Kogifi specjalizuje się w budowaniu strategii sprzedaży internetowej z wykorzystaniem m.in. sztucznej inteligencji i internetu rzeczy. Firma świadczy usługi konsultingowe oraz wspiera swoich klientów w zwiększaniu sprzedaży poprzez rozwój cyfrowej organizacji. Ponadto dysponuje zespołami ekspertów dla przedsiębiorstw na rynkach w Polsce, Europie Środkowo-Wschodniej, Skandynawii oraz USA. W ostatnim czasie Kogifi rozpoczęła współpracę z międzynarodowymi gigantami, takimi jak: Daimler – Mercedes-Benz, Fanuc, Orbico Group czy Change of Scandinavia AB.
Kogifi jest w Szwecji
W grudniu 2019 r. wrocławskie Kogifi rozpoczęło oficjalną działalność w szwedzkim mieście Lomma. Nowym biurem, działającym pod marką Kogifi Scandinavia AB, zarządzają Jonas Billing i Tobias Folkensson, założyciele spółki Trialbee AB, zajmującej się projektowaniem i wdrażaniem oprogramowania dla branży medycznej.
– Biura Kogifi w Polsce i Szwecji będą ściśle współpracować w zakresie pozyskiwania nowych klientów w krajach skandynawskich oraz dostarczania im usług i rozwiązań. Mamy już za sobą pierwsze sukcesy – mówi Tomasz Gibas, CEO Kogifi Polska.
Jonas Billing, szef sprzedaży Kogifi Scandinavia AB podkreśla, że dzięki doświadczeniu Kogifi, nowatorskim rozwiązaniom i wykwalifikowanej kadrze mogą spokojnie konkurować o klientów na rynku skandynawskim.
– Ostatnie osiągnięcia w zakresie współpracy ze znanymi, międzynarodowymi przedsiębiorstwami, a także fakt, że Kogifi zostało wyróżnione przez agencje ratingowe, pokazują potencjał tej marki oraz konsekwentną drogę do szerokiej ekspansji w świecie B2B – dodaje.
Kogifi stawia na sztuczną inteligencję i wirtualną rzeczywistości
Kogifi powstało we Wrocławiu w 2018 r., zostało założone przez Tomasza Gibasa, Jakuba Kobę i Macieja Ossowskiego. Po dwóch latach działalności mają swoje odziały w Warszawie, Bielsko-Białej i Białymstoku oraz na świecie: w Nowym Jorku, Londynie i Singapurze.
W 2018 r. firma zainwestowała w startup IamBot. To bot sprzedażowy rozwijany przez wrocławian Pawła Kołacza i Romana Bartosiaka. Dzięki sztucznej inteligencji, w konwersacji z klientem samodzielnie prowadzi sprzedaż towarów i usług, rekomenduje nowe zakupy oraz udziela rad odnośnie już zakupionych produktów.
Klienci marek wykorzystujących technologię IamBot mogą konwersować z nim przez Facebook Messenger, WhatsUp, WeChat czy Viber, a także za pomocą asystentów głosowych Google czy Amazon.
Kogifi ma na koncie także autorski projekt AIDAR, wykorzystujący technologie rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości (AR/VR) w procesie szkolenia pracowników oraz zdalnej współpracy i wsparcia w nowoczesnych przedsiębiorstwach produkcyjnych.
W ostatnim czasie firma mocno koncentruje się na rynku smart maintenance. Kogifi rozpoczęło współpracę w tym kontekście m.in. z firmą Fanuc – światowym liderem technologii CNC oraz robotyki.