wroclaw.pl strona główna Przedsiębiorcy i biznes we Wrocławiu Przedsiębiorczy Wrocław - strona główna

Infolinia 71 777 7777

°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 16:25

wroclaw.pl strona główna

Reklama

  1. wroclaw.pl
  2. Przedsiębiorczy Wrocław
  3. Aktualności
  4. Aquapark Wrocław w europejskiej czołówce: rekordowa frekwencja i zyski
Aquapark Wrocław w europejskiej czołówce: rekordowa frekwencja i zyski źródło: Aquapark Wrocław

To najchętniej odwiedzany tego typu obiekt w Polsce i jeden z trzech najbardziej popularnych parków wodnych w Europie– Aquapark Wrocław obchodzi w tym roku 10. rocznicę otwarcia.

Reklama

O popularności Aquaparku świadczy rosnąca frekwencja. W 2017 r. było aż 1 mln 700 tys. odwiedzających. To oznacza, że Wrocławski Park Wodny jest w pierwszej trójce najbardziej popularnych Aquaparków w Europie.

źródło: Aquapark Wrocław

– Porównywalne lub wyższe wyniki mają tylko niemieckie Termy Erding oraz hiszpański Port Adventura. To naprawdę pierwsza liga i tylko one stanowią dla nas – a my dla nich – punkt odniesienia. Inne obiekty chętnie korzystają z naszych doświadczeń, a nawet kopiują nasze rozwiązania – mówi Krzysztof Hołub, Prezes Zarządu WPW S.A.

Aquapark Wrocław: dobra oferta, frekwencja i zyski

Spółka ma powody do zadowolenia. Frekwencja przekłada się na coraz wyższe zyski. W 2017 roku przychód ze sprzedaży po raz pierwszy przekroczył 40 mln zł, zaś zysk na koniec roku budżetowego wyniósł 12 mln 750 tys. zł. Porównywalnymi wynikami nie może pochwalić się żaden park wodny w naszym kraju.

źródło: Aquapark Wrocław

– Nasze oferty opieramy o trzy filary – wyjaśnia Krzysztof Hołub. – Przede wszystkim staramy się obniżyć ogólną barierę wejścia, to znaczy konsekwentnie obniżamy ceny wejściówek i karnetów, jednocześnie ułatwiając klientom wybór – sprzedajemy bowiem wejścia do Aquaparku, a nie tylko na basen, sauny czy do siłowni. Dzięki otwartej formule, goście mogą dowolnie zestawiać nasze usługi, wciąż w ramach tego samego biletu i bez konieczności dopłacania. Wciąż doskonalimy nasze produkty – od połowy lutego nasz flagowy karnet Aquacard VIP został wzbogacony o możliwość korzystania z zajęć aquaareobiku i hydrocyclingu, a także nieograniczone korzystanie nie tylko jak dotychczas z basenów rekreacyjnych, saunarium, fitnessu i siłowni, ale także basenu sportowego. Po drugie koncentrujemy się na grupach docelowych i staramy się dostarczyć im dedykowane rozwiązania. Trzecim filarem naszej oferty jest dbałość o jakość infrastruktury.

Nowe atrakcje we wrocławskim Aquaparku

Duża popularnością cieszą się zajęcia nauki pływania dla najmłodszych – obecnie w Aquaparku pływać uczy się około 2.500 dzieci w wieku od 4 miesięcy do 16 lat. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie budowa najnowocześniejszego w Polsce basenu przeznaczonego do celów dydaktycznych. Odpowiednio dobrana temperatura i głębokość umożliwią komfortowe pływania nawet niemowlętom.

źródło: Aquapark Wrocław

Ważną grupę klientów stanowią także seniorzy. Kilka lat temu wprowadzono specjalne wejściówki dla osób po 55. roku życia, umożliwiające korzystanie ze wszystkich stref Aquaparku za niewielką cenę. Dziś z oferty korzysta ponad 40 tysięcy seniorów miesięcznie.

źródło: Aquapark Wrocław

Spółka wprowadza kolejne usługi – w styczniu w strefie basenów rekreacyjnych od użytku gości oddano dwa pomieszczenia do terapii ciepłem i inhalacjami solnymi (Tepidarium i Halodarium), które powstały właśnie z myślą o najstarszych użytkownikach Aquaparku.

Trening z Aquapark Wrocław [WIDEO]

Sukces saunamistrzów z wrocławskiego Aquaparku

 

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama

Powrót na portal wroclaw.pl