Konkurs #bezmikroniemamakro to okazja by wrocławianie zauważyli mikroprzedsiębiorców. Na Facebookowym fanpagu Wrocławskiego Parku Technologicznego można przeczytać ciekawe wspomnienia związane z lokalną piekarnią, cukiernią, warzywniakiem czy zegarmistrzem.
#bezmikroniemamakro zgłoszenia do 14 lipca
Takich historii cały czas przybywa – konkurs, w ramach którego polecając wrocławską firmę, można wygrać nowoczesny smartfon iPhone 11, trwa do 14 lipca. Każdy może wziąć w nim udział.
– Ogromnie cieszymy się, że konkurs #bezmikroniemamakro wciągnął wrocławianki i wrocławian. Historie, które nam opowiadają, są niezwykle ciekawe, czasem nawet wzruszające. Pozwalają też odkryć nowe wyjątkowe miejsca, które są tuż obok nas, ale wcześniej nie wiedzieliśmy o ich istnieniu. Chcemy poznać ich jeszcze więcej, dlatego zachęcam – piszcie do nas, polecajcie swoje ulubione mikrofirmy – mówi Maciej Potocki, prezes WPT.
Wrocław wspiera mikrofirmy
Co ważne, promocja zgłoszonych mikrofirm nie zakończy się wraz z konkursem. WPT wraz z miastem Wrocław będzie je promować, tak by informacja o ich działalności dotarła do jak największej liczby mieszkańców. Dzięki zgłoszeniom do konkursu na stronie www.bezmikroniemamakro.pl powstanie baza wrocławskich mikroprzedsiębiorstw.
Warto dodać, że „Bez mikro nie ma makro” to projekt, który skupia wokół siebie organizacje i instytucje związane ze wspieraniem mikroprzedsiębiorczości. Już dziś ambasadorami projektu są: Dolnośląska Izba Rzemieślnicza, Dolnośląska Izba Gospodarcza, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej i Biuro Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miejskiego Wrocławia. Czytaj także: 600 milionów w budżecie Wrocławia od mikrofirm. WPT: Bez mikro nie ma makro.
Wrocławski Rzemieślnik
Nowością jest nowy, miejski portal Wrocławski Rzemieślnik. Znajdziemy w nim namiary na lokalnych szewców, krawców, zegarmistrzów, cukierników czy mechaników. W bazie jest już ponad 120 mikrofirm, zaznaczonych na interaktywnej mapie Wrocławia.
Dzięki stronie, mieszkańcy Wrocławia mogą bez problemu trafić do lokalnych zakładów rzemieślniczych oraz zapoznać się z ich ofertą. Wiele z nich nigdzie się nie reklamuje, nie posiada stron internetowych ani profili w mediach społecznościowych. Dla rzemieślników jest to więc wyjątkowa okazja, aby się wypromować - wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy.