– Prosimy osoby, które posiadają wyroby zawierające azbest, o umożliwienie wykonania spisu na terenie nieruchomości oraz udzielenie niezbędnych informacji – podkreśla Małgorzata Demianowicz, dyrektor Wydziału Środowiska i Rolnictwa UMW.
Jak zgłosić
Posiadanie wyrobów azbestowych na terenie swoich nieruchomości można również zgłaszać samemu:
- tel.: +48 531 777 345 oraz 15 848 18 47;
- e-mail: [email protected].
Dotychczas, od 2014 roku wspólnie usunęliśmy we Wrocławiu już około ton azbestu. To jednak nie koniec! W...
Opublikowany przez Zielony Wrocław Piątek, 2 lipca 2021
– Dzięki przeprowadzonej inwentaryzacji można będzie pozyskać dotację na usunięcie wyrobów azbestowych od mieszkańców, którzy zadeklarują taką potrzebę – dodaje Demianowicz.
Inwentaryzację przeprowadzą upoważnieni pracownicy firmy GreenLynx. Potrwa do 17 września.
Wykaz danych, które będą zbierane podczas sporządzania spisu:
- Dane podmiotu wykorzystującego wyroby zawierające azbest (tylko w przypadku osób prawnych – nazwa i adres siedziby).
- Adres nieruchomości.
- Dane ewidencyjne (nr działki, arkusz mapy, obręb ewidencyjny).
- Rodzaj zabudowy.
- Rodzaj wyrobów zawierających azbest.
- Ilość wyrobów zawierających azbest.
- Umiejscowienie wyrobów zawierających azbest.
- Stopień pilności wg „Oceny stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest”.
- Dokumentacja fotograficzna obiektu.
Dodatkowych informacji udzielają pracownicy Wydziału Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego Wrocławia, tel.: 71 799 67 18 lub 71 799 67 12.