wroclaw.pl strona główna Sport i rekreacja we Wrocławiu – najświeższe wiadomości Sport i rekreacja - strona główna

Infolinia 71 777 7777

24°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 12:05

wroclaw.pl strona główna
Reklama
  1. wroclaw.pl
  2. Sport i rekreacja
  3. Śląsk Wrocław nagrodzony za kampanię #WROCŁAWIANIE w konkursie organizowanym przez Ekstraklasę
Kliknij, aby powiększyć
#WROCŁAWIANIE to nie tylko piłkarze, ale wszystkie osoby, którym zależy na losach Śląska fot. Adriana Ficek/slaskwroclaw.pl
#WROCŁAWIANIE to nie tylko piłkarze, ale wszystkie osoby, którym zależy na losach Śląska

Ekstraklasa ogłosiła zwycięzców konkursów klubowych za sezon 2021/2022. Jednym z laureatów został Śląsk Wrocław, który zajął 1. miejsce w kategorii „EKSTRA Kampania Promocyjna”. Kapituła doceniła akcję #WROCŁAWIANIE. Zobaczcie, na czym polegała!

Reklama

Organizowany przez Ekstraklasę konkurs obejmował cztery kategorie:

  • EKSTRA Kampania Promocyjna
  • EKSTRA Kreacja/Inicjatywa sponsorska
  • EKSTRA Akcja
  • EKSTRA Medialny Klub

Jury złożone było z osób reprezentujących Ekstraklasę, jej partnerów biznesowych oraz ekspertów z dziedziny marketingu i sponsoringu. Wyróżnione zostały najciekawsze i najbardziej wartościowe zgłoszenia.

Za co Śląsk Wrocław otrzymał nagrodę?

Śląsk Wrocław zajął 1. miejsce w kategorii „EKSTRA Kampania Promocyjna”. Doceniona została akcja #WROCŁAWIANIE, której głównym elementem był motyw koszulki meczowej pierwszego zespołu. Przypominał on plamy farby, a Śląsk połączył w ten sposób graffiti – nieodłączna część sztuki ulicznej – z obecnym w kibicowskich przyśpiewkach hasłem #WROCŁAWIANIE. Motyw wykorzystywano także przy okazji promocji klubu, meczów, wydarzeń towarzyszących, odzieży czy gadżetów.

Kliknij, aby powiększyć
Powiększ obraz: W kampanii #WROCŁAWIANIE obecny był motyw nawiązujący do graffiti WKS Śląsk Wrocław
W kampanii #WROCŁAWIANIE obecny był motyw nawiązujący do graffiti

Bardzo cieszy nas docenienie pozasportowej działalności klubu i jego pracowników. Kampania #WROCŁAWIANIE to ogromne przedsięwzięcie medialno-promocyjno-sprzedażowe, które zaczęło się jeszcze w sezonie 2020/21 i trwało do końca rozgrywek 2021/22, a nawet dłużej. Mnóstwo pracy bardzo wielu osób dało świetne efekty, które docenili eksperci z PKO Ekstraklasy. Zmiana koszulki meczowej i motywów przewodnich w naszej komunikacji nie sprawia oczywiście, że Śląsk przestaje być wrocławski. Kibicowskie hasło: „Wrocław to nasze miasto, Śląsk to nasz klub" jest jak najbardziej aktualne.
Jędrzej Rybak, rzecznik prasowy Śląska Wrocław

#WROCŁAWIANIE to cała społeczność Śląska Wrocław

Jednymi z najbardziej rozpoznawalnych elementów kampanii #WROCŁAWIANIE było także ogromne graffiti przy Tarczyński Arena czy wideo z udziałem mieszkańców miasta. Odbiór kampanii był tak pozytywny, że podobne hasła pojawiły się na koszulkach kibiców z mniejszych miejscowości – „Oleśniczanie” czy „Jaworzanie”.

Celem akcji było zwiększenie poczucia tożsamości z klubem – #WROCŁAWIANIE to bowiem nie tylko zawodnicy czy zawodniczki Śląska, ale również kibice, pracownicy klubu i wszyscy, którym zależy na losach Śląska. Wysoka sprzedaż koszulki meczowej oraz piąta najwyższa frekwencja w PKO Ekstraklasie może świadczyć o tym, że klub swój cel zrealizował.

Źródło: materiały prasowe

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama
Powrót na portal wroclaw.pl