Moją firmę założyłem ponieważ...
Chcemy pokazać, że Polska może uczestniczyć w najbardziej atrakcyjnym z atrakcyjnych rynków IT na świecie i tworzyć na nim produkty, a nie tylko być dostawcą taniej siły roboczej.
Prowadzę swój biznes we Wrocławiu, dlatego że...
Stąd pochodzi dwóch założycieli firmy, a poza tym również tutaj udało nam się tutaj skompletować światowej klasy zespół.
Jestem najbardziej dumny z...
Tego, że mimo, iż jesteśmy z Wrocławia, na co dzień współpracujemy z prawdziwymi legendami Krzemowej Doliny: Gabem Gotthard’em, który stworzył kategorię produktów utility storage, jego firma 3PAR, została przejęte przez HP za 2,4 miliarda dolarów, a Bill Hewlett i Dave Packard, to po prostu jego koledzy z pracy; Kirkiem Bradley’em, jednym z pierwszych pracowników Oracle, twórcą wielu patentów tej korporacji (obecnie członkiem zarządu ds. technologicznych) czy Chris’em Westphalem guru analityki inwestygacyjnej, twórcą Visual Analytics, rozwiązania przejętego przez Raytheon, czyli korporację znaną w Polsce przede wszystkim z produkcji rakiet Patriot.
Dziś moje największe wyzwanie to...
Doprowadzić do stworzenia skalowalnego, globalnego produktu (tu jesteśmy już bardzo blisko osiągnięcia celu) i odnieść sukces na trudnym globalnym rynku analityki inwestygacyjnej.
W biznesie kieruje się następującymi zasadami...
Zasada pierwsza: “Żeby odnieść sukces, musisz być co najmniej 10 razy lepszy niż konkurencja” Zasada druga: “Pozyskuj do współpracy mądrzejszych od siebie”.
Tym, którzy myślą o własnej firmie poradziłbym, aby...
Byli gotowi na ciężką pracę i ciągłe zmiany oraz otaczali się topowymi specjalistami
Zdecydowałem się na udział w Made in Wrocław bo...
Chciałem swoją obecnością zaznaczyć, że we Wrocławiu z powodzeniem tworzone są nie tylko drobne aplikacje internetowe czy mobilne, ale także technologie ciężkiego kalibru, skierowane do dużych korporacji, służb publicznych i mundurowych. Chcemy pokazać, że w Polsce można nie tylko stworzyć technologię i sprzedać prawa do niej zagranicę, ale na bazie technologii tworzyć produkty, rozwiązania, modele biznesowe i globalne firmy. Tę lekcję dopiero odrabiamy w Polsce - albo szybko będziemy się uczyć i zaczniemy gonić rynek high-tech w Izraelu, albo na zawsze będziemy konkurować ceną w usługach.