wroclaw.pl strona główna Przedsiębiorcy i biznes we Wrocławiu Przedsiębiorczy Wrocław - strona główna

Infolinia 71 777 7777

8°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 09:17

wroclaw.pl strona główna

Reklama

  1. wroclaw.pl
  2. Przedsiębiorczy Wrocław
  3. Aktualności
  4. TIM SA Wrocław: akcja charytatywna i ponad 200 tys. zł dla potrzebujących
Pomoc dla Fundacji „Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową” z Wrocławia TIM SA
Pomoc dla Fundacji „Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową” z Wrocławia

Wrocławska firma TIM SA pomogła organizacjom charytatywnym z całej Polski. Zamiast kalendarzy i bożonarodzeniowych prezentów dla klientów dla lokalnych fundacji i instytucji trafiły pieniądze. W wyborze beneficjentów pomogli sami klienci TIM SA, zaś dostawcy produktów sprzedawanych na TIM.pl wspomogli przedsięwzięcie finansowo. W efekcie zebrano 221 tys. zł a darowizny w wysokości 13 tys. zł każda właśnie dotarły do beneficjentów akcji „TIM Mikołajów”.

Reklama

TIM SA Wrocław to ogólnopolski lider dystrybucji artykułów elektrotechnicznych. Chociaż większość (70%) obrotów pochodzi ze sprzedaży online na TIM.pl, firma prowadzi również 17 biur handlowych na terenie całego kraju.

TIM SA Wrocław zrobił TIM Mikołajów

I to właśnie do organizacji z tych 17 miast (lub ich okolic) trafiła pomoc w ramach akcji charytatywnej TIM-u.

Miniony rok upłynął pod znakiem wielu zmian w życiu każdego z nas – czy to zawodowym, czy prywatnym. Postanowiliśmy, że my także coś zmienimy i to na lepsze. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy o rezygnacji z druku książkowych kalendarzy oraz zakupu prezentów świątecznych dla naszych klientów, a środkami przeznaczonymi wcześniej na te cele postanowiliśmy wesprzeć najbardziej potrzebujących. Wpisuje się to idealnie w założenia strategii odpowiedzialnego biznesu TIM pro, według której jednym z naszych celów jest wspieranie lokalnych społeczności.
Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA

TIM Wrocław: Przekażmy wspólnie MOC

W wyborze beneficjentów „TIM-u Mikołajów” aktywnie uczestniczyli klienci TIM.pl. Zachęceni hasłem „Przekażmy wspólnie MOC!” wskazywali w ankiecie online najbardziej potrzebujące – ich zdaniem – instytucje ze swoich okolic, do których trafiła pula środków o łącznej wartości ponad 220 tys. złotych.

– Tak duża kwota jest efektem dołączenia do akcji kilku dostawców produktów, które sprzedaje TIM – firm: EATON, F&F, Hager, Kontakt Simon, NKT, Philips oraz Schneider Electric – wyliczają organizatorzy akcji.

Beneficjenci akcji TIM SA Wrocław – 17 organizacji z całej Polski

Lista beneficjentów akcji „TIM Mikołajów”, która jak zapowiadają organizatorzy – będzie kontynuowana w okresie Bożego Narodzenia 2021 r.:

  • Fundacja „Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową” z Wrocławia,
  • Hospicjum im. bł. Ks. Jerzego Popiełuszki w Bydgoszczy,
  • Stowarzyszenie Hospicjum „Dar Serca” z Częstochowy,
  • Fundacja „Przyszłość dla Dzieci” z Olsztyna,
  • Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży Niepełnosprawnej „Światło Nadziei” z podleszczyńskiego Śmigla,
  • Fundacja „Szczęśliwe Dzieciństwo” z Lublina,
  • Fundacja „Dom w Łodzi” z Łodzi,
  • Domowe Hospicjum dla Dzieci w Opolu,
  • MATIO Fundacja Pomocy Rodzinom i Chorym na Mukowiscydozę z Krakowa,
  • Fundacja „Dobry Duszek” z Radomia,
  • Fundacja Dom Hospicyjny – Hospicjum św. Jana Ewangelisty w Szczecinie,
  • Hospicjum “Nadzieja” w Toruniu,
  • Polskie Towarzystwo Opieki Paliatywnej – Oddział w Wałbrzychu,
  • Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” z Warszawy,
  • Fundacja „Bajkowa Fabryka Nadziei” z Białegostoku,
  • Wczesna Diagnostyka i Rehabilitacja ATOS z Zielonej Góry,
  • Ośrodek Wsparcia Rodziny z Chorzowa.

TIM SA made in Wrocław

Wrocławski TIM SA jest największym hurtowym dystrybutorem artykułów elektrotechnicznych w Polsce (według miesięcznika „Elektrosystemy”, nr 5/2020). Spółka powstała w 1987 roku we Wrocławiu, od 1998 r. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. TIM stawia na omnichannel - sprzedaż prowadzona jest na TIM.pl, w aplikacji mobilnej mTIM, telefonicznie oraz poprzez ogólnopolską sieć biur i przedstawicieli handlowych.

Przez ćwierć wieku TIM Wrocław sprzedawał wyłącznie za pośrednictwem ogólnopolskiej sieć hurtowni elektrycznych. W 2013 r. firma zmieniła model biznesowy, stawiając na e-commerce i sprzedaż poprzez TIM.pl. To najprawdopodobniej największa taka transformacja cyfrowa w polskim handlu B2B.

Strategia TIM-u jest oparta na połączeniu wieloletniej wiedzy o rynku, którą posiadają przedstawiciele handlowi, z technologiami e-commerce (tzw. hybrydowy model sprzedaży). W 2020 r. 70% obrotów spółki (tj. 650 z 935 mln zł) pochodziło ze sprzedaży online.

Centrala TIM SA znajduje się we Wrocławiu. Spółka tworzy Grupę Kapitałową TIM wraz z 3LP SA - operatorem centrum logistycznego w podwrocławskich Siechnicach. Obiekt specjalizuje się w obsłudze podmiotów (także spoza Grupy TIM) działających w sektorze e-commerce.

Czytaj także: 

jr/TIM

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama

Powrót na portal wroclaw.pl