Najważniejsze informacje
- Zakończyła się faza przygotowawcza - budowy drogi tymczasowej w miejscu torowiska i wykonawca przystąpił do rozbiórki jezdni na Drobnera.
- Trwa frezowanie jezdni - zdzierany jest asfalt. Pod drogą są instalacje, niektóre jeszcze z XIX wieku, i od ich wymiany zacznie się przebudowa.
- Efektem przebudowy będzie nowoczesny węzeł przesiadkowy dla komunikacji miejskiej.
- Prace potrwają półtora roku.
Na ulicy Drobnera ruszyło frezowanie po wschodniej stronie drogi. Na tym odcinku będziemy m.in. przebudowywać XIX-wieczne sieci podziemne. Pod ziemią wykonamy tu kilka kilometrów nowych sieci. Budowa węzła komunikacyjnego to bowiem tylko jedno z zadań w ramach tej inwestycji i o tym trzeba pamiętać.Wrocławskie Inwestycje
Jak wyglądały prace w poniedziałek 1 grudnia można zobaczyć w naszej galerii:
Galeria zdjęć
Wszystkie informacje o inwestycji zawarliśmy w tekście "Koniec najwęższego przystanku we Wrocławiu. Ruszyła wielka budowa węzła Drobnera-Dubois".
O zmianach w komunikacji tramwajowej związanej z przebudową Drobnera-Dubois napisaliśmy w "Tramwaje 0, 6, 7 i 19 zmieniły trasy. Zobacz, jak jeżdżą".
Informacje ważne dla pasażerów autobusowej komunikacji miejskiej oraz dla kierowców są w artykule "Budowa węzła Drobnera-Dubois: utrudnienia dla kierowców i pasażerów autobusów".