wroclaw.pl strona główna
wroclaw.pl strona główna Wydarzenia we Wrocławiu. Sprawdź aktualny kalendarz imprez Wydarzenia - strona główna

Infolinia 71 777 7777

9°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 12:02

wroclaw.pl strona główna
  1. wroclaw.pl
  2. Wydarzenia
  3. Edukacja i rozwój
  4. Webinar: Historia dwóch wektorów. Co zwiększa prawdopodobieństwo osiągania rezultatów przez zespół sprzedaży w Twojej firmie?

FILTRUJ

RODZAJ

OPIS

Webinar: Historia dwóch wektorów. Co zwiększa prawdopodobieństwo osiągania rezultatów przez zespół sprzedaży w Twojej firmie?

Na webinarze poruszymy zagadnienia:

  • Umiejętne budowanie propozycji opartej o wartości. Dlaczego mówienie o „misji, wizji i halucynacji firmy” podczas spotkań sprzedażowych się nie sprawdza?
  • Dlaczego propozycja wartości powinna być kierowana do person zakupowych? Wiele procesów sprzedaży kończy się niepowodzeniem, ponieważ Twoi sprzedawcy niewłaściwie argumentują. Do każdej persony zakupowej mówią to samo, rzucając „makaronem o ścianę”. Jak wiemy – trochę [argumentów] się przyklei, reszta spadnie.
  • Analityka w sprzedaży. Dlaczego warto analizować procesy sprzedaży? Zdecydowana większość zespołów sprzedaży pracuje ciężko. Biegnie szybko. Bije rekord na „setkę”. Pytanie, czy zespół i jego sprzedawcy biegną we właściwym kierunku?
  • Gaz, czy hamulec, a więc historia o tym, jak budować partnerskie relacje z klientem. Na całym odcinku procesu sprzedaży. Od pozyskania klienta, po działania „farmerskie”. 
  • Historia dwóch wektorów, czyli o co właściwie gra zespół sprzedaży w Twojej firmie. Wiele biznesu przecieka przez palce. Nie dlatego, że produkt firmy lub usługa jest zła. Przecieka, ponieważ Twój zespół popełnia sprzedażowe błędy. Błędy, których da się uniknąć. Pora przejrzeć się w „sprzedażowym lustrze”. Odważysz się?

Prowadzący: Arkadiusz Chludziński

Head of algorytmia Sprzedaży - posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator) oraz PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team). Były Senior Consultant w Sandler Training Polska. Obecnie Partner i Head of algorytmia Sprzedaży. Arkadiusz łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Wykładowca na AGH i ALK. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing.

  • Termin: 8 czerwca 2021 r., godz. 10:00 – 11:00
  • Webinar jest bezpłatny.
  • Wystarczy rejestracja poprzez formularz. Webinar będzie prowadzony przez Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu na platformie MS Teams.
  • Szczegółowy program webinaru oraz formularz zapisów znajduje się na stronie www Kongresu Firm Rodzinnych: kfr.com.pl. Przy okazji webinaru warto zapisać się również na wrześniowy Kongres Firm Rodzinnych, który został przeniesiony z czerwca z uwagi na sytuację epidemiczną i obowiązujące ograniczenia dotyczące organizacji kongresów. Kongres jest wydarzeniem stacjonarnym i liczba miejsc dla uczestników jest ograniczona, dlatego warto je sobie wcześniej zarezerwować. Zapis pozwoli również być na bieżąco z aktualnościami dotyczącymi kolejnych webinarów.

Zobacz także