wroclaw.pl strona główna Najświeższe wiadomości dla mieszkańców Wrocławia Dla mieszkańca - strona główna

Infolinia 71 777 7777

15°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 00:15

wroclaw.pl strona główna
Reklama
  1. wroclaw.pl
  2. Dla mieszkańca
  3. Aktualności
  4. Będzie nowy zarządca parkingu przy Ferio Gaj. Skargi klientów na poprzedniego operatora przyniosły skutek
Kliknij, aby powiększyć
Na zdjęciu widać parking przy Centrum Handlowym Ferio Gaj Google Maps
Na zdjęciu widać parking przy Centrum Handlowym Ferio Gaj

Ferio Gaj poinformowało klientów, że zmienia zarządcę parkingu prze centrum handlowym. Przy okazji zapowiedziano powstanie aplikacji mobilnej do sprawdzania statusu parkowania i zmodyfikowano zasady wystawiania wezwań.

Reklama

Od pierwszego dnia przejęcia parkingu pod zarząd przez firmę ATPark klienci Centrum Handlowego Ferio Gaj składali skargi. Pisaliśmy o tym już na początku listopada 2022 r. Zarządcy zarzucano:

  • brak odpowiedniego oznakowania, że parking jest płatny;
  • niesłusznie naliczane opłaty dodatkowe;
  • nieuznawanie reklamacji;
  • naliczanie opłat zaraz po zaparkowaniu, zanim klient miał fizyczną możliwość zakupu biletu.

Klienci pisali na forach, skarżyli się zarządcy centrum handlowego, wypowiadali się w mediach.

Na początku grudnia 2022 r. pojawiła się informacja, że zarządca Ferio Gaj zwróci się do ATPark o zmianę praktyk. Ponieważ wówczas żadna ze stron – ani Ferio Gaj, ani ATPark – nie odpowiadali na nasze pytania, trudno było uwierzyć, aby coś się zmieniło. A jednak.

Będzie nowy zarządca parkingu

W czwartek (2 marca br.) zarządca Centrum Handlowego Ferio Gaj opublikował na swoim profilu na Facebooku informację, że podjął decyzję o zmianie zarządcy parkingu.

W związku z licznymi uwagami klientów Centrum Handlowego Ferio Gaj w dniu 28.02.2023 została rozwiązana umowa z dotychczasowym operatorem parkingu - firmą AT Park.
Post na facebookowym profilu Ferio Gaj

Jednocześnie poinformowano o planowanej współpracy z nowym operatorem „na zmienionych zasadach w zakresie procesu reklamacyjnego i kontroli parkingu”.

Ale to nie wszystkie deklaracje.

Aplikacja do sprawdzania statusu parkowania

Zarządca Ferio Gaj zapowiada udostępnienie aplikacji do rejestrowania i sprawdzania swojego statusu parkowania przy centrum handlowym. To rozwiązanie pozwoli uniknąć sytuacji, w której dodatkowa opłata jest naliczania z powodu nieprzedłużenia biletu.

Możliwość anulowania wezwania

Zgodnie z zapowiedzią pojawi się też automatyczne anulowanie wezwań wystawionych „w czasie krótszym niż 10 minut od momentu pobrania biletu. Status można samodzielnie sprawdzić na stronie parking.atpark.pl”.

Niemal od razu pod postem pojawiły się komentarze klientów. Przeważają słowa: nareszcie, brawo, bardzo dobra decyzja.

Posłuchaj podcastu

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama
Powrót na portal wroclaw.pl