Miejski Rzecznik Konsumentów we Wrocławiu działa wyłącznie na rzecz Mieszkańców Wrocławia. Osoby zamieszkujące w innych miejscowościach mogą zwrócić się o pomoc do rzecznika konsumentów w swoim powiecie.
Właściwego miejscowo rzecznika konsumentów można ustalić korzystając z prostej wyszukiwarki na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/pomoc.php
Dane kontaktowe Miejski Rzecznik Konsumentów we Wrocławiu
ul. G. Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław
brk[at]um.wroc.pl
tel. 71 777 79 02, fax 71 777 86 62
Godziny obsługi Konsumentów
- od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00
- istnieje możliwość zarejestrowania wizyty przez internet na stronie Rezerwacji wizyt.
Obsługa telefoniczna Konsumentów
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.30
Sekcja ds. Obsługi Konsumentów tel. 71 777 75 59
Adres skrytki Urzędu Miejskiego na ePUAP-ie
Informacje praktyczne
Informacje ułatwiające skorzystanie z pomocy prawnej świadczonej przez Miejskiego Rzecznika Konsumentów we Wrocławiu znajdą Państwo poniżej w plikach do pobrania: