Z tego tekstu dowiesz się:
- jaki hotel powstanie w budynku Sky Tower i jak ma wyglądać pokój,
- kiedy otwarcie,
- jakie firmy są odpowiedzialne za inwestycję,
- jakie hotele dużych marek otworzyły się ostatnio we Wrocławiu.
Wrocławski Sky Tower składa się z trzech części:
- wysokiej na 212 metrów wieży z biurami, mieszkaniami i z tarasem widokowym na 49. piętrze,
- 4-piętrowej galerii handlowej,
- 19-piętrowego budynku, który z założenia ma przypominać żagiel, z biurami i mieszkaniami.
To już pewne, że w 19-piętrowym budynku część biur zostanie zamieniona na hotel pod szyldem Radissona.
Planowany Prize by Radisson w Sky Towerze:
- 208 pokoi,
- bar,
- powierzchnia hotelu to 9 600 metrów kwadratowych,
- otwarcie pod koniec 2026 roku.
Galeria zdjęć
Prize by Radisson w Sky Towerze to wspólny projekt deweloperski grupy hotelowej Radisson oraz Adventum Group, która w Europie zarządza funduszami inwestycyjnymi i ma w strukturach nieruchomości komercyjne, biurowe i przemysłowe, w tym wrocławski Sky Tower.
Ten hotel, powstały z przekształcenia powierzchni biurowej, pokazuje nasze podejście i podkreśla rosnące możliwości adaptacyjnego wykorzystania budynków. Jesteśmy w pełni zaangażowani w rozwój naszej dynamicznej marki lifestyle ze średniej półki cenowej - Prize by Radisson - w kluczowych lokalizacjach w całym kraju.dyrektor w Radisson Hotel Group, Valerie Schuermans
We Wrocławiu w ostatnich kilku latach nowe hotele rosną jak grzyby po deszczu. Dość wymienić niedawne otwarcia Arche Klasztoru na Kasprowicza, Movenpicka Grand na Piłsudskiego, Sheratona Four Point na Gajowickiej, szykowany na jesień Hampton by Hilton na lotnisku, czy zaplanowany Autograph Collection sieci Marriott na Wita Stwosza.
— Rynek hotelowy w Polsce doświadcza dynamicznego wzrostu pod względem przychodów, z nowymi hotelami w planach i stałym corocznym wzrostem transakcji hotelowych — tłumaczy Marta Abratowska z firmy CBRE Poland. — Jako jeden z największych rynków w Europie Środkowo-Wschodniej Polska daje grupom hotelowym przestrzeń do wprowadzania nowych, ekscytujących marek.