#WrocławZdalnieLokalnie „O byciu w sieci” to cykl spotkań z wrocławskimi przedsiębiorcami, którzy opowiadają o tym, jak w swojej działalności wykorzystują różne narzędzia internetowe.
O swoich doświadczeniach opowiedzieli już Paweł Przybylski założyciel sklepu PanPablo, Maja Żak właścicielka sklepu Pani z Warzywniaka oraz Marta Szczepaniak twórczyni marki si si bee.
W interpretowaniu wdrażanych rozwiązań i zachodzących mechanizmów pomagają eksperci z zakresu marketingu, IT lub e-commerce, którzy również biorą udział w organizowanych wydarzeniach.
Projekt Rośliny – spotkanie online
Grudniowe spotkanie było prawdziwą gratką dla miłośników roślin doniczkowych. Gościliśmy Weronikę i Olę, twórczynie Projektu Rośliny i autorki książki o tym samym tytule. Przyjaciółki oraz założycielki roślinnego sklepu nie tylko na mapie Wrocławia, ale również w sieci – ich rośliny docierają w każdy zakątek Polski. Zajmują się wypełnianiem roślinami wnętrz, przestrzeni komercyjnych, biur czy restauracji. Nie boją się roślinnych wyzwań i zadań specjalnych.
Weronika Muszkieta, współzałożycielka Projektu Rośliny podkreśla, że bycie w sieci to możliwość dotarcia do osób, które podobnie jak twórczynie sklepu kochają rośliny i dobry design.
– Cieszy nas fakt, że dzięki internetowym zakupom każdy może mieć kawałek naszego Projektu Rośliny w swoim domu – dodaje Weronika Muszkieta, Projekt Rośliny.
Ola Sieńko, Weronika Muszkieta, Gabi Czesak

Z dziewczynami rozmawiała Gabi Czesak - właścicielka kreatywnej agencji digitalowej 25wat, w której pełni funkcję dyrektora kreatywnego, oraz startupu ARBUZZ – pierwszej polskiej platformy do projektowania rozszerzonej rzeczywistości (AR).
Organizatorka 10 wrocławskich edycji FuckUp Nights, czyli spotkań z pogranicza biznesu i marketingu, na których uczestnicy dzielą się historiami o niepowodzeniach i potknięciach. Laureatka 8. edycji rankingu „50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie”, przeprowadzanego przez magazyn Brief.
Zwyciężczyni programu dla młodych talentów „Young Bloods” agencji TBWA – jednej z największych agencji kreatywnych na świecie i wicemistrzyni świata w drużynowym konkursie kreatywnego rozwiązywaniu problemów „Odyssey of the Mind”. (Reprezentowała Polskę w USA podczas światowego finału w 2015 roku.) Ukończyła projektowanie komunikacji (Communication Design) na Uniwersytecie Wrocławskim pod kierunkiem prof. Michaela Fleischera. Na Uniwersytecie Complutense w Madrycie studiowała Design i sztuki piękne. Prywatnie także miłośniczka roślin.
#WrocławZdalnieLokalnie „O byciu w sieci”. Projekt Rośliny
Partnerami merytorycznymi cyklu #WroclawZdalnieLokalnie „O byciu w sieci” są ITCorner i kreatywna agencja digitalowa 25wat. Partnerem organizacyjnym jest Dolnośląska Federacja Organizacji Pozarządowych, która prowadzi CAL przy ul. Prądzyńskiego, zwany też Centrum na Przedmieściu.