wroclaw.pl Przedsiębiorcy i biznes we Wrocławiu Przedsiębiorcy i biznes we Wrocławiu
Pogoda we Wrocławiu temperatura powietrza wynosi 11°C
Link do portalu wroclaw.pl
Aby wyświetlić zawartość strony, zaakceptuj pliki cookie
Reklama

PanPablo: Zbudowałem obuwniczy warzywniak [WIDEO]

Jarek Ratajczak,
Pierwsze spotkanie z cyklu #WrocławZdalnieLokalnie – O byciu w sieci BRG
Pierwsze spotkanie z cyklu #WrocławZdalnieLokalnie – O byciu w sieci

Za nami pierwsze spotkanie z cyklu #WrocławZdalnieLokalnie – O byciu w sieci. Paweł Przybylski, założyciel sklepu PanPablo mówił o swoich początkach, budowaniu społeczności i planach na przyszłość. Zapraszamy do obejrzenia nagrania ze spotkania.

„O byciu w sieci” to rozmowy wrocławskich przedsiębiorców, którzy prowadzą działalność w internecie, z ekspertami z zakresu marketingu internetowego, IT lub e-commerce. W pierwszym spotkaniu udział wzięli: założyciel sklepu z markami obuwniczymi i odzieżowymi PanPablo – Paweł Przybylski oraz eksperci: Joanna Gancarczyk z Agencji Kreatywnej 25wat oraz Jakub Jarosz ze Stowarzyszenia ITCorner.

Ponad godzinne spotkanie było okazją do poznania perspektywy przedsiębiorcy istniejącego ze swoją działalnością w internecie od prawie 10 lat.

Posłuchaliśmy inspirującej historii człowieka, który stworzył tzw. lovebrand, czyli markę, która budzi przywiązanie, działa na emocje, ma zaangażowaną społeczność

Joanna Gancarczyk, Agencja Kreatywna 25wat

Podczas rozmowy poruszone zostały tematy budowania relacji z klientem z wykorzystaniem social mediów, tworzenia konsekwentnego wizerunku marki oraz różnic obserwowanych pomiędzy zakupami zdalnymi, a stacjonarnymi. Paweł Przybylski opowiedział ponadto o planach na przyszłość związanych z proekologicznym podejściem do biznesu i głównymi wartościami firmy.

#WrocławZdalnieLokalnie – O byciu w sieci

Pierwsze spotkanie z cyklu #WrocławZdalnieLokalnie – O byciu w sieci Fot. BRG
Pierwsze spotkanie z cyklu #WrocławZdalnieLokalnie – O byciu w sieci
Od zawsze chodziło głównie o pomaganie ludziom – w wyborze produktu, w sprawnym przejściu całego procesu zakupu – żeby poprowadzić pełną usługę, a nie czysty handel. Chcieliśmy rozmawiać z ludźmi. Stąd pomysł na nazwę i logo marki. Dobrze czujemy się w lokalnych sklepach spożywczych czy warzywniakach, bo tam jest zawsze sprzedawca, doradca, z którym możemy porozmawiać, który nam pomoże w wyborze. Chciałem taki klimat stworzyć u nas – zbudować obuwniczy warzywniak

Paweł Przybylski, założyciel sklepu PanPablo.

Spotkanie organizowane było w wersji hybrydowej, a uczestnicy – zgromadzeni zarówno w Centrum na Przedmieściu, jak i online - mieli możliwość aktywnego udziału poprzez zadawanie pytań. Rozmowa tłumaczona była również na język migowy przez Elżbietę Resler.

Już teraz, zapraszamy do śledzenia wydarzeń z cyklu „O byciu w sieci”. Kolejne spotkanie odbędzie się 12 października, o godz. 18:00 również w Centrum na Przedmieściu.

BRG/jr

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama
Powrót na portal wroclaw.pl Powrót na portal wroclaw.pl Wróć na portal wroclaw.pl Logo wroclaw.pl