Pod koniec czerwca zostanie oddana po remoncie ulica Pomorska wraz z pl. Staszica. Reymonta jest przedłużeniem tej trasy. Z wyremontowanej drogi wjeżdżać będziemy w wyeksploatowaną Reymonta. Granicą jest wiadukt kolejowy. Jadąc od strony centrum, do wiaduktu będzie super, a po przekroczeniu torów - już nie.
Remont Reymonta - projekt za rozsądną cenę
Wrocławskie Inwestycje - spółka prowadząca zadanie w imieniu miasta - otworzyły oferty firm chętnych na wykonanie dokumentacji projektowej. Zgłosiły się trzy, ale co ważne, dwie mieszczą się w budżecie przewidzianym na to przedsięwzięcie. Ceny zaoferowane przez Biprogeo-Projekt, PBW Inżynierię i Databout kształtują się między 1,6 a 2,3 mln zł. WI sprawdzają oferty pod względem formalnym i niebawem wybiorą wykonawcę.
Jego zadaniem będzie wykonanie projektu wraz z przebudową praktycznie wszystkich elementów infrastruktury oraz pozyskanie wszelkich pozwoleń niezbędnych do rozpoczęcia budowy.
Remont Reymonta - skorzystają wszyscy
Zgodnie z założeniami ul. Reymonta pozostanie głównym miejskim traktem komunikacyjnym dla samochodów i tramwajów. Stanie się bardziej przyjazna rowerzystom. Projekt ma uwzględniać dwukierunkową trasę rowerową. Istotną informacją dla okolicznych mieszkańców jest to, że nowe torowisko ma być zbudowane w technologii eliminującej drgania wywoływane przez poruszające się tramwaje.