Przebudowa mostów Pomorskich objęła w sumie cztery obiekty mostowe. Most Pomorski Południowy z 1905 roku, most Pomorski Środkowy Wschodni z 1885 roku, Most Pomorski Zachodni z 1930 roku (oficjalnie mówimy jednak o jednej przeprawie, ale faktycznie są to dwa różne mosty, które dzieli 45 lat różnicy) oraz most Pomorski Północny z 1930 roku.Most Pomorski Południowy zyskał najwięcej, bo nie tylko odbudowaliśmy sterczyny z latarniami, ale schowaliśmy pod dno Odry rury ciepłownicze, które szpeciły ten obiekt . To było duże wyzwanie inżynierskie. Dzięki temu, że rury już nie widzimy możemy podziwiać maszkarony, które znów patrzą na nurt Odry.
Z mostów będą korzystać tramwaje (po remoncie ul. Pomorskiej), autobusy, auta, rowery i piesi. Zarówno tramwaje, jak i autobusy mają wydzielony pas, mogą jeździć nim także taksówki oraz pojazdy uprzywilejowane.Wyremontowano także kolejny fragment ul. Pomorskiej. W sumie mamy 730 metrów nowej jezdni, nowe chodniki, drogi rowerowe. Ułożonych zostało ponad 1300 metrów szyn oraz trzy rozjazdy.
Powstały dwa nowe przystanki wiedeńskie przy skrzyżowaniu z ul. Księcia Witolda. Zyskały nazwę: mosty Pomorskie. Pozwolą one na jeszcze lepsze skomunikowanie tego rejonu.Koszt realizacji to ponad 70 milionów złotych.