Zespół Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej przygotował Startup Starter – podcast, w którym doświadczeni eksperci podzielą się wskazówkami z zakresu sprzedaży, marketingu, budowania produktu, relacji inwestorskich czy ekspansji na rynki zagraniczne.
Tych podcastów można już posłuchać
- Grzegorz Motriuk z Bitnoise mówi o ekspansji zagranicznej, jej aspektach oraz o tym kiedy ma ona sens.
- Zbigniew Wantuła z Grenade HUB przeprowadzi słuchaczy przez temat budowania MVP, walidacji produktu i pitchowania.
- Magdalena Holak z Fream mówi o sprzedaży w startupie. W tym odcinku posłuchasz m.in. jak się przebić i skutecznie realizować sprzedaż w startupie, o sposobach na zwiększenie sprzedaży, są również wskazówki dotyczące budowania zespołu sprzedażowego oraz relacji marketingu i sprzedaży, a także o feedbacku w startupie.
- Tomek Popów mówi o tym, dlaczego inwestorzy mogą przeszkadzać startupom w rozwoju i jak układać z nimi relacje.
- Klaudia Szajdecka z RST Software Masters mówi, że marka to nie tylko slogan, a marketing nie jest sztuką dla sztuki. To twarz firmy, to co ją wyraża, a piękno i ładne rzeczy mają marketingowi tylko towarzyszyć.
- Michał Dusiński z Agile Force dzieli się swoją wiedzą o wchodzeniu na rynek z innowacją. Podpowiada, jak budować startup, aby zachować elastyczność i być gotowym na piwoty przy ograniczonych zasobach.