Cyfryzacja przedsiębiorstwa to proces złożony, wymagający ciągłej obserwacji rynku, konsumentów oraz konkurencji. Samo utworzenie sklepu internetowego czy uruchomienie profilu firmowego w mediach społecznościowych to dopiero pierwszy, drobny krok, ale o niemałym znaczeniu. Jego umiejętne przeprowadzenie może być dobrym punktem wyjścia do gruntowego przebudowania strategii firmy, uzupełniając ją o rozwój narzędzi internetowych.
Dlatego w ramach akcji #WrocławZdalnieLokalnie, przygotowaliśmy zbiór linków i materiałów do pobrania, które mogą być pomocne przedsiębiorcom stojącym przed wyzwaniem wdrożenia lub rozwijania narzędzi cyfrowych w swoich firmach.
- Jak zacząć biznes w Internecie – poradnik zwracający szczególną uwagę na aspekty prawne
- „13 faktów o transformacji cyfrowej, czyli wszystko, co chciałbyś wiedzieć o cyfryzacji, ale boisz się zapytać”
- Edukacyjno-rozwojowy program „Firmy Jutra” Google i PFR - bezpłatny pakiet szkoleń z marketingu internetowego
- Materiały przygotowane przez Agencję Rozwoju Przemysłu w ramach projektu „Polska bezgotówkowa” – na stronie dostępne są szkolenia, artykuły i materiały do pobrania.
- Marketing internetowy dla małych i średnich przedsiębiorstw – materiał przygotowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.
- Poradnik o wyzwaniach e-commerce 2021, przygotowany przez m.in. Izbę Gospodarki Elektronicznej.