www.wroclaw.pl

Podsumowanie pierwszej odsłony akcji „Nasz Wrocław 365”

16 stycznia 2021
Podsumowanie pierwszej odsłony akcji „Nasz Wrocław 365”

Rok temu we Wrocławiu ruszyła specjalna akcja promocyjna w ramach miejskiego programu „Nasz Wrocław”. Dzisiaj podsumowujemy pierwszy rok działania programu. Wrocławianie zaoszczędzili dzięki niemu niemal 1,5 mln złotych.

W ciągu 12 miesięcy mieszkańcy Wrocławia skorzystali z 36 080 darmowych wejść do Aquaparku, Hydropolis, ZOO, na mecz piłkarskiego Śląska Wrocław oraz przejażdżki konnej na Wrocławskim Torze Wyścigów Konnych Partynice.

W sumie uczestnicy „Naszego Wrocławia 365” zaoszczędzili 1 430 569 zł. Każdemu kto wykorzystał pięć bezpłatnych wejściówek zostało w portfelu  400 złotych.

- Projekt okazał się dużym sukcesem. Mimo pandemii i zamknięcia wielu instytucji program rozwija się. Zachęcamy mieszkańców do aktywnego spędzania czasu w mieście i korzystania z miejskich atrakcji w sposób bezpieczny - mówi prezydent Wrocławia Jacek Sutryk.  

Uczestnicy programu wciąż mogą skorzystać z darmowego wejścia do ZOO Wrocław. A już niebawem nowa odsłona akcji „Nasz Wrocław 365” i kolejne darmowe wejściówki do ciekawych miejskich instytucji - szczegóły 6 grudnia. Wtedy też miasto ogłosi kolejnych partnerów tej akcji.

Zniżki dla dorosłych i dzieci nawet do 60%

„Nasz Wrocław 365” to jednak nie wszystko. Poza darmowymi wejściami, z których można było skorzystać w ramach specjalnej akcji, uczestnicy programu „Nasz Wrocław” mogą bez ograniczeń cieszyć się zniżkami nawet do 60 % w 58 punktach partnerskich, a cały czas dołączają kolejne podmioty. Jeszcze w tym roku pojawią się kolejni partnerzy.

„Nasz Wrocław”, czyli bezpłatne wejścia do miejskich instytucji, ulgi u prywatnych partnerów i bilety MPK w niezmienionej cenie

Jak skorzystać z programu? Wystarczy pobrać aplikację Nasz Wrocław na smartfona i uzupełnić dane. To między innymi numer telefonu i PESEL. Rejestracja zajmuje kilka minut. Konto założymy stojąc nawet w kolejce do kasy biletowej atrakcji, z której chcemy skorzystać, a weryfikacja następuje w sposób bezdotykowy.

Ze zniżek w programie „Nasz Wrocław” mogą również korzystać dzieci i nastolatkowie. Wystarczy, by rodzić zarejestrował się w programie i założył konto swojemu dziecku, które skończyło 13 lat. Dzięki temu będzie mogło samo korzystać ze zniżek.

Osoby wykluczone cyfrowo mogą wyrobić „papierową” kartę „Nasz Wrocław”. Wystarczy zgłosić się do Centrum Obsługi Podatnika przy ul. Kotlarskiej 41. Dzięki temu oszczędzimy m.in. na wizytach we wrocławskim ZOO, które w 2020 roku jest najchętniej odwiedzaną atrakcją w ramach programu. Od lipca 2019 roku z programu „Nasz Wrocław”, w ZOO skorzystało ponad 36 200 osób.

Jak dotąd z programu korzysta już ponad 80 tysięcy mieszkańców i mimo smutnego okresu pandemii ich liczba stale się zwiększa. Z danych wynika jednak, że we Wrocławiu rozlicza się ponad 400 tysięcy osób. Każdy z nich już teraz może dołączyć do programu i korzystać z możliwości jakie daje.

- Chcemy, aby mieszkańcy rozliczający PIT we Wrocławiu mogli korzystać z dodatkowych benefitów - zaznacza Marcin Urban. - Co roku zachęcamy mieszkańców Wrocławia, by rozliczali swoje zeznanie w miejscu zamieszkania. Nie trzeba przy tym zmieniać adresu zameldowania.

Każdy pełnoletni mieszkaniec Wrocławia, który rozlicza tu podatek dochodowy może szybko i łatwo zostać uczestnikiem programu i bez przeszkód korzystać z atrakcyjnych zniżek. Dodatkowo od 1 stycznia każdy, kto posiada „Nasz Wrocław” i rozlicza PIT we Wrocławiu będzie mógł kupić bilety okresowe na komunikację miejską w niezmienionej cenie.

6 grudnia, w Mikołajki, miasto przedstawi kolejną odsłonę akcji „Nasz Wrocław 365”.