wroclaw.pl strona główna Wrocław Rozmawia - Partycypacja, konsultacje, rewitalizacja, NGO Wrocław Rozmawia - strona główna

Infolinia 71 777 7777

22°C Pogoda we Wrocławiu

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 17:20

wroclaw.pl strona główna
  1. wroclaw.pl
  2. Wrocław Rozmawia
  3. Miasto szuka pracowników do obsługi osiedli. Jest 7 wakatów

To nie będzie praca wyłącznie za biurkiem. Trzeba być w kontakcie z przewodniczącymi zarządów osiedli i jednostkami miejskimi, znać problemy wybranych osiedli Wrocławia. Ułatwiać nadawanie biegu rozmaitym osiedlowym sprawom. Trwa rekrutacja na stanowisko ds. osiedli w Urzędzie Miejskim Wrocławia. Oferty przesyłać można do poniedziałku 24 lutego.

– Poszukujemy osób, które uzupełnią brakujące ogniwo we współpracy osiedli z Urzędem Miejskim Wrocławia. To oni staną się partnerami dla Przewodniczących Zarządu w rozwoju osiedla. Poszukiwani nie tylko więc powinni mieć wiedzę na temat osiedli i ich funkcjonowania, lecz przede wszystkim umiejętności interpersonalne – podkreśla Krzysztof Ziental, Kierownik Działu, w którym zespół ds. osiedli powstanie.

Do zadań na tym stanowisku należeć będzie m.in.:

  • koordynowanie współpracy w zakresie rozwoju osiedli pomiędzy przewodniczącymi zarządów osiedli a urzędem i miejskimi jednostkami organizacyjnymi
  • monitorowanie stanu realizacji osiedlowych inwestycji
  • współpraca przy udzielaniu informacji o stanie realizacji tych inwestycji przewodniczącym zarządów osiedli
  • współpraca z NGO-sami i komórkami urzędu w zakresie wdrażania Centrów Aktywności Lokalnej oraz monitorowanie stanu realizacji projektów społecznych
  • informowanie społeczności lokalnej o planowanych i organizowanych konsultacjach społecznych
  • moderacja spotkań
  • sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz
  • współpraca z przedstawicielami społeczności lokalnych i z WCRS
  • gromadzenie i upowszechnianie wiedzy na temat wrocławskich osiedli

Wymagania dla kandydatów

Kandydaci powinni wykazać się znajomością trzech ustaw (o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o działalności pożytku publicznego i wolontariacie), a także Statutu Wrocławia i Statutu Osiedla. Niezbędne będą także umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office oraz umiejętność czytania projektów architektonicznych i map GIS.

Mile widziane będą m.in. umiejętność redagowania pism, publicznego wypowiadania się i pracy w zespole, samodzielność czy radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.

Szczegóły ogłoszenia oraz kwestionariusz osobowy do wypełnienia znajdziecie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na portalu praca.pl.

Gdzie złożyć dokumenty?

Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w formie papierowej osobiście w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego Wrocławia, plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, pokój 136 lub za pośrednictwem operatora pocztowego na wyżej wymieniony adres, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw osiedli w terminie do 24 lutego 2025 r. do godziny 15:45 (decyduje data wpływu do Urzędu).

– Jeśli spełnisz wymagania formalne (w tym złożysz wymagane dokumenty i oświadczenia) zaprosimy Cię do następnego etapu naboru, telefonicznie lub elektronicznie – zapowiadają w urzędzie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy placu Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, naprzeciwko pokoju 144 lub 145.

Przewidywany termin rozpoczęcia pracy to I / II kwartał 2025 roku. 

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama