www.wroclaw.pl

    TIM SA Wrocław: akcja charytatywna i ponad 200 tys. zł dla potrzebujących

    Wrocławska firma TIM SA pomogła organizacjom charytatywnym z całej Polski. Zamiast kalendarzy i bożonarodzeniowych prezentów dla klientów dla lokalnych fundacji i instytucji trafiły pieniądze. W wyborze beneficjentów pomogli sami klienci TIM SA, zaś dostawcy produktów sprzedawanych na TIM.pl wspomogli przedsięwzięcie finansowo. W efekcie zebrano 221 tys. zł a darowizny w wysokości 13 tys. zł każda właśnie dotarły do beneficjentów akcji „TIM Mikołajów”.

    Pomoc dla Fundacji „Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową” z Wrocławia Fot. TIM SA
    Pomoc dla Fundacji „Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową” z Wrocławia

    TIM SA Wrocław to ogólnopolski lider dystrybucji artykułów elektrotechnicznych. Chociaż większość (70%) obrotów pochodzi ze sprzedaży online na TIM.pl, firma prowadzi również 17 biur handlowych na terenie całego kraju.

    TIM SA Wrocław zrobił TIM Mikołajów

    I to właśnie do organizacji z tych 17 miast (lub ich okolic) trafiła pomoc w ramach akcji charytatywnej TIM-u.

    Miniony rok upłynął pod znakiem wielu zmian w życiu każdego z nas – czy to zawodowym, czy prywatnym. Postanowiliśmy, że my także coś zmienimy i to na lepsze. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy o rezygnacji z druku książkowych kalendarzy oraz zakupu prezentów świątecznych dla naszych klientów, a środkami przeznaczonymi wcześniej na te cele postanowiliśmy wesprzeć najbardziej potrzebujących. Wpisuje się to idealnie w założenia strategii odpowiedzialnego biznesu TIM pro, według której jednym z naszych celów jest wspieranie lokalnych społeczności.

    Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA

    TIM Wrocław: Przekażmy wspólnie MOC

    W wyborze beneficjentów „TIM-u Mikołajów” aktywnie uczestniczyli klienci TIM.pl. Zachęceni hasłem „Przekażmy wspólnie MOC!” wskazywali w ankiecie online najbardziej potrzebujące – ich zdaniem – instytucje ze swoich okolic, do których trafiła pula środków o łącznej wartości ponad 220 tys. złotych.

    – Tak duża kwota jest efektem dołączenia do akcji kilku dostawców produktów, które sprzedaje TIM – firm: EATON, F&F, Hager, Kontakt Simon, NKT, Philips oraz Schneider Electric – wyliczają organizatorzy akcji.

    Beneficjenci akcji TIM SA Wrocław – 17 organizacji z całej Polski

    Lista beneficjentów akcji „TIM Mikołajów”, która jak zapowiadają organizatorzy – będzie kontynuowana w okresie Bożego Narodzenia 2021 r.:

    • Fundacja „Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową” z Wrocławia,
    • Hospicjum im. bł. Ks. Jerzego Popiełuszki w Bydgoszczy,
    • Stowarzyszenie Hospicjum „Dar Serca” z Częstochowy,
    • Fundacja „Przyszłość dla Dzieci” z Olsztyna,
    • Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży Niepełnosprawnej „Światło Nadziei” z podleszczyńskiego Śmigla,
    • Fundacja „Szczęśliwe Dzieciństwo” z Lublina,
    • Fundacja „Dom w Łodzi” z Łodzi,
    • Domowe Hospicjum dla Dzieci w Opolu,
    • MATIO Fundacja Pomocy Rodzinom i Chorym na Mukowiscydozę z Krakowa,
    • Fundacja „Dobry Duszek” z Radomia,
    • Fundacja Dom Hospicyjny – Hospicjum św. Jana Ewangelisty w Szczecinie,
    • Hospicjum “Nadzieja” w Toruniu,
    • Polskie Towarzystwo Opieki Paliatywnej – Oddział w Wałbrzychu,
    • Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” z Warszawy,
    • Fundacja „Bajkowa Fabryka Nadziei” z Białegostoku,
    • Wczesna Diagnostyka i Rehabilitacja ATOS z Zielonej Góry,
    • Ośrodek Wsparcia Rodziny z Chorzowa.

    TIM SA made in Wrocław

    Wrocławski TIM SA jest największym hurtowym dystrybutorem artykułów elektrotechnicznych w Polsce (według miesięcznika „Elektrosystemy”, nr 5/2020). Spółka powstała w 1987 roku we Wrocławiu, od 1998 r. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. TIM stawia na omnichannel - sprzedaż prowadzona jest na TIM.pl, w aplikacji mobilnej mTIM, telefonicznie oraz poprzez ogólnopolską sieć biur i przedstawicieli handlowych.

    Przez ćwierć wieku TIM Wrocław sprzedawał wyłącznie za pośrednictwem ogólnopolskiej sieć hurtowni elektrycznych. W 2013 r. firma zmieniła model biznesowy, stawiając na e-commerce i sprzedaż poprzez TIM.pl. To najprawdopodobniej największa taka transformacja cyfrowa w polskim handlu B2B.

    Strategia TIM-u jest oparta na połączeniu wieloletniej wiedzy o rynku, którą posiadają przedstawiciele handlowi, z technologiami e-commerce (tzw. hybrydowy model sprzedaży). W 2020 r. 70% obrotów spółki (tj. 650 z 935 mln zł) pochodziło ze sprzedaży online.

    Centrala TIM SA znajduje się we Wrocławiu. Spółka tworzy Grupę Kapitałową TIM wraz z 3LP SA - operatorem centrum logistycznego w podwrocławskich Siechnicach. Obiekt specjalizuje się w obsłudze podmiotów (także spoza Grupy TIM) działających w sektorze e-commerce.

    Czytaj także: 

    jr/TIM