Z artykułu dowiesz się: (kliknij, aby przejść)
Kto wygrał przetarg na wybudowanie drogi
Zainteresowanych zrealizowaniem inwestycji było pięć firm. Oto ich oferty:
- Bickhardt Bau Polska - 1 574 363 zł
- Berger Bau Polska - 1 688 010 zł
- Rotomat - 1 722 087 zł
- PB Haus - 1 745 548 zł
- Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne REMAT - 1 774 321 zł
Najkorzystniejszą ofertą okazała się ta najtańsza i nowy dojazd do kładki wybuduje Bickhardt Bau Polska.
Jaka nawierzchnia będzie na dojeździe do kładki
Ulicą Trawową da się dziś dotrzeć do kładki, ale jest to przeprawa daleka od komfortowych. Zmiana będzie duża. Na odcinku 333 metrów wybrana w przetargu firma wykona wygodną asfaltową nawierzchnię.


Jedynie w pobliżu dorodnego okazu topoli czarnej rosnącej przy trasie zastosowana zostanie nawierzchnia mineralno-żywiczna, aby drzewo miało dobre warunki do życia.
Co jeszcze powstanie na trasie do Widawy
W ramach inwestycji powstaną dojścia do ogródków działkowych "Kabaczek". Pierwszym odcinkiem trasy będą mogły poruszać się samochody, a zapewne nie raz przejedzie tamtędy i traktor. Musi zostać zapewniony dojazd do posesji, a także na pole uprawne. Dalszy ciąg będzie wyłącznie dla ruchu pieszego i rowerowego.
- Poprawiony zostanie również stan przejazdu przez tory kolejowe - dodaje Krzysztof Świercz z Wrocławskich Inwestycji.
Dojazd do Ślęzy zostanie rozświetlony 13 latarniami. Wyrównany zostanie przejazd przez tory, a wzdłuż trasy pojawią się ławki i kosze na śmieci. Przybędzie również zieleni, WI posadzą tu lipy holenderskie i lilaki pospolite.
Prace mają potrwać siedem miesięcy od momentu podpisania umowy z wykonawcą robót.
Jak wygląda kładka i trasa dojazdowa od strony Muchoboru Małego
Galeria zdjęć