Prace prowadzi firma Polmat, a sfinansowane zostały dzięki wsparciu Gminy Wrocław.
Tramwaje typu LH Standard skonstruowano w zakładach Linke-Hofmann w 1924 roku, na specjalne zamówienie władz Wrocławia. Ich eksploatacja liniowa zakończyła się w 1977 roku, wraz z dostawami wozów typu Konstal 105 N. Potem można było je jeszcze spotkać jako wagony gospodarcze, znaczną część jednak zezłomowano. Do dziś zachowało się zaledwie kilka egzemplarzy. Drugi tramwaj tego typu jest aktualnie remontowany przez Klub Sympatyków Transportu Miejskiego (KSTM).
Właścicielem „Baby Jagi” jest Gmina Wrocław, a użytkownikiem Towarzystwo Miłośników Wrocławia. To niejedyny zabytkowy tramwaj w kolekcji stowarzyszenia. W sezonie letnim wożą turystów po Wrocławiu także „Jaś i Małgosia” (tramwaj typu Berolina - tymczasowo wyłączony z eksploatacji, aktualnie czeka na remont), „Strachotek” (Konstal 102 Na) i „Mikołaj” (Konstal 4N).
Zabytkowe tramwaje dostają we Wrocławiu drugie życie dzięki zaangażowaniu organizacji pozarządowych oraz wsparciu finansowemu miasta. Najbardziej spektakularną renowacją był w ostatnich latach remont tramwaju typu Maximum - „Max Berg” z 1901 roku.


W dawnej zajezdni tramwajowej przy ulicy Legnickiej trwają także prace wykończeniowe zabytkowego wagonu-opryskiwacza o numerze G-061 z 1927 roku. Już niebawem będzie on podlewał zielone torowiska we Wrocławiu.