Najważniejsze informacje (kliknij, aby przejść)
Czat wideo (ikonka Czat w prawym dolnym rogu strony) umożliwi natychmiastowe połączenie z naszym pracownikiem, ale możesz także umówić się na wizytę w dogodnym dla Ciebie terminie. Nie musisz planować osobistej wizyty w Punkcie Obsługi Klienta.
Na wizytę wideo możesz umówić na najbliższe 7 dni roboczych. Wizytę należy potwierdzić klikając w link przesłany na wskazany adres e-mail. Pamiętaj, aby być gotowym do połączenia wideo nieco wcześniej, abyśmy mogli punktualnie przystąpić do rozmowy, ponieważ rozmowa jest rezerwowana na określony czas (maksymalnie 15 lub 30 minut).
Podczas połączenia z pracownikiem za pośrednictwem czatu wideo będzie można:
- uzyskać wszelkie informacje na temat programu Nasz Wrocław w tym również wsparcie techniczne w przypadku jakichkolwiek problemów np. z logowaniem;
- uzyskać wsparcie w zakresie założenia konta;
- aktywować Status Podatnika i/lub Status MAX.
Przed wizytą pamiętaj aby przygotować wymagane dokumenty tj.:
1. Dokument ze zdjęciem i nr PESEL do potwierdzenia tożsamości;
2. W przypadku chęci aktywacji Statusu Podatnika, należy okazać w formie papierowej:
- pierwszą stronę zeznania rocznego PIT za ubiegły rok podatkowy w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z pieczątką urzędu skarbowego listem poleconym lub przesyłką kurierską, albo
- pierwszą stronę zeznania rocznego PIT za ubiegły rok podatkowy w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych wraz z Urzędowym Poświadczeniem Odbioru UPO (w przypadku składania zeznania rocznego za pośrednictwem Internetu), albo
- zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego we Wrocławiu potwierdzającego fakt rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych.
3. W przypadku aktywacji Statusu MAX należy okazać w formie papierowej:
- informację o zameldowaniu na pobyt stały we Wrocławiu np. pobranej ze strony gov.pl (kliknij aby sprawdzić instrukcję), albo
- zaświadczenie potwierdzającego zameldowanie na pobyt stały we Wrocławiu.