Blender

Blender – modelowanie, teksturowanie, animacja 3D

Organizatorzy zapraszają na zajęcia wszystkie osoby chcące zapoznać się z doskonałym programem do tworzenia grafiki trójwymiarowej – BLENDER.

Jego zaletą jest uniwersalność – zapewnia on w pełni narzędzia do modelowania, animowania, symulacji, renderowania, kompozytowania i animowania, a nawet do tworzenia interaktywnych gier. Uczestnik warsztatów otrzyma pełny zakres materiału potrzebny do rozpoczęcia profesjonalnej pracy w Blenderze.

Cel kształcenia: Warsztaty przeznaczone są dla osób rozpoczynających swoją przygodę z grafiką 3D. Uczymy praktycznego wykorzystania poszczególnych funkcji programu, aby sprawnie tworzyć obiekty otaczającego nas świata w wirtualnej przestrzeni zarówno jeśli chodzi o kształt, kolorystykę jak i złożenie materiałów. Kurs jest bardzo dobrym wstępem, jeśli chodzi o modelowanie, teksturowanie i tworzenie animacji. Uczymy zawsze na najnowszej wersji. Oprogramowanie jest całkowicie bezpłatne, co zwiększa jego atrakcyjność.

Blok ekspresowy – 12 godzin szkolenia! Terminy zajęć: 13 kwietnia , godz. 18.00-21.00 20 kwietnia, godz. 18.00-21.00 27 kwietnia, godz. 18.00-21.00 4 maja, godz. 18.00-21.00 *Zapis obowiązuje na cały cykl.

Nie ma możliwości rezygnacji w trakcie jego realizacji.

W czasie zajęć poznamy zasady: 

  • modelowania obiektów 3D 
  • teksturowania obiektów 
  • animacji 3D

Wymagania wobec uczestników: 

Znajomość obsługi komputera, otwartość na naukę. Mile widziane podstawy grafiki. Organizatorzy proszą o przyniesienie na zajęcia własnego laptopa z zainstalowanym programem Blender 2.8.

Zapisy.

Lokalizacja

CRZ Krzywy Komin

Dubois 33-35a, 50-207 Wrocław

Komentarze