Najważniejsze informacje (kliknij, aby przejść)
Rejestracja
Aby założyć konto w programie Nasz Wrocław należy wypełnić wniosek o rejestrację poprzez stronę www.wroclaw.pl/nasz-wroclaw lub aplikację mobilną programu Nasz Wrocław. Istnieje również możliwość rejestracji konta:
- osobiście (lub z upoważnieniem w imieniu osób trzecich) w Urzędzie Miejskim przy ul. Kotlarskiej 41 we Wrocławiu,
- poprzez Czat Wideo dostępny na naszej stronie internetowej.
Sprawdź, czy wpisałeś/wpisałaś poprawny numer PESEL.
Jeżeli dane są poprawne, ale dalej pojawia się komunikat, wybierz opcję:
Zaloguj się. Prawdopodobnie możesz posiadać już konto w programie Nasz Wrocław (wcześniej program Urbancard Premium).
Nie pamiętasz hasła? Kliknij opcję: Przypomnij hasło.
Gdy wciąż nie możesz się zalogować, skontaktuj się z nami przez czat wideo dostępny na naszej stronie.
Konto w programie Nasz Wrocław może założyć każda osoba dorosła, jednakże posiadanie konta nie jest równoznaczne z możliwością korzystania z oferty programu.
Tak, posiadanie konta i korzystanie z oferty programu jest bezpłatne.
- Imię i nazwisko,
- nr PESEL,
- adres zamieszkania,
- typ i nr posiadanej karty,
- indywidualny adres e-mail.
Program Nasz Wrocław jest usługą świadczoną drogą elektroniczną. Do założenia konta niezbędne jest:
- aktywne, indywidualne konto poczty elektronicznej tj. adres e-mail,
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarka internetowa typu Google Chrome, Firefox w aktualnej wersji,
- urządzenie końcowe (smartfon, tablet) z dostępem do sieci Internet w przypadku korzystania z aplikacji mobilnej Nasz Wrocław.
Wszelkie informacje związane z programem Nasz Wrocław otrzymasz na wskazany podczas rejestracji adres e-mail.
Konto w programie Nasz Wrocław jest ważne bezterminowo.
Imienna karta URBANCARD, URBANCARD EP lub URBANCARD Premium oraz plastikowa karta Nasz Wrocław.
Aby dołączyć do programu nie musisz posiadać karty URBANCARD, możesz podczas procesu rejestracji dodać kartę Nasz Wrocław lub możesz korzystać tylko z aplikacji mobilnej Nasz Wrocław- wówczas należy wybrać „kartę wirtualną Nasz Wrocław”.
Kartę plastikową Nasz Wrocław możesz otrzymać bezpłatnie w Urzędzie Miejskim przy ul. Kotlarskiej 41 we Wrocławiu.
Aplikacje Nasz Wrocław możesz bezpłatnie pobrać ze sklepu GooglePlay lub App Store.
Musisz zresetować hasło. W tym celu wejdź na stronę logowania i naciśnij przycisk „przypomnij hasło”, system zapyta Cię o adres e-mail, który podałeś w trakcie rejestracji. Wyślemy Ci wiadomość z jednorazowym linkiem, umożliwiającym resetowanie hasła.
Po zalogowaniu na swoje konto wybierz zakładkę ,,Szczegóły”, „Profil”, a następnie zakładkę „Usuń konto”.
Możesz napisać do nas, połączyć się poprzez Czat wideo lub zadzwonić pod numer:
w godzinach pracy Urzędu Miejskiego.
Aby pobrać aplikację mobilną Nasz Wrocław należy w pierwszej kolejności upewnić się, że telefon został zarejestrowany w Polsce na etapie konfiguracji konta w sklepie z aplikacjami.
Status Podatnika
Status Podatnika – to Twoje uprawnienia, które otrzymasz po potwierdzeniu faktu rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych za ubiegły rok w Urzędzie Skarbowym we Wrocławiu.
Aktywny Status Podatnika uprawnia do możliwości korzystania ze zniżek, darmowych wejść i innych usług w ramach programu Nasz Wrocław.
- Status Podatnika może aktywować osoba, która:
- zarejestrowała konto w programie Nasz Wrocław,
- rozliczyła podatek dochodowy we Wrocławskim Urzędzie Skarbowym z wyłączeniem Pierwszego Urzędu Skarbowego.
Nie, ponieważ Pierwszy Urząd Skarbowy przy ul. Klimasa 34 we Wrocławiu, przeznaczony jest dla Gmin ościennych w zakresie powstających czynności podatkowych, a tym samym podatek jest rozliczany w innej gminie niż Wrocław.
Sprawdź naszą instrukcję.Zajmie ci to mniej niż 5 minut.
Nie. Status Podatnika wymaga aktywacji – jak aktywować Status Podatnika dowiesz się tutaj.
Sprawdź naszą instrukcję. Zajmie ci to mniej niż 5 minut.
Nie, nie tracisz dostępu do swojego konta. Możesz za jego pośrednictwem m.in. przedłużyć ważność Statusu Podatnika lub przejrzeć historię udzielonych Ci zniżek.
Sprawdź naszą instrukcję. Zajmie ci to mniej niż 5 minut.
Wyślemy do Ciebie wiadomość na wskazany podczas rejestracji konta adres e-mail. Informacja o dacie ważności twojego Statusu Podatnika będzie również widoczna na Twoim koncie na stronie WWW oraz w aplikacji.
Tak, w sytuacji, gdy naruszasz warunki i zasady korzystania z programu zgodnie z zapisami naszego Regulaminu.
Sprawdzisz to, po zalogowaniu się na swoje konto na stronie WWW oraz w aplikacji. Dodatkowo informacja odnośnie aktywacji Statusu Podatnika jest wysyłana automatycznie na wskazany adres e-mail.
Jestem pracującym studentem, czy mogę przystąpić do programu Nasz Wrocław i aktywować Status Podatnika.
Tak, osoby studiujące, które pracowały w ubiegłym roku podatkowym mają możliwość aktywacji Statusu Podatnika.
Status Nasz Wrocław MAX
Nasz Wrocław MAX to dodatkowe uprawnienia dla osób posiadających aktywny Status Podatnika w ramach programu Nasz Wrocław.
Status Nasz Wrocław MAX pozwala na korzystanie z dodatkowych lub wyższych zniżek a także zapewnia atrakcyjniejszą ofertę w ramach Darmowych Wejść u Partnerów Programu.
Aby mieć możliwość skorzystania z Nasz Wrocław MAX należy posiadać aktywny Status Podatnika w programie Nasz Wrocław oraz dodatkowo potwierdzić fakt zameldowania na pobyt stały we Wrocławiu.
Mając Profil Zaufany można po zalogowaniu się na stronę https://www.gov.pl/ bezpłatnie pobrać informację o zameldowaniu na pobyt stały. Profil Zaufany umożliwia także instalację aplikacji MObywatel, gdzie również znajduje się informacja o zameldowaniu. Jeżeli nie posiadasz Profilu Zaufanego należy okazać zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt stały, które można uzyskać w Centrach Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego Wrocławia, po uiszczeniu opłaty skarbowej.
Nasz Wrocław MAX możesz aktywować w Punkcie Obsługi Klienta Nasz Wrocław w Urzędzie Miejskim Wrocławia przy ul. Kotlarskiej 41 albo elektronicznie, przesyłając informację o zameldowaniu za pomocą platformy ePUAP. Instrukcję elektronicznej aktywacji znajdziesz tutaj.
Status Nasz Wrocław MAX aktywujesz również poprzezCzat Wideo.
Nasz Wrocław MAX ważny jest od momentu jego aktywacji aż do wygaśnięcia Statusu Podatnika na osobistym koncie użytkownika Nasz Wrocław.
Realizacja oferty wygląda tak samo jak w przypadku programu Nasz Wrocław. Aby skorzystać ze specjalnej oferty w ramach Nasz Wrocław MAX u naszych Partnerów, wystarczy poinformować o tym sprzedawcę. Punkty Partnerskie będą mogły zweryfikować czy przysługuje Ci specjalna zniżka MAX.
Nie. Aby posiadać Nasz Wrocław MAX, w pierwszej kolejności należy aktywować Status Podatnika w programie Nasz Wrocław.
Większość naszych Partnerów oferuje zniżki zarówno dla posiadaczy aktywnego Statusu Podatnika, jak i Statusu Nasz Wrocław MAX. Jednak Nasz Wrocław MAX jest odrębną ofertą.
W związku z tym niektóre oferty naszych Partnerów mogą być skierowane wyłącznie do osób posiadających aktywny Status Podatnika, a inne wyłącznie do osób posiadających Nasz Wrocław MAX.
Informacje o ofercie znajdują się w zakładce „Oferta” na stronie programu.
Zniżki
Zwrotu biletu/usługi dokonasz na zasadach obowiązujących zgodnie z Regulaminem danego Partnera.
Co do zasady zniżką objęte są wszystkie wydarzenia/usługi oferowane przez Partnerów biorących udział w programie, jednakże Partner może wprowadzić odrębne zasady co do warunków skorzystania z danej oferty.
Korzystając z programu możesz podczas jednej wizyty/transakcji zakupić bilet/usługę ze zniżką dla siebie i maksymalnie dla pięciorga dzieci do 18 roku życia, chyba że Partner wprowadzi odrębne zasady lub ograniczenia. Szczegółowe informacje w zakładce.
Ze zniżki możesz skorzystać okazując swoją kartę zarejestrowaną w programie lub aplikację mobilną Nasz Wrocław, w celu weryfikacji uprawnień.
Listę Partnerów, u których otrzymasz zniżkę w ramach programu Nasz Wrocław tutaj.. Ponadto Partnerzy biorący udział w programie są oznakowani poprzez np. plakaty, naklejki czy informacje na stronie internetowej.
Ze zniżek można korzystać bez ograniczeń w czasie kiedy masz aktywny Status Podatnika lub Nasz Wrocław MAX.
Darmowe Wejścia
Tak, jeżeli podczas weryfikacji okaże się że twoje uprawnienia nie są aktywne tj. Status Podatnika lub Nasz Wrocław MAX lub Darmowe Wejście zostało już wcześniej wykorzystane i nie minęło 365 dni od ostatniego wejścia.
Aby mieć możliwość skorzystania z Darmowego Wejścia należy w kasie u Partnera okazać kartę przypisaną do swojego konta w programie Nasz Wrocław lub aplikację Nasz Wrocław oraz dokument tożsamości ze zdjęciem i numerem PESEL.
Nie. W kasie należy okazać do weryfikacji kartę przypisaną do swojego konta, lub kod QR w aplikacji Nasz Wrocław.
Jednym z warunków wykorzystania Darmowego Wejścia jest posiadanie aktywnego Statusu Podatnika w programie Nasz Wrocław. W celu skorzystania z Darmowego Wejścia zaloguj się do swojego konta i aktywuj Status Podatnika korzystając z instrukcji znajdującej się tutaj.
Jednym z warunków wykorzystania Darmowego Wejścia jest posiadanie aktywnego Statusu Podatnika w programie Nasz Wrocław. W celu skorzystania z Darmowego Wejścia zaloguj się do swojego konta i aktywuj Status Podatnika korzystając z instrukcji znajdującej się tutaj.
Darmowe Wejścia w ramach akcji można wykorzystać tylko w terminie ich ważności. Po tym czasie w przypadku nieskorzystania z Darmowego Wejścia u Partnera Akcji przepadają, jednak uczestnicy programu otrzymają nową pulę Darmowych Wejść. W przypadku skorzystania z Darmowego Wejścia u Partnera akcji kolejne Darmowe Wejście będzie możliwe nie wcześniej niż za 365 dni.
Po zalogowaniu na swoje konto, w zakładce ,,Historia” można sprawdzić daty wykorzystanych Darmowych Wejść.
Nie, Darmowe Wejście przypisane jest do konta danej osoby i nie ma możliwości jego przekazania.
Z Darmowego Wejścia możesz skorzystać okazując swoją kartę zarejestrowaną w programie lub aplikację mobilną, w celu weryfikacji uprawnień.
Nie. Zniżki przysługujące posiadaczom Statusu Podatnika lub Nasz Wrocław MAX są stałe i nie zależą od wykorzystania Darmowych Wejść.
Ofertę Darmowych Wejść w ramach Statusu Podatnika lub w ramach Nasz Wrocław MAX znajdziesz tutaj.
Wystarczy, że aktywujesz Status Nasz Wrocław MAX. Oferta dodatkowych Darmowych Wejść znajduje się tutaj.
Czat Wideo
Czat Wideo jest narzędziem przeznaczonym do wsparcia Użytkowników w zakresie obsługi programu, który umożliwia bezpieczne załatwianie spraw poprzez wizytę online bez wychodzenia z domu.
- Podczas wizyty online możesz:
- uzyskać wszelkie informacje na temat programu Nasz Wrocław w tym również wsparcie techniczne w przypadku jakichkolwiek problemów np. z logowaniem
- uzyskać wsparcie w zakresie założenia konta;
- aktywować Status Podatnika i/lub Status MAX.
Korzystanie z Czatu Wideo odbywa się za pośrednictwem widgetu umieszczonego na naszej stronie internetowej. Widget pojawia się automatycznie i umożliwia korzystanie ze wszystkich funkcjonalności Czatu.
- Do korzystania z Czatu Wideo niezbędny jest:
- komputer osobisty lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
- system operacyjny Windows 7 (lub nowszy)/iOS lub Android w aktualnej dystrybucji
- przeglądarka Google Chrome, Firefox, Safari lub Opera w aktualnych wersjach,
- dostęp urządzenia do mikrofonu oraz kamery.
W zależności od tematu wizyty może ona potrwać od kilku do maksymalnie 30 minut.
Na początku wizyty należy okazać dokument tożsamości ze zdjęciem.
- pierwszą stronę zeznania rocznego PIT za ubiegły rok podatkowy w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z pieczątką urzędu skarbowego, potwierdzeniem nadania listem poleconym lub przesyłką kurierską, albo
- pierwszą stronę zeznania rocznego PIT za ubiegły rok podatkowy w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych wraz z Urzędowym Poświadczeniem Odbioru UPO
- zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego we Wrocławiu potwierdzającego fakt rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych.
- W przypadku chęci aktywacji Statusu Podatnika należy okazać w formie papierowej lub elektronicznej (poprzez udostępnienie ekranu komputera):
W przypadku aktywacji Nasz Wrocław MAX należy okazać w formie papierowej lub elektronicznej (poprzez udostępnienie ekranu komputera):
- informację o zameldowaniu na pobyt stały we Wrocławiu np. pobranej ze strony www.gov.pl (instrukcja)
- zaświadczenie potwierdzające zameldowanie na pobyt stały we Wrocławiu,
- akceptowane jest tez okazanie informacji o zameldowaniu w Aplikacji MObywatel.
Czat wideo umożliwia natychmiastowe połączenie się z naszym pracownikiem w godzinach pracy Urzędu Miejskiego tj. od poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:45.
Na wizytę online możesz również umówić na najbliższe 7 dni roboczych (samodzielnie lub telefoniczne). Jeśli umawiasz wizytę samodzielnie, pamiętaj aby ją potwierdzić klikając w link przesłany na wskazany adres e-mail.
Czat Wideo jest całkowicie bezpieczną i wygodną formą komunikacji. Przed rozpoczęciem korzystania z Czatu należy zaakceptować warunki, a także wyrazić zgodę na dostęp do kamery i mikrofonu.
Nie. Po zakończeniu wizyty za pośrednictwem Czatu Wideo, dane Użytkownika zostaną usunięte z systemu. Rozmowy nie są rejestrowane, przechowywane ani upubliczniane.
Dzieci w Nasz Wrocław
Nie ma takiej konieczności, jednakże jeśli rodzic posiada konto w programie Nasz Wrocław, to ma możliwość założenia subkonta dla dziecka w wieku od 13 do 18 lat.
W ramach Statusu Podatnika Darmowe Wejście jest wyłącznie dla osób, które rozliczyły podatek dochodowy we Wrocławiu. Mając aktywny Status Nasz Wrocław MAX dziecko może skorzystać z darmowego wejścia jako osoba towarzysząca.
Ważność Statusu Podatnika Nasz Wrocław Twojego dziecka jest identyczna z okresem ważności Statusu Podatnika.
Korzystając z programu kupisz bilet/usługę ze zniżką dla siebie i maksymalnie pięciorga dzieci do 18. roku życia, chyba że Partner wprowadzi odrębne zasady, szczegółowe informacje znajdują w zakładce Partnerzy.
Dzieci nie korzystają z Darmowych Wejść ponieważ jest to Akcja przeznaczona dla pełnoletnich użytkowników, których konto nie jest powiązane z kontem rodzica. Jeśli jednak osoba dorosła aktywowała Status Nasz Wrocław MAX dziecko może skorzystać z darmowego wejścia jako osoba towarzysząca u niektórych Partnerów, oferta znajduje się tutaj.
Dzieci, których rodzice dodali konto dziecka oraz aktywowali Nasz Wrocław MAX także mogą otrzymać dostęp do usługi. Wystarczy, że rodzic podczas aktywacji Statusu MAX zgłosi, aby Nasz Wrocław MAX został aktywowany również na koncie dziecka.
Przed skorzystaniem dziecka z oferty naszych Partnerów w ramach Nasz Wrocław MAX należy sprawdzić jakie warunki dany Partner oferuje dla dzieci.
Bilety MPK
Tańsze imienne bilety okresowe MPK może kupić każdy, kto mieszka we Wrocławiu, rozlicza w mieście swój podatek dochodowy od osób fizycznych czyli posiada aktywny Status Podatnika w programie Nasz Wrocław.
Aby kupić tańsze bilety okresowe MPK wystarczy zarejestrować się do programu Nasz Wrocław, dodać podczas procesu rejestracji posiadaną przez siebie kartę URBANCARD wykorzystywaną do komunikacji miejskiej i aktywować Status Podatnika.
Aby kupić bilet okresowy MPK konieczne jest posiadanie jednej z dostępnych kart URBANCARD, URBANCARD EP, URBANCARD PREMIUM.
Osoby korzystające z opcji zakupu biletów komunikacji miejskiej poprzez aplikację mobilną URBANCARD podczas procesu rejestracji muszą podać również nr telefonu.
Tak. Należy aktywować Status Podatnika (instrukcja).
W biletomatach zlokalizowanych na przystankach dodany został nowy typ biletów w taryfie „Nasz Wrocław”. Należy przy pierwszym zakupie biletu okresowego MPK wybrać opcję ,,Dodaj nowy bilet”, a następnie wybieramy z zakładki ,,Bilety Nasz Wrocław”.
W stacjonarnym punkcie sprzedaży wystarczy poinformować sprzedawcę o chęci dokonania zakupu wybranego przez siebie biletu okresowego objętego taryfą „Nasz Wrocław”.
Dokonując zakupu poprzez stronę www.urbancard.pl lub w aplikacji mobilnej URBANCARD wystarczy samodzielnie wybrać bilet ze zniżką „Nasz Wrocław”.
Nie. Weryfikacja uprawnień do zniżek jest na etapie zakupu biletu MPK. Kontrolerzy sprawdzają jedynie ważność biletu MPK.
Mając kartę plastikową URBANCARD można zakupić bilety okresowe MPK ze zniżką Nasz Wrocław w Punktach Obsługi Klienta URBANCARD i innych punktach, prowadzących sprzedaż biletów okresowych MPK. Równocześnie zakup biletów jest możliwy dla osób posiadających kartę wirtualną Nasz Wrocław, ale tylko za pośrednictwem aplikacji mobilnej URBANCARD. Posiadając tylko i wyłącznie dedykowaną kartę Nasz Wrocław nie jest możliwy zakup biletu MPK przy użyciu tej karty.
Jeśli masz założone konto w programie Nasz Wrocław i aktywny Status Podatnika i nadal nie możesz zakupić biletów MPK ze zniżką lub są dla ciebie niedostępne należy zgłosić się w tej sprawie bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta URBANCARD celem wyjaśnień.
Nasz Wrocław Kolej
Bilet „Nasz Wrocław Kolej” (w cenie 1 zł za bilet normalny, 0,50 zł za bilet ulgowy) jest biletem imiennym miesięcznym, uprawniającym wskazaną na bilecie osobę posiadającą aktywny status w programie „Nasz Wrocław” (osoba zamieszkała we Wrocławiu, rozliczająca podatek dochodowy od osób fizycznych we właściwym miejscowo urzędzie skarbowym we Wrocławiu), do korzystania z przejazdów na wszystkich typach linii.
- Bilet Nasz Wrocław Kolej możesz zakupić, posiadając miesięczny imienny odcinkowy bilet kolejowy, który
- określone warunki:
- Uprawnia do przejazdu w obie strony (tam i z powrotem);
- Wystawiony jest dla odcinka, dla którego punktem początkowym i końcowym jest stacja lub przystanek kolejowy zawierający w swojej nazwie „Wrocław” bądź przystanek kolejowy „Iwiny”
- Zakupiony jest w kolejowej taryfie podstawowej (normalnej) lub taryfie RAZEM: normalny lub ulgowy - w przypadku posiadania jednocześnie prawa do korzystania z biletów ulgowych w komunikacji miejskiej Wrocławia, wraz z dokumentem potwierdzającym tę ulgę
- Cena biletu lub cena biletu bez ulgi ustawowej nie jest niższa niż 104 zł
- Jest w formie papierowej - zakupionej w kasie kolejowej, automacie biletowym przewoźnika kolejowego lub obsługi pociągu.
Tylko w sytuacji, gdy zakupi Pan bilet kolejowy w taryfie normalnej. W taryfach MPK nie występuje ulga dla nauczycieli.
Tak, ponieważ zniżki obowiązują u obu przewoźników.
Tylko w sytuacji zakupu biletu kolejowego w taryfie normalnej. W taryfach MPK nie występuje ulga dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny.
Nie, bilet Nasz Wrocław Kolej można zakupić jedynie w przypadku posiadania papierowego kolejowego biletu miesięcznego zakupionego w kasie kolejowej, automacie biletowym przewoźnika kolejowego lub u obsługi pociągu. Wydruki biletów zakupionych elektronicznie nie są akceptowane.
Tak, ważne jest aby w momencie kontroli posiadać ważny bilet kolejowy w dwie strony wystawiony dla odcinka, dla którego punktem początkowym i końcowym jest stacja lub przystanek kolejowy zawierający w swojej nazwie „Wrocław” bądź przystanek kolejowy „Iwiny”.
Nie, bilety kolejowe muszą spełniać wszystkie wymienione w uchwale warunki łącznie, tj. w tej sytuacji aby, skorzystać z oferty Nasz Wrocław Kolej bilet kolejowy powinien być w obie strony (tam i z powrotem).
Tak, ale tylko w przypadku zakupienia osobnych biletów kolejowych na odcinek wrocławski (dla którego punktem początkowym i końcowym jest stacja lub przystanek kolejowy zawierający w swojej nazwie „Wrocław” bądź przystanek kolejowy „Iwiny”) oraz na pozostałą trasę. W takiej sytuacji najbardziej optymalnym rozwiązaniem, będzie zakup biletu aglomeracyjnego.
Bilet Nasz Wrocław Kolej uprawnia do uzyskania znacznej ulgi dla osób poruszających się koleją jedynie w granicach Wrocławia + przystanek kolejowy Iwiny.
Obecnie uczniowie nadal korzystają z komunikacji miejskiej bezpłatnie, a w przypadku korzystania z transportu kolejowego muszą zakupić bilet kolejowy z przysługującą zniżką.
Bilety jednorazowe i czasowe z poprzedniej taryfy zachowują ważność pod warunkiem, że ich cena nie jest mniejsza niż wynikająca z obecnej taryfy lub pod warunkiem wniesienia dopłaty do wysokości wynikającej z obecnej taryfy. Dopłaty dokonać można w automatach stacjonarnych.
Tak, nieskasowane bilety jednorazowe i czasowe mogą być zwracane bez pobierania dodatkowej opłaty manipulacyjnej do dnia 31.08.2022r.
- Zwroty realizowane są przez operatora systemu dystrybucji biletów w Biurach Obsługi Klienta URBANCARD:
- ul. Grabiszyńska 9, czynne pn.-pt. w godz. 8:00-18:00; w sb. 9:00-14:00,
- ul. B. Prusa 75-79 czynne pn.-czw. w godz. 8:00-18:00; pt. 8:00-16:00,
- ul. Racławicka 2-4 czynne pn.-pt. w godz. 8:00-18:00,
- ul. Ładna 1c, czynne pn.-pt. w godz. 8:00-18:00.
Bilet 365-dniowy imienny można kupić w dowolnym momencie. Uprawnia on wskazaną na bilecie osobę do korzystania z przejazdów na wszystkich typach linii przez 365 dni kalendarzowych liczonych kolejno począwszy od dnia wskazanego na bilecie. W przypadku gdy zakupiony został w pierwszym dniu jego obowiązywania ważny jest od momentu jego zakupu.
Tak, można. Bilet grupowy uprawnia nie więcej niż 15 osób do korzystania z nieograniczonej liczby przejazdów na wszystkich typach linii do 30 minut liczonych od godziny skasowania biletu lub do jednokrotnego przejazdu środkiem komunikacji, w którym został skasowany, jednak nie dłużej niż do momentu dotarcia przez pojazd do przystanku końcowego właściwego dla danego kierunku linii lub ostatniego przystanku przed zjazdem do zajezdni.
Od roku 2021 osoby, które ukończyły 66 lat (od dnia swoich 66 urodzin, nie rocznikowo) mogą podróżować bezpłatnie wszystkimi środkami komunikacji miejskiej. W takiej sytuacji będzie Panu przysługiwało prawo do bezpłatnych podróży od 2 października 2021 r.
Na podstawie legitymacja Dawcy Przeszczepu lub legitymacja Zasłużonego Dawcy Przeszczepu.
Z biletów imiennych „Nasz Wrocław” mogą korzystać osoby zamieszkałe we Wrocławiu i rozliczające podatek dochodowy od osób fizycznych we właściwym miejscowo urzędzie skarbowym we Wrocławiu, które posiadają aktywny status w programie „Nasz Wrocław”.
Nie. Uczniowie szkół podstawowych, ponadpodstawowych i średnich, nie dłużej niż do ukończenia 21 roku życia, zwolnieni są z wnoszenia opłaty za przejazdy środkami komunikacji miejskiej. Podczas przejazdów uczeń winien mieć przy sobie ważną legitymację szkolną.
Osoby głuche i głuchonieme z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, a także osoby niewidome lub ociemniałe ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności oraz ich przewodnicy uprawnieni są do korzystania z bezpłatnych przejazdów na wszystkich typach linii.