Konsultujemy fundusz osiedlowy dla Ołbina.Termin: 19.05.2022-12.06.2022 W imieniu Rady Osiedla Ołbin zapraszamy mieszkanki i mieszkańców osiedla Ołbin do udziału w konsultacjach funduszu osiedlowego dla Ołbina na lata 2022- 2023. Wspólnie chcemy zadecydować o tym, jak zostanie rozdysponowane przyznane nam ponad 1,5 mln złotych. W ramach konsultacji zachęcamy do zgłaszania propozycji inwestycyjnych, jakie powinny być zrealizowane w jego ramach na naszym osiedlu.
W jaki sposób można wziąć udział w konsultacjach?
Biorąc udział w spacerze konsultacyjnym w dniu 02.06.2022 (czwartek)
o godz. 17:30, start: siedziba Rady Osiedla, ul. Namysłowska 8,
Zgłaszając swoje propozycje:
- Osobiście - w czasie dyżurów radnych w siedzibie Rady Osiedla, ul. Namysłowska 8, w każdy wtorek w godzinach 17.00-19.00
- Listownie - do skrzynki pocztowej Rady Osiedla ul. Namysłowska 8
- W formie ankiety papierowej dostępnej w:
-siedzibie Rady Osiedla, ul. Namysłowska 8,
-Ołbińskim Centrum Aktywności Lokalnej, ul. Wyszyńskiego 75a.
-Filii nr 5 Miejskiej Bibliotece Publicznej, ul. Namysłowska 8,
- W formie elektronicznej:
-Wysyłając maila na adres: olbin(at)osiedla.wroclaw.pl
-Poprzez formularz online
W terminie konsultacji za pośrednictwem internetu oraz w wybranych miejscach na osiedlu udostępnimy kwestionariusze opinii, za pośrednictwem których będzie można zgłaszać najważniejsze Państwa zdaniem potrzeby inwestycyjne.
Przede wszystkim jednak zachęcamy do udziału w spacerze konsultacyjnym oraz w dyżurach radnych, podczas których radni osiedlowi będą do Państwa dyspozycji, aby opowiedzieć więcej o własnych propozycjach, przedyskutować kierunki i odnieść się do zgłoszonych przez Państwa pomysłów.
Wspólnie zaplanujmy inwestycje na Ołbinie - do zobaczenia! z poważaniemPaweł WiklińskiPrzewodniczący Zarządu Osiedla Ołbin