Spotkania w ramach Akademii Gastro organizowane są dla osób, które planują otworzyć punkt gastronomiczny lub już prowadzą działalność gospodarczą w tym zakresie.
Przez ostatni miesiąc uczestnicy spotykali się ze specjalistami, by poznać tajniki prowadzenia działalności gastronomicznej. Omówiono wiele praktycznych, w tym:
- koszty otwarcia i prowadzenia lokalu gastro;
- prowadzenie biznesu z foodtrucka;
- hurtownie, producenci, dostawcy, logistyka;
- dostosowanie lokalu do wymagań sanepidu;
- zatrudnianie personelu.
Akademia gastro – szkolenie na życzenie
Zgodnie z zapowiedziami cykl spotkań zamknie szkolenie na życzenie uczestników Akademii Gastro. Będzie ono poświęcone obliczaniu foodcostu i barcostu.
Szkolenie poprowadzi Grzegorz Oczowiński, menager z 18-letnim stażem w gastronomii, który wyjaśni:
- co mieści się w ramach food costu i bar costu,
- jakie są poziomy procentowe przychodu,
- jak określić poziomy food costu i bar costu,
- jak kontrolować poziom strat,
- jak często przeprowadzać kontrolę cen,
- znaczenie no waste.
Szkolenie odbędzie się 10 maja w godz. 10.00–12.00 w Krzywym Kominie przy ul. Dubois 33–35a. Obowiązują zapisy przez formularz na stronie Krzywego Komina.
Jeśli już nie będzie miejsc, organizatorzy zachęcają do zapisania się na listę rezerwową pod numerem tel. 71 733 44 30.
Można też przyjść w dniu szkolenia, by zająć miejsce osoby, która była zapisana, ale nie pojawiła się na spotkaniu. Za każdym razem zostaje około pięciu wolnych miejsc, które można zająć.Ewa Dziekańska z Biura Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miasta, pomysłodawczyni i koordynatorka cyklu szkoleń w ramach Akademii Gastro