Konkurs prowadzony był w trzech kategoriach „EkstraKampania Promocyjna”, „EkstraKreacja” oraz „EkstraAkcja”. Jury, złożone było z osób reprezentujących Ekstraklasę, jej partnerów biznesowych oraz ekspertów z dziedziny marketingu i sponsoringu, subiektywnie oceniało zgłoszenia, wybierając najlepsze, najciekawsze i najbardziej wartościowe. Suma ocen decydowała o miejscach w poszczególnych kategoriach.
Wyjątkowa akcja z eskortą seniorów na meczu Śląska
W kategorii „EkstraAkcja” pierwsze miejsce i główną nagrodę zdobył Śląsk Wrocław za inicjatywę w ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Osób Starszych (1 października). Inspiracją do działań był fakt, że we Wrocławiu mieszka 177 tys. seniorów. To oznacza, że co czwarty mieszkaniec to osoba w wieku 60+.
Nasze miasto oferuje osobom starszym wiele możliwości spędzania wolnego czasu, rozwoju, doświadczeń oraz kontaktu z innymi. Tylko w samej stolicy Dolnego Śląska działa obecnie 10 Uniwersytetów Trzeciego Wieku, ponad 100 klubów seniora oraz 27 Centrów Aktywności Lokalnej, a znanymi punktami na senioralnej mapie Wrocławia są także, prowadzone przez Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego, Wrocławskie Centrum Seniora i Przestrzeń Trzeciego Wieku.
- Wspólnie z Fundacją Przyszłość Pokoleń oraz Wrocławskim Centrum Rozwoju Społecznego, Śląsk Wrocław wyróżnił najaktywniejszych wrocławskich seniorów, zapraszając ich do utworzenia tradycyjnej przedmeczowej eskorty, która wyprowadza piłkarzy na murawę przed pierwszym gwizdkiem - informuje Jędrzej Rybak, rzecznik prasowy Śląska Wrocław.
Zobaczcie film z eskortą seniorów na meczu Śląska
To unikalne wydarzenie w skali PKO BP Ekstraklasy było formą docenienia 22 osób, które aktywnie angażują się w projekty poprawiające jakość życia osób starszych. Ponadto na trybunach Tarczyński Arena Wrocław podczas meczu z Wartą Poznań na specjalne zaproszenie klubu zasiadło ponad 200 seniorów ze stolicy Dolnego Śląska.
Pragniemy podziękować wszystkim osobom, które uczestniczyły w tym wydarzeniu i które cały czas wspierają Trójkolorowych z trybun. Dziękujemy również Fundacji Przyszłość Pokoleń oraz Wrocławskiemu Centrum Rozwoju Społecznego za serce włożone w organizację tego przedsięwzięcia.Śląsk Wrocław
W ubiegłym roku Śląsk Wrocław zajął pierwsze miejsce w kategorii „EkstraKampania Promocyjna”. Wówczas doceniona została akcja #WROCŁAWIANIE.