Nr projektu Nr projektu 260
PROJEKT PONADOSIEDLOWY:
do 3 000 000 zł
Asfalt zamiast kostki na Glinianej [WBO. 2024]
-
Kategoria drogowe
-
Budżet zweryfikowany 1 500 000 zł
-
Status Niewybrany w głosowaniu
-
230
Statystyki Oddanych głosów
-
Lider projektu: Piotr Palacz
Komentarz UMW po II etapie oceny
Komentarz UMW po I etapie oceny
Projekt został oceniony pozytywnie. Przy realizacji konieczne będzie opracowanie dokumentacji projektowej uwzględniającej powiązanie z infrastrukturą rowerową i terenami przyległymi wraz z projektem organizacji ruchu drogowego. Szacunkowy koszt realizacji inwestycji wynosi 1 500 000 zł, dlatego projekt zostanie przeniesiony do puli ponadosiedlowej. Ostateczny zakres projektu zostanie ustalony z Liderem na etapie sporządzania dokumentacji projektowej przy uwzględnieniu aktualnego poziomu cen. Rekomendujemy Liderom dokonanie przeglądu zgłoszonych projektów w celu sprawdzenia czy nie zgłoszono innych wniosków o podobnym zakresie. Inwestycja będzie musiała być zrealizowana zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego. Na etapie opracowania dokumentacji projektowej konieczne będzie uzyskanie zaleceń/postanowień/decyzji konserwatorskich Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, których treść może mieć istotny wpływ na ostateczny kształt projektu.
Opis projektu
Remont polega na wymianie krzywej, dziurawej kostki na asfalt na odcinku około 100 m.
Uzasadnienie projektu
Aktualnie po ulicy Glinanej między Ślężną a Borowską jeździ się fatalnie, trzeba zwalniać do 10-20 km/h. Nawierzchnia nie nadaje się do normalnego korzystania.
Grupa beneficjentów projektu
Kierowcy, pasażerowie autobusów MPK
Szacunkowa liczba beneficjentów projektu
10 tys. dziennie
Elementy projektu
1 x Wymiana nawerzchni kostkowej powierzchnia około 1000 m2
1 x Oznakowanie poziome
Lokalizacja
projekt ponadosiedlowy Lokalizacja
Huby Osiedle
Lokalizacja szczegółowa brak.
Kontakt z liderem projektu
Liczba głosów ogółem
Do nieważnych zostały zaliczone przypadki niezgodnego z zasadami wypełnienia kart papierowych, niepotwierdzenia głosu kodem SMS, powtórnego oddania głosu z użyciem tego samego nr PESEL.
Liczba głosów: internet - papier
Głosy można było oddawać w 2 formatach: poprzez internet oraz w formie papierowej. Głosy w formie papierowej były wprowadzane przez wyznaczonych pracowników UM Wrocław w dniu 12.10.
Dotyczy głosów ważnych.
Internet
230Papier
0Płeć: kobiety - mężczyźni
Podział głosów oddanych przez mieszkanców według płci, obliczony na podstawie podawanych numerów PESEL.
Dotyczy głosów ważnych.
Kobiety
107Mężczyźni
123Wiek głosujących
Podział głosów oddanych przez mieszkanców według grup wiekowych, obliczony na podstawie podawanych numerów PESEL.
Projekt został oceniony pozytywnie. Przy realizacji konieczne będzie opracowanie dokumentacji projektowej uwzględniającej powiązanie z infrastrukturą rowerową i terenami przyległymi wraz z projektem organizacji ruchu drogowego. Szacunkowy koszt realizacji inwestycji wynosi 1 500 000 zł, dlatego projekt zostanie przeniesiony do puli ponadosiedlowej. Ostateczny zakres projektu zostanie ustalony z Liderem na etapie sporządzania dokumentacji projektowej przy uwzględnieniu aktualnego poziomu cen. Rekomendujemy Liderom dokonanie przeglądu zgłoszonych projektów w celu sprawdzenia czy nie zgłoszono innych wniosków o podobnym zakresie. Inwestycja będzie musiała być zrealizowana zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego. Na etapie opracowania dokumentacji projektowej konieczne będzie uzyskanie zaleceń/postanowień/decyzji konserwatorskich Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, których treść może mieć istotny wpływ na ostateczny kształt projektu.