www.wroclaw.pl

    PanPablo: Zbudowałem obuwniczy warzywniak [WIDEO]

    Za nami pierwsze spotkanie z cyklu #WrocławZdalnieLokalnie – O byciu w sieci. Paweł Przybylski, założyciel sklepu PanPablo mówił o swoich początkach, budowaniu społeczności i planach na przyszłość. Zapraszamy do obejrzenia nagrania ze spotkania.

    Pierwsze spotkanie z cyklu #WrocławZdalnieLokalnie – O byciu w sieci Fot. BRG
    Pierwsze spotkanie z cyklu #WrocławZdalnieLokalnie – O byciu w sieci

    „O byciu w sieci” to rozmowy wrocławskich przedsiębiorców, którzy prowadzą działalność w internecie, z ekspertami z zakresu marketingu internetowego, IT lub e-commerce. W pierwszym spotkaniu udział wzięli: założyciel sklepu z markami obuwniczymi i odzieżowymi PanPablo – Paweł Przybylski oraz eksperci: Joanna Gancarczyk z Agencji Kreatywnej 25wat oraz Jakub Jarosz ze Stowarzyszenia ITCorner.

    Ponad godzinne spotkanie było okazją do poznania perspektywy przedsiębiorcy istniejącego ze swoją działalnością w internecie od prawie 10 lat.

    Posłuchaliśmy inspirującej historii człowieka, który stworzył tzw. lovebrand, czyli markę, która budzi przywiązanie, działa na emocje, ma zaangażowaną społeczność

    Joanna Gancarczyk, Agencja Kreatywna 25wat

    Podczas rozmowy poruszone zostały tematy budowania relacji z klientem z wykorzystaniem social mediów, tworzenia konsekwentnego wizerunku marki oraz różnic obserwowanych pomiędzy zakupami zdalnymi, a stacjonarnymi. Paweł Przybylski opowiedział ponadto o planach na przyszłość związanych z proekologicznym podejściem do biznesu i głównymi wartościami firmy.

    #WrocławZdalnieLokalnie – O byciu w sieci

    Pierwsze spotkanie z cyklu #WrocławZdalnieLokalnie – O byciu w sieci Fot. BRG
    Pierwsze spotkanie z cyklu #WrocławZdalnieLokalnie – O byciu w sieci
    Od zawsze chodziło głównie o pomaganie ludziom – w wyborze produktu, w sprawnym przejściu całego procesu zakupu – żeby poprowadzić pełną usługę, a nie czysty handel. Chcieliśmy rozmawiać z ludźmi. Stąd pomysł na nazwę i logo marki. Dobrze czujemy się w lokalnych sklepach spożywczych czy warzywniakach, bo tam jest zawsze sprzedawca, doradca, z którym możemy porozmawiać, który nam pomoże w wyborze. Chciałem taki klimat stworzyć u nas – zbudować obuwniczy warzywniak

    Paweł Przybylski, założyciel sklepu PanPablo.

    Spotkanie organizowane było w wersji hybrydowej, a uczestnicy – zgromadzeni zarówno w Centrum na Przedmieściu, jak i online - mieli możliwość aktywnego udziału poprzez zadawanie pytań. Rozmowa tłumaczona była również na język migowy przez Elżbietę Resler.

    Już teraz, zapraszamy do śledzenia wydarzeń z cyklu „O byciu w sieci”. Kolejne spotkanie odbędzie się 12 października, o godz. 18:00 również w Centrum na Przedmieściu.

    BRG/jr