Kalendarium Kiedy
W 3 kinach
Ekipa filmowa towarzyszyła Julii przez blisko dwa lata. Na koncertach, spotkaniach z fanami, w chwilach triumfu i w momentach kryzysu. Kamera zaglądała za kulisy jej życia zawodowego i prywatnego, odkrywając emocjonalną huśtawkę, która jest ceną jej popularności. W centrum filmu stoją one. Żugajki, które stworzyły wokół Julii swoistą subkulturę. Ich zaangażowanie, miłość i oddanie kontrastują z niekiedy brutalnym światem hejtu i krytyki, który dotyka zarówno Julię, jak i je same.Film pokazuje, jak wielka odpowiedzialność spoczywa na barkach idola młodego pokolenia. Julia jest dla swoich fanów kimś więcej niż gwiazdą – jest doradcą, przewodnikiem i inspiracją. W swoich treściach porusza tematy ważne dla młodych ludzi – od walki z kompleksami po zdrowie psychiczne i radzenie sobie z presją otoczenia. Jednak bycie idolką w internecie nie jest łatwe. Każdy krok Julii jest śledzony, a każde jej słowo oceniane. Dokument ukazuje, jak wpływa to na jej psychikę, relacje z bliskimi i podejście do życia.„JESTEŚMY ŻUGAJKAMI” to opowieść o dorastaniu i dojrzewaniu w świecie internetu i social mediów. To historia o sile wspólnoty, ale też o samotności, która często towarzyszy idolom młodego pokolenia. Przede wszystkim to jednak obraz transformacji Julii – od młodej dziewczyny, która odniosła sukces w świecie social mediów, do kobiety świadomej swoich wartości i roli w życiu tysięcy młodych ludzi.
W 5 kinach
Ułożone życie Tadeusza, emerytowanego ordynatora szpitala, zmienia się w mgnieniu oka, kiedy dochodzi do dramatycznego wypadku drogowego. Zamiast spokojnej i dobrze zaplanowanej „złotej jesieni życia” staje on w obliczu sytuacji, która przerasta zarówno jego, jak i najbliższe mu osoby. Cień pada na jego małżeństwo, relacje z synem oraz zbliżające się wesele ukochanej wnuczki. Ponadto w życiu Tadeusza pojawi się kobieta, pod której wpływem ten zacznie podejmować zaskakujące decyzje. Z dnia na dzień atmosfera zaczyna się zagęszczać, emocje biorą górę, a przyszłość przestaje być tak pewna jak się wydawało.Nigdy nie wiesz, kiedy w Twoim życiu zmieni się wszystko. Jeden wypadek drogowy wywraca codzienność dojrzałego mężczyzny i uruchamia lawinę emocjonalnych zdarzeń, w które zaangażowana będzie cała jego rodzina. Inspirowany prawdziwą historią, poruszający film ze specjalizującego się w odkrywaniu nowych talentów Studia Munka, które dało polskim widzom nagrodzoną Złotymi Lwami w Gdyni „Cichą noc” oraz obsypane wyróżnieniami obrazy „Chleb i sól” czy „Supernova”. Oprócz wybitnego Jana Englerta, na wielkim ekranie zobaczymy: dwukrotnie nagrodzoną na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych Annę Romantowską, a także Michała Czerneckiego („Każdy wie lepiej”), Aleksandrę Popławską („Listy do M. 5”), Martynę Byczkowską („1670”), Marię Kowalską („Znachor”) i Marka Kalitę („Wataha”).
W 4 kinach
„Przepiękne!” to film, który poruszy serca wszystkich kobiet. Opowiada historie sześciu wyjątkowych bohaterek, z których każda na swój sposób, walczy o swoje szczęście i spełnienie. To opowieść o codziennych wyzwaniach, o marzeniach, które nigdy nie gasną, i o odwadze potrzebnej, by żyć w zgodzie ze sobą.Magda (Nieradkiewicz), próbuje pogodzić wychowanie dwójki małych dzieci z prowadzeniem domu, a jednocześnie pragnie wrócić do pracy i realizować swoje zawodowe ambicje. Basia (Ścisłowicz), skryta za murem nieufności, za wszelką cenę unika miłości, choć bardzo jej pragnie. Krysia (Śleszyńska), po trzydziestu latach małżeństwa, chce czerpać z życia pełnymi garściami, nawet jeśli jej mąż nie podziela jej entuzjazmu. Agata (Herman), odnosząca sukcesy bizneswoman, nie potrafi odnaleźć nici porozumienia z nastoletnią córką (Bilinka). Julia (Urzędowska) jest gotowa poświęcić wszystko, by przedłużyć swoją karierę w branży, która ceni tylko młodość i urodę. A mała Tosia (Szmidt)? Ona po prostu szuka odpowiedzi na wielkie pytania, które stawia przed nią życie.
W 4 kinach
Kipiąca zmysłowością opowieść o kobiecie, która świadoma swojej oszałamiającej urody, nad podziw i uwielbienie mężczyzn przedkłada własną wolność i ciekawość świata.Przyjście na świat małej Partenope jest jak narodziny bogini. Na pięknej wyspie Capri objawia się kobieta idealna, która swą niezwykłą urodą zniewala mężczyzn, jednocześnie wymykając się ich żądzom. Ambitna, ogromnie ciekawa świata, nade wszystko ceni sobie wolność i szukanie własnej drogi przez życie. Od spotkanych na niej mężczyzn, amerykańskiego pisarza, lubieżnego biskupa czy zakochanego w niej do szaleństwa przyjaciela z młodości, uczy się patrzeć na świat pod różnymi kątami. Zanurzona w tętniącym żywiole neapolitańskiej codzienności nigdy nie daje się zdefiniować i ujarzmić.
W 1 kinie
Białoruś, rok 2020. Trwają protesty po sfałszowanych przez Łukaszenkę wyborach prezydenckich. Antyreżimowa dziennikarka Lena prowadzi transmisję z brutalnej pacyfikacji pokojowej demonstracji. Namierza ją milicyjny dron, lecz Lena kontynuuje relację i zostaje zatrzymana. Jej mąż Ilja robi wszystko, żeby uratować żonę, lecz władza jest zdeterminowana, by złamać ich oboje. Film jest inspirowany historią białoruskich dziennikarzy Igora Iljasha i Katsiaryny Andreyvej, która została aresztowana w listopadzie 2020 roku.
W 1 kinie
Niezwykle widowiskowa, klaustrofobiczna, fascynująca, nieoczywista wariacja na temat dzieł Franza Kafki. Tytułowy Mr. K to zarazem postać wyjęta z kart powieści przedwcześnie zmarłego pisarza, jak i alter ego jego samego. Zagrany brawurowo przez Crispina Glovera, uosabia wszystkie klasyczne cechy kafkowskiego bohatera: wyobcowanie, uwikłanie w grozę istnienia, walkę z niezrozumiałymi strukturami rządzącymi światem. Całości dopełnia hipnotyzująca, surrealistyczna scenografia. Prawdziwa gratka dla fanów kina i literatury!!!Podróżujący magik (Crispin Glover) zatrzymuje się na noc w hotelu pełnym niezwykłych gości i w którym dzieją się rzeczy co najmniej dziwne, a z którego, jak się później okazuje, trudno się wydostać.
W 3 kinach
W słonecznym San Diego zaczynają się święta. Nathan Caine (Jack Quaid) pracownik banku podkochuje się w jednej z kasjerek, Sherry (Amber Midthunder).W banku dochodzi do napadu, a Sherry jet wzięta jako zakładniczka. Nate wie, że musi uratować dziewczynę, w której się zakochał. Jest tylko jeden problem, Nate cierpi na rzadką chorobę genetyczną, która sprawia, że nie odczuwa bólu. Nate wie, że musi działać szybko i odkrywa, że jego dolegliwość jest jego największą siłą.
W 1 kinie
Aby zrozumieć fenomen Niepokalanego Poczęcia, sceny z życia Marii przeplatają wypowiedzi grupy ekspertów z Polski, USA i Francji, którzy analizują oryginalne teksty Pisma Świętego, apokryfy, objawienia oraz tradycje Kościoła. Wyniki przeprowadzonych badań ilustruje fabularna opowieść na podstawie fragmentów Ewangelii z udziałem matki Chrystusa. Całość składa się na obraz, który ukazuje Jej niezwykłą rolę w Boskim planie zbawienia świata, pomaga zrozumieć istotę Jej relacji z Bogiem, a także Jezusem – ich Synem. Dzięki połączeniu najnowszej technologii cyfrowej z wyjątkową scenografią twórcy filmu cofają widzów w czasie o 2000 lat. To pozwala im uczestniczyć w najważniejszych momentach życia Maryi i Jezusa, takich jak: cud w Kanie Galilejskiej, Ostatnia Wieczerza czy Ukrzyżowanie.
W 2 kinach
Dwie dorastające siostry na co dzień zajmują się szkołą, przyjaciółmi i domowymi obowiązkami. Wszystko się zmienia, gdy ich ojciec niespodziewanie awansuje na sędziego śledczego. Wraz z finansowymi korzyściami i awansem społecznym, pojawiają się nowe zasady i obowiązki. Ich surowość i restrykcyjność budzi w dziewczynach sprzeciw. Atmosfera w domu gęstnieje, a sytuacja dodatkowo się pogarsza się, gdy znika służbowa broń ojca. Z dnia na dzień cała rodzina znajduje się w poważnym niebezpieczeństwie.Jeden z najważniejszych i najgłośniejszych filmów tegorocznego sezonu nagród. Nominacja do Złotego Globu w kategorii najlepszy film nieanglojęzyczny, oscarowa shortlista, zwycięzca Nagrody Specjalnej Jury oraz bezkonkurencyjnie najlepiej oceniony film festiwalu w Cannes, laureat Nagrody Publiczności na festiwalu San Sebastian oraz zdobywca dziesiątek innych wyróżnień i nagród.
W 2 kinach
Operacja Maldoror oficjalnie nigdy nie istniała. Nie ma po niej śladu w mediach ani policyjnych kartotekach. Gdy w połowie lat dziewięćdziesiątych Belgią wstrząsnęła seria porwań nieletnich dziewczynek, a obywatele i prasa byli wściekli na nieudolność policji, szef żandarmerii powołał specjalną komórkę, której celem było odszukanie porywaczy i ich ofiar. W jej szeregach stanął Paul Chartier, młody i porywczy policjant, który podejmuje beznadziejną walkę o sprawiedliwość. W trakcie swojego śledztwa trafia na trop zmowy milczenia pnącej się na najwyższe poziomy władzy. Szybko orientuje się, że aby złapać zbrodniarzy, będzie musiał pokonać nie tylko przestępców, ale też własnych przełożonych. A chęć ratowania dzieci przed losem gorszym niż śmierć zaprowadzi go na skraj szaleństwa.Bazująca na prawdziwej historii, która wstrząsnęła Belgią w latach dziewięćdziesiątych, „Operacja Maldoror” to doceniony na festiwalu w Wenecji thriller policyjny przywołujący na myśl najlepsze produkcje gatunku, takie jak „Siedem”, „Zodiak”, „Labirynt” czy serial „Mindhunter”. Reżyser Fabrice du Welz prowadzi widza wprost do jądra ciemności i zmusza go do konfrontacji z największymi zwyrodnialcami. Choć „Operacja Maldoror” pozbawiona jest brutalnych scen przemocy wobec dzieci, sugestywne kadry i mistrzowsko poprowadzona narracja powodują, że widzowie cały seans spędzą na krawędzi fotela.
W 1 kinie
Barcelona, lata 70. Eleganckie centrum i zapomniane obrzeża, odcięte od bieżącej wody i prądu. Jedno z przedmieść to dom Manola, kierowcy miejskiego autobusu, który wierzy, że jego sąsiedzi zasługują na transport miejski we własnej dzielnicy. Kiedy kolejni urzędnicy pozostają głusi na jego argumenty, postanawia wziąć sprawy w swoje ręce. Jego akt obywatelskiego nieposłuszeństwa na zawsze zmienił obraz stolicy Katalonii.„Linia 47” oparta jest na prawdziwej historii Manuela Vitala, który w walce o prawa swojej społeczności nie obawiał się zaryzykować utraty pracy i wolności. Jego życie jak w soczewce skupia w sobie losy Barcelony - miasta migrantów, budowanego przez różnorodną społeczność, która nie zawsze była w nim jednak mile widziana.Film Marcela Barreny, który z pietyzmem odtwarza realia epoki i płynnie łączy współczesne zdjęcia z fragmentami archiwalnych kronik, zachwycił nie tylko mieszkańców stolicy Katalonii - „Linia 47” była jednym z najbardziej kasowych hiszpańskich filmów ubiegłego roku. W główną rolę wcielił się niekwestionowany mistrz ekranu, Eduard Fernández, a na ekranie partnerują mu nagrodzeni Goyami Clara Segura i Salva Reina.
W 2 kinach
„Anora” w reżyserii Seana Bakera („Red Rocket”) to komedia nagrodzona Złotą Palmą podczas tegorocznego festiwalu filmowego w Cannes. „Anora” to wyjątkowy obraz, który podbił serca widzów i dziennikarzy w Cannes. Anora, a właściowe Ani (znakomita Mikey Madison) to tancerka klubu dla dorosłych na Brooklynie, która zmienia się w nowoczesnego Kopciuszka, gdy na swojej drodze spotyka Ivana (elektryzująca rola Marka Eidelsteina), syna rosyjskiego oligarchy. Młodzi postanawiają wziąć ślub. Komplikacje pojawiają się, gdy rodzice chłopaka dowiadują się o związku i próbują unieważnić małżeństwo.
W 2 kinach
Trzymający w napięciu thriller psychologiczny, który obnaża trudne relacje panujące w domu rodziny składającej się z rodziców i dwójki nastoletnich dzieci.Po zaginięciu ukochanego psa tajemniczy prześladowca osacza bohaterów i odbiera im bezpieczeństwo.Ojciec (Tomasz Schuchardt) instaluje w domu kamery i wraz z matką (Klara Williams) wprowadza szereg zasad, podporządkowując życie domowe nowym regułom.Ich nastoletnie dzieci zostają wciągnięte w domowe śledztwo, które szybko zaczyna wymykać się spod kontroli. Tajemniczy prześladowca osacza bohaterów, odbierając im poczucie bezpieczeństwa. Starając się rozwikłać zagadkę, stopniowo wszyscy popadają w stan bliski obłędu. Przerażenie brakiem możliwości wyjścia z sytuacji sprawia, że domownicy posuwają się do przemocy. "Dla waszego dobra" to studium ludzkiego strachu, tego największego, który dotyczy naszych bliskich. Stawia też pytanie o to, gdzie leży granica pomiędzy konieczną zapobiegliwością i ostrożnością, a kontrolą i manipulacją oraz - czy taka granica istnieje?
W 1 kinie
Félicie, jak przystało na bohaterkę Érica Rohmera, nie daje się łatwo zaszufladkować. Niewykształcona, popełniająca lapsus za lapsusem fryzjerka potrafi zawstydzić przenikliwością swych dużo bardziej oczytanych przyjaciół. Choć wydaje się krucha i przytłoczona codziennością, ma w sobie również wewnętrzną siłę, która pozwala wierzyć, że jej los wkrótce się odmieni. Nic dziwnego, że balansująca między dwiema skrajnościami dziewczyna zmaga się z uczuciowymi rozterkami i nie potrafi dokonać wyboru między pragmatycznym Maxencem, a przeintelektualizowanym Loikiem. Na tym i tak już skomplikowanym układzie swoje piętno odciska zresztą ktoś jeszcze. To poznany pięć lat wcześniej Charles, który po płomiennym wakacyjnym romansie, na skutek absurdalnego zbiegu okoliczności, stracił kontakt z Félicie. Wbrew zdrowemu rozsądkowi i regułom prawdopodobieństwa, dziewczyna – samotnie wychowująca ich wspólną córkę – wierzy, że mężczyzna jeszcze kiedyś pojawi się w jej życiu. Rohmer badawczo przygląda się bohaterce, nie chcą rozstrzygać, czy jej postawa stanowi wyraz odwagi czy desperacji. W jednym ze swych najbardziej niezwykłych filmów zadaje również pytanie, czy w szarym, grudniowym Paryżu, gdzieś pośród przedświątecznej krzątaniny, niespostrzeżenie może zdarzyć się cud?
W 3 kinach
Bliźniacy Hal i Bill odkrywają na strychu zabawkową małpkę swojego ojca. Wkrótce po tym, w ich najbliższym otoczeniu zaczyna dochodzić do serii zagadkowych i makabrycznych zgonów. Próbując odciąć się od ewidentnie nawiedzonego przedmiotu, bracia postanawiają wyrzucić małpę i kontynuować swoje życie, jakby nic się nie stało. Jednak po latach kolejne niewytłumaczalne śmierci wychodzą na światło dzienne. Czas nie jest sprzymierzeńcem, a zło czyha na każdym kroku.
W 1 kinie
To wzruszająca opowieść o Tomie (Timothy Spall), emerycie, który po śmierci swojej ukochanej żony Mary (Phyllis Logan) wyrusza w niezwykłą podróż. Z niewielką walizką i bezpłatnym biletem autobusowym przemierza Wielką Brytanię – z najbardziej wysuniętego na południe krańca aż do rodzinnego John O'Groats na północy. Po drodze spotyka ludzi, którym pomaga i którzy zapisują jego historię w swoich sercach. Nieświadomie staje się bohaterem mediów społecznościowych, a jego wędrówka zmienia nie tylko jego życie, ale i tych, których napotyka.
W 1 kinie
Oparta na prawdziwych wydarzeniach historia tajnej agentki, która osiem lat spędziła infiltrując lewicowe środowiska sympatyzujące z ETA. Młoda policjantka Mónika ma przeniknąć w struktury baskijskiej organizacji, by przekazywać władzom informacje o planowanych atakach. Choć w sukces niedoświadczonej agentki wątpią sami przełożeni, udaje jej się nawiązać kontakt. Jej mieszkanie staje się kryjówką dwóch członków ETA. Rozpoczyna się najtrudniejsza misja w jej życiu - musi przekazywać informacje policji, nie wzbudzając podejrzeń terrorystów, którzy nie zawahają się jej zabić.„Agentka” to nie tylko trzymający w napięciu rasowy thriller z dramatycznymi zwrotami akcji. To także poruszająca historia młodej kobiety, która dla dobra kraju decyduje się poświęcić niemal dekadę życia - czas, gdy większość jej rówieśników imprezuje, podróżuje i przeżywa pierwsze miłości. Wcielająca się w Mónikę Carolina Yuste precyzyjne wygrywa samotność i wątpliwości wiodącej podwójne życie bohaterki. Za swoją rolę otrzymała Nagrodę Goya dla najlepszej aktorki pierwszoplanowej.
W 1 kinie
Film Jacques’a Audiarda („Paryż, 13. dzielnica”, „Prorok”) to rozgrywające się w Meksyku porywające widowisko, które nieustannie transformuje: z thrillera w klasyczny melodramat, z musicalu w pełną emocji opowieść w duchu Almodóvara. Bo nieustraszona i roztańczona „Emilia Pérez” jest opowieścią o wolności od wszelkich konwencji i o spektakularnej przemianie, jakiej potrzebuje dziś świat.Zmiana zaczyna się od adwokatki, Rity (Zoe Saldaña), rozczarowanej prawem, które broni najsilniejszych – bezwzględnych, bogatych mężczyzn. Ale pewnego dnia Rita dostanie od jednego z nich zaskakującą propozycję: bycia towarzyszką na drodze do odkupienia. W tej ryzykownej podróży pozna trzy gotowe na wszystko kobiety, które w pełnym przemocy społeczeństwie macho pragną słuchać swojego serca. Naszedł czas, by zemstę przekuć w zadośćuczynienie, pogardę we współczucie, a strach w zaufanie. „Emilia Pérez” przekonuje, że pora, by świat przestał być czarno-biały.Kipiący energią, zarazem baśniowy i hipnotyczny film Audiarda to aktorski i reżyserski popis, za którego liryczną stronę odpowiadają utwory francuskiej kompozytorki i piosenkarki Camille. Ale w ramy klasycznego musicalu „Emilia Pérez” wkłada współczesną wrażliwość, rozsadzającą stare konwencje, by na ich miejscu zbudować nowy, lepszy świat.
W 1 kinie
Kaali, właściciel sklepu z zaopatrzeniem, kochający mąż i ojciec, którego zaangażowanie w niebezpieczną siatkę przestępczą i jego tajemnicza misja tworzą całą historię.
W 1 kinie
Nagrodzona Oscarem Angelina Jolie jako Maria Callas - nazywana „primadonną stulecia”, najsłynniejsza i najbardziej uwielbiana śpiewaczka operowa świata. To zahaczający o najważniejsze momenty w życiu diwy film o wielkich miłościach: do mężczyzn, do kariery, do śpiewu. Nagrodzona owacjami na stojąco podczas światowej premiery na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Wenecji „Maria Callas” została wyreżyserowana przez specjalistę od ekranizacji kobiecych biografii Pablo Larraína, nagradzanego w Cannes i Berlinie twórcy obrazów „Jackie” o Jacqueline Kennedy oraz „Spencer” pokazującego historię księżnej Diany.Podczas swoich ostatnich dni, mieszkająca w Paryżu lat 70-tych XX wieku Maria Callas wyobraża sobie i przeżywa na nowo burzliwą, piękną i tragiczną historię swojego życia. To wspomnienia największej śpiewaczki operowej świata, które pełne są miłosnych uniesień, brawurowych występów, obecności na najbardziej ekskluzywnych salonach i poznawania najwybitniejszych osobistości tamtych czasów. Znajdzie się tu miejsce na historię miłosną z Arystotelesem Onassisem – jednym z najbogatszych ludzi tamtego okresu czy spotkanie z Johnem F. Kennedym. To historia kobiety niezwykle pewnej siebie, ale równocześnie niewyobrażalnie wrażliwej.
W 3 kinach
Podczas prawie dwugodzinnego koncertu zespół połączył swoje wybuchowe, katartyczne brzmienie ze wspaniałymi, rozbudowanymi aranżacjami symfonicznymi granymi na scenie przez ponad 50 muzyków. Wydarzenie, które odbyło się tylko jednej nocy, jesienią 2024 roku, wprowadziło wielu młodych fanów w ich pierwszy w życiu występ orkiestrowy, a starszym fanom dało noc, której nigdy nie zapomną. Koncert zawierał aranżacje utworów Imagine Dragons, takich jak „Radioactive”, „Demons,” i „Believer”, zakończone z hukiem, gdy oszałamiające fajerwerki dopełniły niespodziewanego finału.
W 1 kinie
Antonio kochał swój letni dom na walenckiej prowincji. Zbudował go własnymi rękami i otoczył ogrodem, który sumiennie pielęgnował. Co roku obserwował, jak rosną jego dzieci, a letnisko powoli wypełniają wspomnienia. Gdy życie Antonia dobiega końca, dorosłe dzieci spotykają się pod ukochanymi figami ojca. Rodzeństwo musi zdecydować, jaka przyszłość czeka ich wspólny dom i położyć fundamenty pod rodzinne relacje, które od tej pory będą tworzyć sami.Nagroda Publiczności na festiwalu w Maladze nie kłamie - „Nasz dom” to film, który potrafi uwieść od pierwszego kadru. Prześwietlone, nasycone słońcem zdjęcia podkreślają niespieszny urok skąpanego w zieleni Olocau, podwalenckiej miejscowości, w której rozgrywa się ta wzruszająca, a zarazem krzepiąca rodzinna historia. Napięte, a mimo to czułe relacje między bohaterami wygrywa doborowo dobrana obsada z Davidem Verdaguerem i nagrodzonym statuetką Feroz Óscarem de la Fuente na czele.Film zainspirowała powieść graficzna znanego w Polsce hiszpańskiego rysownika Paca Roki. Jest to drugi film, który powstał na podstawie jego pracy - animacja „Dyskretne uroki starości”, przebój 12. Tygodnia Kina Hiszpańskiego, była oparta na komiksie „Zmarszczki”.
W 1 kinie
Prawdziwa historia Eugenia, jednego z najsłynniejszych hiszpańskich komików, który rozśmieszał Hiszpanów do łez w trudnych czasach transformacji. Jego losy, obfitujące w niespodzianki, zwroty akcji i dramatyczne wydarzenia, to wymarzony materiał na filmową biografię - poczynając od przypadkowego spotkania w autobusie, które wywróciło do góry nogami jego uporządkowane życie, przez szaleńczą miłość, karierę muzyczną, narodziny scenicznej persony i tragedię, która naznaczyła jego życie osobiste. Czarny strój, ciemne okulary, kamienna twarz i papieros, z którym nigdy się nie rozstawał, do dziś pozostają żywym symbolem hiszpańskiego humoru.Reżyser David Trueba portretuje skomplikowaną postać twórcy, wyrastającego z keatonowskiej tradycji smutnego komika, który doskonale wykorzystuje rozdźwięk między swoimi anegdotami i ponurym wizerunkiem. Zagląda też za kulisy sławy Eugenia i opowiada wzruszającą historię jego małżeństwa - wielkiej miłości, która nadała sens życiu dwójki artystów, ale zakończyła się tragicznym finałem. W główną rolę wcielił się nagrodzony Goyą David Verdaguer, który bezbłędnie wygrywa wewnętrzne napięcia targające Eugeniem. Jego ekranowa partnerka, Carolina Yuste, tworzy poruszający portret kobiety, której aspiracje przyćmiewa nagła sława męża.
W 1 kinie
Myszki, ryjówki – małe stworzenia, w swych sercach mają wielkie marzenia.Lat mają niewiele i uczą się świata, dzieciństwo – to piękne są w życiu lata.W programie:- Szmatkowe królestwo – lot balonem- Pamiętniki Florki – Pieniążki- Rodzinka Treflików - Myszka- Żubr Pompik – Duże i małe- Przytul mnie – Duży i mały
FILTRUJ