( ! ) Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /var/www/html/nasz-wroclaw/index.php on line 23
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0005402096{main}( ).../index.php:0
Czat Wideo Nasz Wrocław
www.wroclaw.pl

Czat Wideo Nasz Wrocław

Grafika dotyczy programu Nasz Wrocław

Od teraz zarejestrujesz konto, a także aktywujesz Status Podatnika i Status MAX poprzez Czat Wideo, a tym samym załatwisz wszystkie sprawy związane z programem Nasz Wrocław całkowicie bezpiecznie i bez wychodzenia z domu.

Czat Wideo umożliwi natychmiastowe połączenie z naszym pracownikiem, ale możesz także umówić się na wizytę w dogodnym dla Ciebie terminie. Od teraz nie musisz planować osobistej wizyty w Punkcie Obsługi Klienta. 

Na wizytę wideo możesz umówić na najbliższe 7 dni roboczych (samodzielnie lub telefonicznie),
w godzinach pracy Urzędu Miejskiego tj. od poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:30. Jeśli umawiasz wizytę samodzielnie, pamiętaj aby ją potwierdzić klikając w link przesłany na wskazany adres e-mail. Pamiętaj, aby być gotowym do połączenia wideo nieco wcześniej, abyśmy mogli punktualnie przystąpić do rozmowy, ponieważ rozmowa jest rezerwowana na określony czas (maksymalnie 15 lub 30 minut).

Podczas połączenia z pracownikiem za pośrednictwem czatu wideo będzie można:

  • uzyskać wszelkie informacje na temat programu Nasz Wrocław w tym również wsparcie techniczne w przypadku jakichkolwiek problemów np. z logowaniem;
  • uzyskać wsparcie w zakresie założenia Konta;
  • aktywować Status Podatnika i/lub Status MAX.

Przed wizytą pamiętaj aby przygotować wymagane dokumenty tj.:

1. Dokument ze zdjęciem i nr PESEL do potwierdzenia tożsamości;

2. W przypadku chęci aktywacji Statusu Podatnika, należy okazać w formie papierowej:

  • pierwszą stronę zeznania rocznego PIT za ubiegły rok podatkowy w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z pieczątką urzędu skarbowego listem poleconym
    lub przesyłką kurierską, albo
  • pierwszą stronę zeznania rocznego PIT za ubiegły rok podatkowy w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych wraz z Urzędowym Poświadczeniem Odbioru UPO
    (w przypadku składania zeznania rocznego za pośrednictwem Internetu), albo
  • zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego we Wrocławiu potwierdzającego fakt rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych.

3. W przypadku aktywacji Statusu MAX należy okazać w formie papierowej:

  • informację o zameldowaniu na pobyt stały we Wrocławiu np. pobranej ze strony gov.pl
    (kliknij aby sprawdzić instrukcję), albo
  • zaświadczenie potwierdzającego zameldowanie na pobyt stały we Wrocławiu.

Pytania i odpowiedzi

Zgromadziliśmy najważniejsze informacje o programie Nasz Wrocław
w postaci pytań i odpowiedzi. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi, zadaj pytanie poprzez dostępny na stronie formularz kontaktowy.

  • Czat Wideo

    Czym jest Czat Wideo?

    Czat Wideo jest narzędziem przeznaczonym do wsparcia Użytkowników w zakresie obsługi programu, który umożliwia bezpieczne załatwianie spraw poprzez wizytę online bez wychodzenia z domu.

    Jakie sprawy mogę załatwić?

    Podczas wizyty online możesz:

    • uzyskać wszelkie informacje na temat programu Nasz Wrocław w tym również wsparcie techniczne w przypadku jakichkolwiek problemów np. z logowaniem;
    • uzyskać wsparcie w zakresie założenia Konta;
    • aktywować Status Podatnika i/lub Status MAX.
    Jak korzystać z Czatu Wideo?

    Korzystanie z Czatu Wideo odbywa się za pośrednictwem widgetu umieszczonego na naszej stronie internetowej. Widget pojawia się automatycznie i umożliwia korzystanie ze wszystkich funkcjonalności Czatu. 

    Jakie wymagania muszę spełnić aby połączyć się przez Czat Wideo?

    Do korzystania z Czatu Wideo niezbędny jest: 

    • komputer osobisty lub urządzenie mobilne z dostępem do internetu,
    • system operacyjny Windows 7 (lub nowszy)/iOS lub Android w aktualnej dystrybucji, 
    • przeglądarka Google Chrome, Firefox, Safari lub Opera w aktualnych wersjach,
    • dostęp urządzenia do mikrofonu oraz kamery.
    Ile trwa wizyta online i co powinienem przygotować?

    W zależności od tematu wizyty może ona potrwać od kilku do maksymalnie 30 minut. 

    Na początku wizyty należy okazać dokument tożsamości ze zdjęciem. 

    W przypadku chęci aktywacji Statusu Podatnika należy okazać w formie papierowej lub elektronicznej (poprzez udostępnienie ekranu komputera):

    • pierwszą stronę zeznania rocznego PIT za ubiegły rok podatkowy w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z pieczątką urzędu skarbowego, potwierdzeniem nadania  listem poleconym lub przesyłką kurierską, albo
    • pierwszą stronę zeznania rocznego PIT za ubiegły rok podatkowy w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych wraz z Urzędowym Poświadczeniem Odbioru UPO
      (w przypadku składania zeznania rocznego za pośrednictwem Internetu), albo
    • zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego we Wrocławiu potwierdzającego fakt rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych.

    W przypadku aktywacji Nasz Wrocław MAX należy okazać w formie papierowej lub elektronicznej (poprzez udostępnienie ekranu komputera):

    • informację o zameldowaniu na pobyt stały we Wrocławiu np. pobranej ze strony www.gov.pl (instrukcja), albo
    • zaświadczenie potwierdzające zameldowanie na pobyt stały we Wrocławiu,
    • akceptowane jest tez okazanie informacji o zameldowaniu w Aplikacji MObywatel.
    Czy muszę umawiać wizytę online na określony termin?

    Czat wideo umożliwia natychmiastowe połączenie się z naszym pracownikiem w godzinach pracy Urzędu Miejskiego tj. od poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:45.   

    Na wizytę online możesz również umówić na najbliższe 7 dni roboczych (samodzielnie
    lub telefonicznie). Jeśli umawiasz wizytę samodzielnie, pamiętaj aby ją potwierdzić klikając
    w link przesłany na wskazany adres e-mail.

    Czy korzystanie z Czatu Wideo jest bezpieczne?

    Czat Wideo jest całkowicie bezpieczną i wygodną formą komunikacji. Przed rozpoczęciem korzystania z Czatu należy zaakceptować warunki, a także wyrazić zgodę na dostęp do kamery i mikrofonu.

    Czy mój wizerunek będzie rejestrowany i przechowywany?

    Nie. Po zakończeniu wizyty za pośrednictwem Czatu Wideo, dane Użytkownika zostaną usunięte z systemu. Rozmowy nie są rejestrowane, przechowywane ani upubliczniane.