wroclaw.pl strona główna Najświeższe wiadomości dla mieszkańców Wrocławia Dla mieszkańca - strona główna

Infolinia 71 777 7777

9°C Pogoda we Wrocławiu

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 05:20

wroclaw.pl strona główna
  1. wroclaw.pl
  2. Dla mieszkańca
  3. Aktualności
  4. Chcesz zareklamować swoje wydarzenie? Dodaj je do naszej bazy Wydarzeń we Wrocławiu!

Organizujesz imprezę lub konferencję w mieście? Nieważne, czy jest to festiwal, koncert, wycieczka, targi albo dni otwarte – wszystkie mogą pojawić się na naszym portalu Wydarzenia we Wrocławiu. Jest to baza, w której za darmo dodasz event, a my wypromujemy go w największym wrocławskim serwisie z atrakcjami. Zobacz, jak opublikować swoje wydarzenie!

Wydarzenia we Wrocławiu

W naszym serwisie codziennie znajdziecie nowe imprezy, festiwale, koncerty i inne wydarzenia odbywające się w mieście. Regularnie dodajemy tam nowe eventy, ale wielu organizatorów robi to samodzielnie za pomocą formularza dostępnego na stronie.

Ty też możesz to zrobić i jest to banalnie proste, a przede wszystkim darmowe!

Jak dodać wydarzenie do bazy serwisu Wydarzenia we Wrocławiu?

Zanim zaczniesz dodawać swoje wydarzenie do naszej bazy, warto sprawdzić, czy już nie zostało opublikowane. Sprawdzisz to za pomocą wyszukiwarki na stronie głównej portalu.

Jeśli go nie widzisz, uruchom nasz formularz, który znajdziesz pod tym linkiem. Odnajdziesz go również w prawym górnym rogu na stronie głównej portalu Wydarzenia we Wrocławiu

Poniżej tłumaczymy, jak uzupełnić formularz w pięciu prostych krokach!

Krok 1: Uzupełnienie informacji ogólnych

  • Nazwa wydarzenia: Podaj pełną nazwę wydarzenia w języku polskim – unikaj obcych alfabetów, dotyczy to również opisów. Postaraj się zmieścić w 10 słowach oraz zostaw informacje, jakiego typu jest to wydarzenie.
  • Opis: Szczegółowy opis twojego eventu – unikaj dodawania emotikonek. Nie ma potrzeby uwzględniania daty, miejsca, ceny, strony i profili społecznościowych w opisie, ponieważ jest do tego osobne pole.
  • Strona i profile społecznościowe: Uzupełnij formularz o swoją stronę internetową bądź profile społecznościowe – nie jest to wymagane, ale warto je uzupełnić, aby mieszkańcy mogli z łatwością dotrzeć do twojego wydarzenia.

Grafika przedstawia formularz, dzięki któremu możesz dodać swoje wydarzenie do naszej bazy. Pierwsze pole formularza (nazwa wydarzenia):  Etykieta: "* Podaj tytuł max. 100 znaków. Pole wymagane"  Pole tekstowe (puste).  Pod polem licznik znaków: "0/100 znaków"  Obok licznika znajduje się ikona informacyjna.  Drugie pole formularza (opis wydarzenia):  Etykieta: "* Podaj opis max. 3000 znaków. Pole wymagane"  Duże pole tekstowe (puste).  Pod polem licznik znaków: "0/3000 znaków"  Obok licznika znajduje się ikona informacyjna.  Sekcja z linkami do profili społecznościowych i strony internetowej:  Cztery oddzielne pola, każde z własną etykietą:  Strona www – link zewnętrzny. Pole opcjonalne.  Adres publicznego profilu na Facebooku. Pole opcjonalne.  Pod polem dodatkowa informacja: "Należy podać pełny adres URL, na przykład https://www.facebook.com/"  Adres publicznego profilu na Instagramie. Pole opcjonalne.  Pod polem dodatkowa informacja: "Należy podać pełny adres URL, na przykład https://www.instagram.com/"  Adres publicznego profilu na Youtube. Pole opcjonalne.  Pod polem dodatkowa informacja: "Należy podać pełny adres URL, na przykład https://www.youtube.com/" wroclaw.pl
Grafika przedstawia formularz, dzięki któremu możesz dodać swoje wydarzenie do naszej bazy. Pierwsze pole formularza (nazwa wydarzenia): Etykieta: "* Podaj tytuł max. 100 znaków. Pole wymagane" Pole tekstowe (puste). Pod polem licznik znaków: "0/100 znaków" Obok licznika znajduje się ikona informacyjna. Drugie pole formularza (opis wydarzenia): Etykieta: "* Podaj opis max. 3000 znaków. Pole wymagane" Duże pole tekstowe (puste). Pod polem licznik znaków: "0/3000 znaków" Obok licznika znajduje się ikona informacyjna. Sekcja z linkami do profili społecznościowych i strony internetowej: Cztery oddzielne pola, każde z własną etykietą: Strona www – link zewnętrzny. Pole opcjonalne. Adres publicznego profilu na Facebooku. Pole opcjonalne. Pod polem dodatkowa informacja: "Należy podać pełny adres URL, na przykład https://www.facebook.com/" Adres publicznego profilu na Instagramie. Pole opcjonalne. Pod polem dodatkowa informacja: "Należy podać pełny adres URL, na przykład https://www.instagram.com/" Adres publicznego profilu na Youtube. Pole opcjonalne. Pod polem dodatkowa informacja: "Należy podać pełny adres URL, na przykład https://www.youtube.com/"

Krok 2: Dodanie terminu, ceny oraz miejsca

  • Termin wydarzenia: W przypadku pojedynczego wydarzenia wystarczy zaznaczyć datę i godzinę rozpoczęcia. Jeśli trwa kilka dni, należy oznaczyć je jako okresowe i podać odpowiednie daty – możesz dodać kilka różnych terminów.
  • Cena wydarzenia: Należy zaznaczyć, czy wstęp na event jest darmowy, odpłatny albo objęty rezerwacją. Można wpisać również ceny biletów.
  • Miejsce: Posiadamy bardzo dużą bazę miejsc we Wrocławiu – wystarczy, że zaczniesz wpisywać dane miejsce, a prawdopodobnie po chwili się załaduje. W przypadku jego braku wystarczy wpisać podać je w polu z dokładnym adresem.

Grafika przedstawia formularz, dzięki któremu możesz dodać swoje wydarzenie do naszej bazy. Pierwsze pole wyboru:  Etykieta: "* Wybierz rodzaj miejsca lub wydarzenia"  Lista rozwijana (widoczna wartość: "Wydarzenie okresowe, trwające od ...")  Drugie pole wyboru:  Etykieta: "Wybierz typ wstępu na wydarzenie"  Lista rozwijana (widoczna wartość: "Bilet")  Trzecie pole (miejsce wydarzenia):  Etykieta: "* Wybierz miejsce wydarzenia"  Pole tekstowe (z tekstem pomocniczym w polu: "Miejsce *")  Pola dotyczące dat i ceny:  Pole "Data od"  Pole do wpisania daty, placeholder: "dd.mm.rrrr --:--"  Obok ikona kalendarza.  Pole "Data do"  Pole do wpisania daty, placeholder: "dd.mm.rrrr --:--"  Obok ikona kalendarza.  Pole "Cena od"  Puste pole tekstowe.  Pole "Cena do"  Puste pole tekstowe.  Informacja pomocnicza pod polami:  Tekst: "Miejsce: pole wymagane. Jeśli miejsce, w którym organizujesz swoje wydarzenie, nie istnieje w naszej bazie, poprosimy Cię o podanie jego adresu."  Przycisk:  Tekst na przycisku: "Dodaj kolejny termin" wroclaw.pl
Grafika przedstawia formularz, dzięki któremu możesz dodać swoje wydarzenie do naszej bazy. Pierwsze pole wyboru: Etykieta: "* Wybierz rodzaj miejsca lub wydarzenia" Lista rozwijana (widoczna wartość: "Wydarzenie okresowe, trwające od ...") Drugie pole wyboru: Etykieta: "Wybierz typ wstępu na wydarzenie" Lista rozwijana (widoczna wartość: "Bilet") Trzecie pole (miejsce wydarzenia): Etykieta: "* Wybierz miejsce wydarzenia" Pole tekstowe (z tekstem pomocniczym w polu: "Miejsce *") Pola dotyczące dat i ceny: Pole "Data od" Pole do wpisania daty, placeholder: "dd.mm.rrrr --:--" Obok ikona kalendarza. Pole "Data do" Pole do wpisania daty, placeholder: "dd.mm.rrrr --:--" Obok ikona kalendarza. Pole "Cena od" Puste pole tekstowe. Pole "Cena do" Puste pole tekstowe. Informacja pomocnicza pod polami: Tekst: "Miejsce: pole wymagane. Jeśli miejsce, w którym organizujesz swoje wydarzenie, nie istnieje w naszej bazie, poprosimy Cię o podanie jego adresu." Przycisk: Tekst na przycisku: "Dodaj kolejny termin"

Krok 3: Dodanie zdjęć do wydarzenia

  • Dopuszczalne parametry zdjęć: Format – jpeg, jpg, png. Maksymalny rozmiar jednego zdjęcia – 2 mb (megabajty). Maksymalna ilość zdjęć – 20.
  • O czym należy pamiętać: Zdjęcia są automatycznie docinane do poziomu, więc sprawdź, czy najważniejsza część plakatu promującego Twoje wydarzenie znajduje się na środku.
  • RODO: Upewnij się, że zdjęcia, które dodajesz, a które zawiera wizerunek osoby, będzie zgodne z zasadami RODO, czyli czy posiadasz zgodę na udostępnianie wizerunku tej osoby. Dodając wydarzenie do naszej bazy, wyrażasz oświadczenie, że posiadasz taką zgodę.

Grafika przedstawia formularz, dzięki któremu możesz dodać swoje wydarzenie do naszej bazy. Instrukcja dodawania zdjęcia:  Tekst: "* Dodaj przynajmniej jedno zdjęcie lub grafikę. Pole wymagane."  Pole dodawania zdjęcia:  Wydzielony obszar otoczony przerywaną linią.  Wewnątrz obszaru tekst:  "Dodaj zdjęcia. Dopuszczalne formaty: jpeg, jpg, png"  "Maksymalny rozmiar jednego zdjęcia to 2 MB."  Informacja pomocnicza pod polem:  Tekst: "Dopuszczalne formaty: jpeg, jpg, png. Maksymalny rozmiar jednego zdjęcia to 2 MB. Łącznie możesz dodać 20 zdjęć."  Obok tekstu znajduje się ikona informacyjna. wroclaw.pl
Grafika przedstawia formularz, dzięki któremu możesz dodać swoje wydarzenie do naszej bazy. Instrukcja dodawania zdjęcia: Tekst: "* Dodaj przynajmniej jedno zdjęcie lub grafikę. Pole wymagane." Pole dodawania zdjęcia: Wydzielony obszar otoczony przerywaną linią. Wewnątrz obszaru tekst: "Dodaj zdjęcia. Dopuszczalne formaty: jpeg, jpg, png" "Maksymalny rozmiar jednego zdjęcia to 2 MB." Informacja pomocnicza pod polem: Tekst: "Dopuszczalne formaty: jpeg, jpg, png. Maksymalny rozmiar jednego zdjęcia to 2 MB. Łącznie możesz dodać 20 zdjęć." Obok tekstu znajduje się ikona informacyjna.

Krok 4: Określ kategorie wydarzenia

  • Kategoria główna: Jest to kategoria, która najbardziej pasuje do twojego wydarzenia i to pod nią będzie można je znaleźć w pierwszej kolejności.
  • Kategorie dodatkowe: Możesz określić, w jakich kategoriach twoje wydarzenie powinno wyświetlać się dodatkowo.

Grafika przedstawia formularz, dzięki któremu możesz dodać swoje wydarzenie do naszej bazy. Instrukcja:  "* Wybierz przynajmniej kategorię główną, która jest wymagana. Opcjonalnie wybierz pasujące podkategorie."  Rozwijane pole wyboru kategorii głównej:  Wybrana opcja: "Edukacja i rozwój"  Lista podkategorii (każda z opcją wyboru typu checkbox):  Gra, gra terenowa  Pokaz, doświadczenie  Warsztaty  Zajęcia dla dzieci  Konferencje  Startupy  Wykład  Kursy  Szkolenia  Zabawa  Podsekcja:  "Określ dodatkowe kategorie oferty"  Lista dodatkowych kategorii (każda z opcją wyboru typu checkbox):  Dla dzieci  Tylko dla dorosłych  Ze zwierzakiem  Uroczystości  W plenerze  Dla wszystkich  Bezpłatne  Dla seniorów  Dla rodziców  Wydarzenia z okolic Wrocławia wroclaw.pl
Grafika przedstawia formularz, dzięki któremu możesz dodać swoje wydarzenie do naszej bazy. Instrukcja: "* Wybierz przynajmniej kategorię główną, która jest wymagana. Opcjonalnie wybierz pasujące podkategorie." Rozwijane pole wyboru kategorii głównej: Wybrana opcja: "Edukacja i rozwój" Lista podkategorii (każda z opcją wyboru typu checkbox): Gra, gra terenowa Pokaz, doświadczenie Warsztaty Zajęcia dla dzieci Konferencje Startupy Wykład Kursy Szkolenia Zabawa Podsekcja: "Określ dodatkowe kategorie oferty" Lista dodatkowych kategorii (każda z opcją wyboru typu checkbox): Dla dzieci Tylko dla dorosłych Ze zwierzakiem Uroczystości W plenerze Dla wszystkich Bezpłatne Dla seniorów Dla rodziców Wydarzenia z okolic Wrocławia

Krok 5: Podaj informacje kontaktowe i zaakceptuj regulamin

  • Informacje kontaktowe: Są to informacje takie adres e-mail czy numer telefonu, które są wymagane, aby dodać wydarzenie do bazy. Nie będziemy ich wykorzystywać nigdzie indziej i nie pojawią się na stronie; udostępniane są dla administratorów, którzy akceptują eventy, w razie gdyby potrzebowali skontaktować się z organizatorami.
  • Regulamin: Na samym końcu musisz oświadczyć, że zapoznałeś się z regulaminem naszego serwisu. Znajdziesz tam wiele przydatnych informacji, tak więc zachęcamy cię do jego przeczytania pod tym linkiem.

Grafika przedstawia formularz, dzięki któremu możesz dodać swoje wydarzenie do naszej bazy. Pola do wypełnienia:  Nazwa, max. 100 znaków. Pole opcjonalne.  E-mail. Pole wymagane.  Telefon. Pole wymagane.  Pod polami znajduje się licznik znaków:  "0/100 znaków" (przy polu nazwy)  Lista pól wyboru (checkboxy) z opisami:  "Zapoznałam/-em się z Regulaminem serwisu i akceptuję jego treść. *"  "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora w celu przyjęcia i publikacji Zgłoszenia i właściwego oznaczenia przesłanych materiałów oraz oświadczam, że zapoznałam/-em się z informacjami dotyczącymi przetwarzania moich danych osobowych podanymi w załączniku nr 1 do Regulaminu serwisu."  "Oświadczam, że przesłane materiały (utwory) nie naruszają praw autorskich oraz jakichkolwiek praw osób trzecich oraz wyrażam zgodę na ich wykorzystywanie i udostępnianie przez prowadzącego Serwis (ARAW S.A.) na zasadach licencji opisanej w Regulaminie serwisu. *" wroclaw.pl
Grafika przedstawia formularz, dzięki któremu możesz dodać swoje wydarzenie do naszej bazy. Pola do wypełnienia: Nazwa, max. 100 znaków. Pole opcjonalne. E-mail. Pole wymagane. Telefon. Pole wymagane. Pod polami znajduje się licznik znaków: "0/100 znaków" (przy polu nazwy) Lista pól wyboru (checkboxy) z opisami: "Zapoznałam/-em się z Regulaminem serwisu i akceptuję jego treść. *" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora w celu przyjęcia i publikacji Zgłoszenia i właściwego oznaczenia przesłanych materiałów oraz oświadczam, że zapoznałam/-em się z informacjami dotyczącymi przetwarzania moich danych osobowych podanymi w załączniku nr 1 do Regulaminu serwisu." "Oświadczam, że przesłane materiały (utwory) nie naruszają praw autorskich oraz jakichkolwiek praw osób trzecich oraz wyrażam zgodę na ich wykorzystywanie i udostępnianie przez prowadzącego Serwis (ARAW S.A.) na zasadach licencji opisanej w Regulaminie serwisu. *"

Najczęstsze błędy i przydatne wskazówki

Poniżej znajdziecie kilka wskazówek i rozwiązań popularnych błędów pojawiających się podczas wypełniania formularza:

  • Wypełnij wszystkie pola wymagane i sprawdź poprawność danych.
  • Pamiętaj o zweryfikowaniu, czy posiadasz zgodę na publikację czyjegoś wizerunku albo danych.
  • Wszystkie treści muszą być w języku polskim.
  • Pamiętaj, żeby sprawdzić, czy twojego wydarzenia nie ma już w naszej bazie.
  • Tytuł i opis skrócony nie służy do dodawania daty czy miejsca, ponieważ są od tego specjalne pola.
  • Nie wrzucaj zdjęć ważących więcej niż 2 mb (megabajty).
  • Po wysłaniu wydarzenia, zanim wyjdziesz ze strony, zaczekaj na informacje z potwierdzeniem jego dodania.

Uzupełniając formularz na podstawie naszego poradnika i pamiętając o tych wskazówkach, na pewno uda ci się dodać swoje wydarzenie do naszej bazy.

Ile trzeba czekać na dodanie wydarzenia?

Zgłoszenie zostanie zatwierdzone przez administrację w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych.

Kontakt do administracji serwisu Wydarzenia we Wrocławiu

Aby skontaktować się z administracją portalu Wydarzenia we Wrocławiu, wystarczy napisać wiadomość na adres e-mail – content(at)araw.pl

Wydarzenia we Wrocławiu na Instagramie

Nasz serwis to nie tylko baza atrakcji, ale również profil na Instagramie, na którym udostępniamy wydarzenia dodane bazy. Twój event też może się tam znaleźć.

Wejdź na profil i zaobserwuj nas już dziś!