Celem projektu było zwiększenie o 50 nowych miejsc wychowania przedszkolnego liczby miejsc przedszkolnych (w tym miejsc dostosowanych do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami) poprzez utworzenie 2 nowych oddziałów, jak również niwelacja deficytów rozwojowych i zwiększenie kompetencji kluczowych 19 nauczycieli wychowania przedszkolnego. W ramach projektu realizowane były m. in. następujące bezpłatne zajęcia dodatkowe:
1) specjalistyczne zajęcia dodatkowe
- zajęcia logopedyczne;
- zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne;
- zajęcia ruchowe z elementami integracji sensorycznej;
2) dodatkowe zajęcia edukacyjne
- zajęcia z języka angielskiego;
- zajęcia „kodowanie i programowanie”.
Aktualnie, zgodnie z założeniami i regułą trwałości projektu, w wyżej wymienionej placówce nadal prowadzone są zajęcia przedszkolne dla dzieci grup powstałych dzięki projektowi i będą one kontynuowane w następnych latach. Przedszkole jest dostępne dla dzieci z niepełnosprawnościami i prowadzi dla nich odpowiednią, dostosowaną edukację przedszkolną.
W Publicznym Przedszkolu „Wrocławskie Skauty III” we Wrocławiu, ul. Samborska 14a, w terminie od 1 lipca 2019 do 31 marca 2020 roku, realizowany był projekt RPDS.10.01.02-02-0012/19 pod tytułem „Nowe miejsca przedszkolne w Publicznym Przedszkolu Wrocławskie Skauty III”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Celem projektu było zwiększenie o 50 nowych miejsc wychowania przedszkolnego liczby miejsc przedszkolnych (w tym miejsc dostosowanych do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami) poprzez utworzenie 2 nowych oddziałów, jak również niwelacja deficytów rozwojowych i zwiększenie kompetencji kluczowych 9 nauczycieli wychowania przedszkolnego. W ramach projektu realizowane były m. in. następujące bezpłatne zajęcia dodatkowe:
1) specjalistyczne zajęcia dodatkowe
- zajęcia logopedyczne;
- zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne;
- zajęcia ruchowe z elementami integracji sensorycznej;
2) dodatkowe zajęcia edukacyjne
- zajęcia z języka angielskiego;
- zajęcia „kodowanie i programowanie”.
Aktualnie, zgodnie z założeniami i regułą trwałości projektu, w wyżej wymienionej placówce nadal prowadzone są zajęcia przedszkolne dla dzieci grup powstałych dzięki projektowi i będą one kontynuowane w następnych latach. Przedszkole jest dostępne dla dzieci z niepełnosprawnościami i prowadzi dla nich odpowiednią, dostosowaną edukację przedszkolną.