wroclaw.pl strona główna Najnowsze wiadomości dla mieszkańców Wrocławia Dla mieszkańca - strona główna

Infolinia 71 777 7777

2°C Pogoda we Wrocławiu
wroclaw.pl strona główna
Reklama
  1. wroclaw.pl
  2. Dla mieszkańca
  3. Przydatne informacje
  4. Telefony alarmowe we Wrocławiu
Telefony alarmowe, zaufania, infolinie we Wrocławiu Pexels
Telefony alarmowe, zaufania, infolinie we Wrocławiu

Telefony ratunkowe, alarmowe i infolinie, a także telefony zaufania we Wrocławiu. Sprawdź, gdzie zgłosić awarię lub uzyskać pomoc w razie wypadku lub nieprzewidzianego zdarzenia.

Reklama

Telefony alarmowe i ratunkowe we Wrocławiu

W razie bezpośredniego zagrożenia zdrowia i życia należy dzwonić na telefony ratunkowe:

  • Numer ratunkowy 112

  • Pogotowie Ratunkowe 999

  • Policja 997

  • Straż Pożarna 998

  • Straż Miejska 986

  • Centrum Powiadamiania Ratunkowego WOPR - numer ratunkowy nad wodą 601 100 100

  • Stały dyżur Centrum Zarządzania Kryzysowego 71 770 22 22

Telefony awaryjne we Wrocławiu

  • Pogotowie energetyczne 991 (połączenie bezpłatne, dostępne także z tel. komórkowych)

  • Pogotowie gazowe 992

  • Pogotowie ciepłownicze 993

  • Pogotowie wodno-kanalizacyjne 994 (czynne przez całą dobę, bez numeru kierunkowego, połączenie bezpłatne),

Infolinie we Wrocławiu

Infolinia Urzędu Miejskiego we Wrocławiu

Telefony zaufania

  • Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111 (linia bezpłatna)

  • Telefon Zaufania Rzecznika Praw Dziecka 800 12 12 12

  • Policyjny Telefon Pogotowia Dziecięcego 71 340 38 03 (telefon ze specjalnym przeznaczeniem dla dzieci, które widzą przemoc w domu)

  • Policyjny Telefon Zaufania 0800 283 107 (z telefonów stacjonarnych / połączenie bezpłatne), dyżury policjantów: poniedziałek-piątek godz. 10.00-18.00, przez resztę dnia włączona jest automatyczna sekretarka, odsłuchiwana na bieżąco, 71 344 15 53 (numer dla użytkowników telefonów stacjonarnych i komórkowych / połączenie płatne wg stawek operatora)

  • SMS-owa linia policyjna dla osób głuchych  697 071 112 - numer przeznaczony wyłącznie do wysyłania SMS przez osoby z dysfunkcją mowy, lub niedosłyszące

Telefony zaufania dla osób doświadczających przemocy

  • Telefon zaufania MOPS we Wrocławiu 512 198 939 (24h)

  • Ośrodek Interwencji Kryzysowej Pomoc 71 796 40 85 (24h)

  • Ogólnopolski Telefon dla Ofiar Przemocy w Rodzinie "Niebieska Linia" 801 120 002 (poniedziałek-sobota: 8.00-22.00, niedziele i święta: 8.00-16.00)

  • Policyjny Telefon Zaufania ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie 800 120 226 (poniedziałek-piątek: 9.30 - 15.30; przez resztę dnia włączona jest automatyczna sekretarka, która jest odsłuchiwana na bieżąco)

Pomoc w weekendy we Wrocławiu

  • Stowarzyszenie CURATUS 71 77 66 208 (sobota, niedziela i święta 9:00 – 19:00)

  • NEUROMED 71 79 96 855 (od soboty do poniedziałku, 20.00 – 08.00 rano)

POMOC PSYCHOLOGICZNA dla osób doświadczających przemocy we Wrocławiu

  • Centrum Praw Kobiet, 511 506 216 (poniedziałek – czwartek 10.00 – 18.00, piątek 10:00 – 15:00)

  • Fundacja NON LICET, 572 108 352 (poniedziałek-czwartek 16.00-20.00)

  • Stowarzyszenie EVOLUTIO, 731 450 926 (poniedziałek – piątek 10.00-18.00)

  • Stowarzyszenie INTRO, 881 220 440 (poniedziałek – piątek 10.00-15.00)

  • Wrocławskie Centrum Zdrowia, 538 579 554 (poniedziałek – piątek 8.00-20.00)

Więcej na www.kampaniaprzemoc.pl

Zaginięcie dziecka

  • Telefon w sprawie zaginionego dziecka 116 000 (24h, połączenie bezpłatne)

  • Zgłaszanie zaginięć osób 801 24 70 70 lub 22 654 70 70 (24 h linia wsparcia Fundacji ITAKA)

Ważne telefony - pozostałe

  • Pogotowie Opiekuńcze 71 799 89 06  (24h)

  • Policyjna Izba Dziecka 71 340 31 78

  • Pogotowie Weterynaryjne 71 337 36 36 (24h)

  • Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu 800 19 500, 603 720 579 - całodobowo - telefon czynny 7 dni w tygodniu, 71 361 46 91 lub 92, 693 900 908, 781 400 199, 887 811 060

  • Narodowy Fundusz Zdrowia we Wrocławiu infolinia 71 194 88

  • Biuro Rzeczy Znalezionych 71 376 08 96 (środa: 8.30-16.00, w pozostałe dni robocze w godz. 8.00-14.00)

  • Biuro Obsługi Pasażera MPK Wrocław 71 321 72 71 (poniedziałek-piątek: 8.00-20.00)

  • Telefoniczne centrum obsługi klienta MPWiK 71 34 09 655 (środa: 8.00-17.00, w pozostałe dni robocze w godz. 8.00-15.00)

  • Zgłoś awarię do ZDiUM  71 376 00 22 , 19501 - telefon całodobowy, więcej czytaj tutaj

  • Miejski Rzecznik Konsumentów 71 777 79 02 – sekretariat, 71 777 75 59 – sekcja ds. Obsługi Konsumentów; Obsługa telefoniczna Konsumentów (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.30).

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama
Powrót na portal wroclaw.pl Wróć na portal wroclaw.pl