wroclaw.pl strona główna Akademicki Wrocław – studia i uczelnie wyższe we Wrocławiu Akademicki Wrocław - strona główna

Infolinia 71 777 7777

9°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 01:50

wroclaw.pl strona główna

Reklama

  1. wroclaw.pl
  2. Akademicki Wrocław
  3. WCA
  4. Miejski Program Wsparcia "MOZART"
  5. VI edycja programu MOZART (2017/2018)
  6. Dr hab. inż. Radosław Rudek - Industrial Division: System wspomagający zarządzanie taborem w przedsiębiorstwie transportu kolejowego

Dr hab. inż. Radosław Rudek - Industrial Division: System wspomagający zarządzanie taborem w przedsiębiorstwie transportu kolejowego

Kamil Eckhardt,

Kompleksowe usługi wynajmu taboru kolejowego w oparciu o 2 marki handlowe: CARGOUNIT i POWERUNIT, działające zgodnie z modelem ROSCO.

Reklama

Dr hab. inż. Radosław Rudek

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

       Industrial Division sp. z o.o.

O projekcie

Projekt dotyczy opracowania koncepcji i implementacji systemu informatycznego zawierającego modele i oparte na nich metody algorytmiczne wspomagające optymalizację zarządzania taborem w przedsiębiorstwie transportu kolejowego.

Podczas realizacji projektu wykonane zostaną następujące prace:

  • o analiza procesów biznesowych zachodzących w przedsiębiorstwie wraz z zapotrzebowaniem na niezbędne funkcjonalności systemu informatycznego związanego ze wspomaganiem zarządzania taborem kolejowym;
  • o opracowanie i konstrukcja modeli matematycznych oraz bazy danych opisujących kluczowe aspekty procesów związanych z zarządzaniem taborem w przedsiębiorstwie transportu kolejowego;
  • o opracowanie i implementacja metod wspomagających zarządzanie taborem w analizowanych procesach transportu kolejowego;
  • o opracowanie interfejsu użytkownika zawierającego niezbędne funkcjonalności oraz całościowa integracja elementów systemu informatycznego.

Efektem końcowym realizacji projektu będzie system informatyczny wspomagający podejmowanie decyzji w zakresie efektywnego zarządzania taborem kolejowym uwzględniając ograniczenia dotyczące optymalizacji przyjętych kluczowych wskaźników efektywności.

Co skłoniło naukowca i firmę do podjęcia współpracy?

Motywacją podjęcia współpracy jest osiągnięcie wzajemnych korzyści wynikających z komercjalizacji badań naukowych. Przedsiębiorca otrzyma istotne wsparcie w postaci systemu informatycznego opartego na zaawansowanych modelach matematycznych i metodach algorytmicznych wspomagających podejmowania decyzji w zakresie efektywnego zarządzania taborem kolejowym uwzględniając kluczowe dane, procesy biznesowe oraz oferując możliwość optymalizacji zadanych wskaźników efektywności.

Natomiast naukowiec zwiększy swoje praktyczne umiejętności w zakresie projektowania systemów informatycznych, modelowania procesów zachodzących w przedsiębiorstwach oraz stosowanych metod algorytmicznych w zakresie wspomagania podejmowania decyzji. Rezultaty projektu będą jednocześnie stanowiły istotny wkład w rozwój badań operacyjnych i informatyki, rozwój metod algorytmicznych oraz optymalizacji kombinatorycznej.

Reklama

Powrót na portal wroclaw.pl