły rok podatkowy w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z pieczątką urzędu skarbowego listem poleconym lub przesyłką kurierską, albo
      • pierwszą stronę zeznania rocznego PIT za ubiegły rok podatkowy w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych wraz z Urzędowym Poświadczeniem Odbioru UPO (w przypadku składania zeznania rocznego za pośrednictwem internetu), albo
      • zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego we Wrocławiu potwierdzającego fakt rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych.
      • Ważne, istnieje możliwość udostępniania ekranu ze ściągniętym dokumentem 
  • W przypadku aktywacji statusu MAX należy okazać:
    • w formie papierowej/zdjęcia informację o zameldowaniu na pobyt stały we Wrocławiu np. pobranej ze strony gov.pl (kliknij aby sprawdzić instrukcję), albo
    • w formie papierowej/zdjecia zaświadczenie potwierdzającego zameldowanie na pobyt stały we Wrocławiu.
    • Ważne, istnieje możliwość udostępniania ekranu ze ściągniętym dokumentem 
    • aplikację mObywatel, meldunek jest w zakładce Twoje dodatkowe dane

Czat wideo

Czat Wideo jest narzędziem przeznaczonym do wsparcia Użytkowników w zakresie obsługi programu, który umożliwia bezpieczne załatwianie spraw poprzez wizytę online bez wychodzenia z domu.

Podczas wizyty online możesz:

  • uzyskać wszelkie informacje na temat programu Nasz Wrocław w tym również wsparcie techniczne w przypadku jakichkolwiek problemów np. z logowaniem;
  • uzyskać wsparcie w zakresie założenia Konta;
  • aktywować Status Podatnika i/lub Status MAX.
  •  

Korzystanie z Czatu Wideo odbywa się za pośrednictwem widgetu umieszczonego na naszej stronie internetowej. Widget pojawia się automatycznie i umożliwia korzystanie ze wszystkich funkcjonalności Czatu.

Do korzystania z Czatu Wideo niezbędny jest:

  • komputer osobisty lub urządzenie mobilne z dostępem do internetu,
  • system operacyjny Windows 7 (lub nowszy)/iOS lub Android w aktualnej dystrybucji,
  • przeglądarka Google Chrome, Firefox, Safari lub Opera w aktualnych wersjach,
  • dostęp urządzenia do mikrofonu oraz kamery.

W zależności od tematu wizyty może ona potrwać od kilku do maksymalnie 30 minut.

Na początku wizyty należy okazać dokument tożsamości ze zdjęciem.

W przypadku chęci aktywacji Statusu Podatnika należy okazać w formie papierowej lub elektronicznej (poprzez udostępnienie ekranu komputera):

    • pierwszą stronę zeznania rocznego PIT za ubiegły rok podatkowy w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z pieczątką urzędu skarbowego, potwierdzeniem nadania listem poleconym lub przesyłką kurierską, albo
    • pierwszą stronę zeznania rocznego PIT za ubiegły rok podatkowy w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych wraz z Urzędowym Poświadczeniem Odbioru UPO (w przypadku składania zeznania rocznego za pośrednictwem Internetu), albo
    • zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego we Wrocławiu potwierdzającego fakt rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych.

W przypadku aktywacji Nasz Wrocław MAX należy okazać w formie papierowej lub elektronicznej (poprzez udostępnienie ekranu komputera):

      • informację o zameldowaniu na pobyt stały we Wrocławiu np. pobranej ze strony www.gov.pl (instrukcja), albo
      • zaświadczenie potwierdzające zameldowanie na pobyt stały we Wrocławiu,
      • akceptowane jest tez okazanie informacji o zameldowaniu w Aplikacji MObywatel.

Czat wideo umożliwia natychmiastowe połączenie się z naszym pracownikiem w godzinach pracy Urzędu Miejskiego tj. od poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:45.

Na wizytę online możesz również umówić na najbliższe 7 dni roboczych (samodzielnie lub telefonicznie). Jeśli umawiasz wizytę samodzielnie, pamiętaj aby ją potwierdzić klikając w link przesłany na wskazany adres e-mail.

Czat Wideo jest całkowicie bezpieczną i wygodną formą komunikacji. Przed rozpoczęciem korzystania z Czatu należy zaakceptować warunki, a także wyrazić zgodę na dostęp do kamery i mikrofonu.

Nie. Po zakończeniu wizyty za pośrednictwem Czatu Wideo, dane Użytkownika zostaną usunięte z systemu. Rozmowy nie są rejestrowane, przechowywane ani upubliczniane.

Czat