– Zmiana firm wywożących odpady jest sporym wyzwaniem logistycznym. Wiąże się z wymianą wszystkich pojemników, nawiązaniem nowych kontaktów z zarządcami nieruchomości, przekazaniem dostępu do miejsc składowania odpadów oraz do bram wjazdowych, dopasowaniem harmonogramów. Kontrolujemy działania obu operatorów. Wszystkie przepełnienia pojemników zgłaszamy do pilnego uprzątnięcia przez naszego wykonawcę. Zwiększyliśmy również liczbę śmieciarek pracujących w regionie oraz liczbę kontroli. W najbliższym czasie sytuacja ulegnie poprawie – informuje Dorota Witkowska ze spółki Ekosystem, zajmującej się oczyszczaniem miasta.
Drodzy mieszkańcy Krzyków, pierwszy tydzień z nowym operatorem już za nami. Po trudnym początku, nowy wykonawca...
Opublikowany przez Ekosystem Poniedziałek, 8 marca 2021
Przepełniony pojemnik? Zgłoś poprzez formularz
Poprzez specjalny formularz mieszkańcy mogą zgłosić każdy zauważony brak odbioru odpadów, przepełniony pojemnik czy inny przypadek wymagający interwencji.
– Szczególnie apelujemy, aby w okresie zmiany firm odbierających odpady, mieszkańcy Krzyków korzystali z tej formy kontaktu. Państwa zgłoszenia wpływają na poprawę jakości świadczonych usług i szybkie wyeliminowanie pojawiających się nieprawidłowości – dodaje Dorota Witkowska.
Trwa zmiana pojemników
Zmiana odbiorcy odpadów oznacza wymianę wszystkich pojemników, która potrwa najpóźniej do połowy marca. Z tego względu selektywna zbiórka odpadów na części nieruchomości jednorodzinnych może czasowo odbywać się przy użyciu worków dostarczanych przez nowego wykonawcę usługi.
– Jeśli w jakimś miejscu tymczasowo pojawią się pojemniki obu firm, prosimy o zapełnianie tych oznaczonych logiem Chemeko-System/Eneris – mówi Paweł Szot z Ekosystem sp. z o.o. – Harmonogramy odbioru odpadów są dostępne na
stronie Ekosystemu.
Infolinia czynna dłużej
W związku ze zmianami do końca marca infolinia spółki Ekosystem będzie czynna od poniedziałku do piątku, od godz. 7.30 do 17.30 pod nr tel. 71 75 86 911.
Z nowym odbiorcą odpadów można kontaktować się przez Biuro Obsługi Klienta przy ul. Jerzmanowskiej 8 we Wrocławiu, e-mail:
[email protected].
– Przepraszamy mieszkańców za wszelkie utrudnienia związane z obecną sytuacją. Z góry dziękujemy też za wyrozumiałość – dodaje Paweł Szot.