wroclaw.pl strona główna
wroclaw.pl strona główna Wydarzenia we Wrocławiu. Sprawdź aktualny kalendarz imprez Wydarzenia - strona główna

Infolinia 71 777 7777

26°C Pogoda we Wrocławiu

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 18:11

wroclaw.pl strona główna
  1. wroclaw.pl
  2. Wydarzenia
  3. Edukacja i rozwój
  4. CRASH Mondays Wro: Badanie grup docelowych, tworzenie person

FILTRUJ

RODZAJ

OPIS

CRASH Mondays Wrocław – edycja 37.

  • Temat przewodni: Badanie grup docelowych i tworzenie person
  • Miejsce: Hard Rock Cafe Wrocław, Rynek 25

Czego możesz się spodziewać?

  • solidnej dawki wiedzy i inspiracji
  • konkursów i niespodzianek od partnerów wydarzenia
  • nowych (biznesowych) znajomości
  • świetnej atmosfery i pozytywnego zakończenia poniedziałku

Prelegenci i tematy wystąpień

  • Alina Lysychkina – COO w adcookie

Temat: „Natalia, 32 lata, kocha jogę… i nic od ciebie nie kupi. A ty wciąż piszesz do niej newsletter?”

  • Sławek Pawłowski – strategic director & co-owner w Agencji Jasne

Temat: „Buyer persona na śmietnik. Jak przestałem tworzyć idealnych klientów i zacząłem trafiać do prawdziwych ludzi”

  • Iwo Wieczorek – brand lead w Semcore

Temat: „Szybka przelotka – o personach słów kilka”

  • Weronika Rosiak-Jedz – founder & CX consultant w Total Experience

Temat: „Zrozum, dla kogo tworzysz – persona, kontekst, decyzja, czyli jak tworzyć komunikację, produkty i doświadczenia, które trafiają w sedno”

Zapisy

  • Wydarzenie jest płatne – 20 zł.
  • Opłata to forma mobilizacji – chcemy mieć pewność, że po zapisie pojawicie się na wydarzeniu.
  • Nie trzeba drukować biletu – będziemy czekać z listą obecności przy wejściu.

Ważne informacje

  • Każdy uczestnik otrzyma prezentacje prelegentów na adres e-mail podany przy zakupie biletu.
  • Wydarzenie jest akredytowane przez DIMAQ – można zdobyć 5 punktów recertyfikacyjnych.
  • Podczas CRASHa robimy zdjęcia i nagrywamy materiały wideo – mogą zostać opublikowane na naszych kanałach oraz profilach prelegentów.

Dla kogo jest to wydarzenie?

Dla wszystkich, którzy interesują się marketingiem – bez względu na poziom doświadczenia:

  • freelancerzy,
  • marketingowcy,
  • PR-owcy,
  • pasjonaci,
  • pracownicy agencji,
  • osoby z korporacji,
  • wszyscy ciekawi i otwarci na wiedzę.

Organizatorzy

Pomysłodawczynie: Anna Ledwoń, Anka Armatys

Współorganizatorzy: Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka, Aleksandra Majerska, Tomasz Nowiński, Magda Pawelec, Katarzyna Stelmach

Partnerzy wydarzenia

Główny partner: More Bananas

Pozostali partnerzy: Hard Rock Cafe Wrocław, Kino Nowe Horyzonty, Stowarzyszenie Nowe Horyzonty, Tomorrow Frame Studio, Vertigo Jazz Club & Restaurant, BarterMarket, Wydawnictwo SQN, Onepress, sprawny.marketing, DIMAQ – profesjonaliści digitalu, Anna Ledwoń-Blacha

Kontakt

W razie pytań napisz do organizatorów: Agnieszki Zagrobelnej, Katarzyny Krupickiej, Aleksandry Majerskiej, Tomka Nowińskiego, Magdy Pawelec, Katarzyny Stelmach lub na adres: [email protected]

Co dalej? Wkrótce kolejne wydarzenia, warsztaty... i duża konferencja!

TERMINY CRASH Mondays Wro: Badanie grup docelowych, tworzenie person

  • Hard Rock Cafe

    • Poniedziałek 14 lip
      • 18:00

Miejsce

ZDJĘCIA

  • Kliknij, aby powiększyć
    CRASH Mondays Wro: Badanie grup docelowych, tworzenie person.
  • Kliknij, aby powiększyć
    CRASH Mondays Wro: Badanie grup docelowych, tworzenie person.
  • Kliknij, aby powiększyć
    CRASH Mondays Wro: Badanie grup docelowych, tworzenie person.

Zobacz także