wroclaw.pl strona główna Zielony Wrocław – środowisko we Wrocławiu Zielony Wrocław - strona główna

Infolinia 71 777 7777

9°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 13:46

wroclaw.pl strona główna

Reklama

  1. wroclaw.pl
  2. Zielony Wrocław
  3. Klimat i przyroda
  4. Zwierzęta we Wrocławiu
  5. Wrocław na cztery łapy
  6. ZOOprojektuj kampanię dla zwierząt [KONKURS]
ZOOprojektuj kampanię dla zwierząt
ZOOprojektuj kampanię dla zwierząt

Wrocławskie zoo we współpracy z AMS organizuje konkurs i zaprasza utalentowanych grafików do współpracy. Autor zwycięskiej koncepcji otrzyma nagrodę o wartości ponad 3,5 tys. złotych, a przede wszystkim pomoże zwierzętom.

Reklama

Ogród zoologiczny w stolicy Dolnego Śląska od marca pozostaje zamknięty, a jego pracownicy nadal dbają o jego podopiecznych. Nadal nie ma informacji, kiedy zoo zostanie otwarte dla odwiedzających. Bardzo ważne jest, aby mimo pandemii, ogród nadal mógł realizować swoją misję i dbać o zagrożone gatunki.   

— Bez odwiedzających straciliśmy ponad dziewięćdziesiąt procent naszych dochodów. Miesięcznie tylko na samo jedzenie potrzebujemy około 300 tysięcy zł. Obecnie staramy się pozyskać środki m.in. ze sprzedaży #BiletuNaPrzyszłość i darowizn. Z tych pierwszych wpłynęło ponad 300 000 zł i ponad 50 tysięcy z dobrowolnych datków. Jesteśmy bardzo wdzięczni wszystkim za tę pomoc. Wiele osób nas wsparło, pomimo własnej trudnej sytuacji życiowej. Bardzo, bardzo za to dziękujemy — mówi Radosław Ratajszczak, prezes zarządu Zoo Wrocław.

Konkurs z wizją na lepszy czas?

Z pomocą w walce o normalne funkcjonowanie ogrodu zoologicznego, przyszedł AMS, który zaproponował współpracę przy realizacji konkursu na plakat zachęcający do odwiedzin wrocławskiego ZOO. Firma ma duże doświadczenie we wspieraniu akcji społecznych, które prezentuje na swoich nośnikach, od lat realizuje też własny projekt - Galeria Plakatu AMS.

– Zadaniem jest zaprojektowanie grafiki w trzech formatach. Praca może być oparta o dowolną technikę, ale finalnie musi być przeniesiona na grafikę komputerową. Oprócz jej atrakcyjności wizualnej chodzi o to, by przekaz zachęcał do przyjścia do zoo i tym samym wsparcia zagrożonych gatunków. Fajnie, jeśli zostanie opatrzony jakimś chwytliwym hasłem – wyjaśnia Agnieszka Korzeniowska, dyrektor ds. marketingu wrocławskiego ogrodu.

Kto może ZOOprojektować kampanię?

Swoje prace mogą zgłosić zarówno profesjonaliści, jak i amatorzy. Konkurs został objęty patronatem Jacka Sutryka, prezydenta Wrocławia. Partnerem merytorycznym konkursu są dwie wrocławskie uczelnie: Akademia Sztuk Pięknych oraz SWPS Uniwersytet Humanistyczno-społeczny a także Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, klub futbolu amerykańskiego Panthers Wrocław i Centrum Handlowe Magnolia Park.

Sponsorzy konkursu ufundowali nagrodę główną w postaci bonu na zakupy do Centrum Handlowego Magnolia Park o wartości 1500 zł i nagrodę pieniężną w wysokości 2 tys. zł.

Zbieranie prac potrwa do 29. maja, a wyniki zostaną ogłoszone 4. czerwca. Regulamin konkursu jest dostępny na stronie www.zoo.wroclaw.pl.

Kampania powinna wystartować w połowie czerwca, plakaty znajdą się na co najmniej 50 citylightach zlokalizowanych w dużych miastach m.in. we Wrocławiu, w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach oraz w Łodzi. Prace zwycięzcy pojawią się w internecie oraz na terenie ogrodu zoologicznego. Zostanie też zorganizowana wystawa najlepszych prac konkursowych, którą będzie można zobaczyć na terenie galerii handlowej. 

#biletnaprzyszłość

Już teraz można kupić #biletnaprzyszłość i planować wizytę w Zoo Wrocław, tworząc trasę zwiedzania z darmową mobilną mapą.

W ofercie są bilety jednorazowe – normalne, ulgowe i rodzinne oraz karty roczne – normalne i ulgowe, które można nabyć online.

„Bilet na przyszłość” to vouchery na bilety normalne, ulgowe i rodzinne oraz karty roczne – normalne i ulgowe. Bilety jednorazowe będą ważne 365 dni od daty zakupu, a ich właściciele będą mogli wymienić je na bilety w pierwszej kolejności w Punkcie Obsługi Klienta, w dniu wizyty.

Szczegóły dostępne tutaj.

mat. prasowe Zoo Wrocław

Posłuchaj podcastu

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama

Powrót na portal wroclaw.pl