Każdy, kto chce uzyskać identyfikator powinien złożyć dokumenty do Wydziału Inżynierii Miejskiej. Dokumenty można złożyć w okresie od 1 do 20 października. Wysyłka Identyfikatora nastąpi za potwierdzeniem odbioru.
Wymagane dokumenty:
- wniosek (do pobrania)
- kserokopia poświadczenia wniesienia opłaty targowej za ruchomy punkt sprzedaży lub kserokopię umowy najmu lokalu
- numery rejestracyjne pojazdu
- numer REGON
Wniosek można złożyć:
- drogą elektroniczna na adres: [email protected],
- za pośrednictwem poczty na adres: Wydział Inżynierii Miejskiej; ul. Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław,
- osobiście w Kancelarii Urzędu przy ul. Bogusławskiego 8.
Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Osoby prowadzące działalność gospodarczą w rejonie cmentarzy.
Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek - piątek 7.45 - 15.45