Najważniejsze informacje (kliknij, aby przejść)
Kosztem 4,1 mln zł zostały wymienione rozjazdy pozwalające tramwajom skręcać ze Świdnickiej w kierunku dworca PKP i z Piłsudskiego w kierunku Powstańców Śląskich. Nowa jest również krzyżownica na środku skrzyżowania.
MPK położyło tory na nowej podbudowie betonowej, auta i rowery jeżdżą po równym asfalcie, a zwrotnice w rozjazdach mają teraz odwodnienie, sterowanie i ogrzewanie.
Aktualny rozkład jazdy obowiązujący od 8 października znajdziesz TUTAJ.
Koniec remontu skrzyżowania ulic Piłsudskiego i Świdnickiej. Tak od niedzieli 8 października kursują następujące linie
Linie 72 i 702
Tymczasowa linia tramwajowa nr 72, która w części zastępowała 2 i 20 oraz autobusowa linia zastępcza 702, która umożliwiała podróże na odcinku od Piłsudskiego do Hallera, zostały zlikwidowane.
Autobusy A i D
Autobusy A i D nie zatrzymują się już na przystanku Wielka, który zlokalizowany jest przy Powstańców Śl. w pobliżu skrzyżowania z ul. Wielką.
Linia 2
Została przywrócona i kursuje stałą trasą z Biskupina na Krzyki.
Linia 6 i 7
„Szóstka” jeździ w obu kierunkach przez Powstańców Śląskich do pętli Krzyki, a „siódemka” do pętli Klecina.
Linia 14
14 jeździ od Dworca Nadodrze, przez Chrobrego, Dubois, Kępa Mieszczańska, Jana Pawła II, Legionów, Grabiszyńską, FAT, Hallera, Powstańców Śl. na Krzyki. Na czas remontu jej trasa była wydłużona do Kleciny.
Linia 17
Tramwaj 17 znów kursuje przez Teatralną, Świdnicką i Powstańców Śl. na Klecinę.
Linia 20
Została przywrócona i kursuje swoją stałą trasą z Oporowa na Leśnicę.
ZOBACZ, JAK TERAZ WYGLĄDA SKRZYZOWANIE PIŁSUDSKIEGO ZE ŚWIDNICKĄ: