wroclaw.pl strona główna Najświeższe wiadomości dla mieszkańców Wrocławia Dla mieszkańca - strona główna

Infolinia 71 777 7777

10°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 15:00

wroclaw.pl strona główna
Reklama
  1. wroclaw.pl
  2. Dla mieszkańca
  3. Aktualności
  4. Klienci Ferio Gaj wciąż skarżą się na działania zarządcy parkingu. Czy jest szansa na poprawę?
Kliknij, aby powiększyć
Na zdjęciu Centrum Handlowe Ferio Gaj przy ul. Świeradowskiej, widok w nocy Materiały prasowe, Wystawa Maćków Pracowni Projektowej
Na zdjęciu Centrum Handlowe Ferio Gaj przy ul. Świeradowskiej, widok w nocy

Operator parkingu przy Ferio Gaj nie daje czasu na kupienie biletu parkingowego, a reklamacje niezadowolonych klientów odrzuca niemal automatycznie. Czy deklaracja zarządcy centrum handlowego, że będzie wymagał zmiany w tratowaniu klientów, poprawi ich sytuację? Przeczytajcie o dalszym ciągu tej sprawy!

Reklama

Odkąd parking przy Ferio Gaj przejął ATPark, zaczęły się problemy klientów i dyskusje na forach internetowych. Pisaliśmy o tym kilka tygodni temu.

Niby zgodnie z regulaminem… ale nie z zasadami współżycia społecznego

Z początku narzekano na brak odpowiedniej informacji o zmianie zasad parkowania. Nie wszyscy zdawali sobie sprawę, że każde parkowanie należy zarejestrować w parkomacie i nawet posiadanie paragonu z centrum handlowego nie zwalnia z tego obowiązku.

Później okazało się, że ATPark nie daje odpowiedniego czasu na wydrukowanie biletu parkingowego. Zanim klient dotrze do biletomatu, już za wycieraczką tkwi nakaz zapłaty dodatkowej opłaty za parkowanie.

Niestety odrzucają reklamację (nawet jeśli ktoś ma paragon z Ferio), tłumacząc się zapisami w regulaminie.
Gosia Walczak, komentarz pod postem na portalu Ołtaszyn Jest Najważniejszy

Zgodnie z regulaminem klient musi kupić bilet niezwłocznie. Problem z tym, że w regulaminie nie określono, jak długo owo „niezwłocznie” trwa.

Parkowanie przy Ferio Gaj. Czy coś zmieni się w traktowaniu klientów?

Kilka dni temu na portalu „Gazety Wyborczej” pojawił się tekst, w którym zarządca Ferio Gaj zapowiedział, że będzie wymagał zmian w uznawaniu reklamacji i anulowaniu wezwań zapłaty.

Niestety nie możemy potwierdzić tych informacji.

Na pytania: czy ATPark zgłosił gotowość do zmiany, na czym mają one polegać i kiedy można się ich spodziewać – Ferio Gaj do dziś nie odpowiedział. Z kolei ATPark odmówił jakiegokolwiek komentarza w tej sprawie.

Dostałeś mandat przy Ferio Gaj? Gdzie szukać wsparcia

Niezadowoleni klienci mogą szukać pomocy prawnej u Miejskiego Rzecznika Konsumentów pod numerem 717 77 75 59. I dotyczy to nie tylko ATPark, ale każdej innej firmy, która działa wbrew zasadom współżycia społecznego.

Posłuchaj podcastu

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama
Powrót na portal wroclaw.pl