W piątek 2 czerwca wiceprezes PKP Intercity Tomasz Gontarz zapowiedział, że spółka zamierza rozszerzyć sieć sprzedaży biletów na pociągi o kolejne platformy online i punkty stacjonarne. Uda się to zrealizować, dzięki wprowadzeniu (we wrześniu 2021 r.) nowego modelu sprzedaży agencyjnej, który wyróżnia się ujednoliconymi warunkami handlowymi dla wszystkich partnerów, co znacznie upraszcza kwestie formalne związane z nawiązaniem współpracy.
Dokładny termin wprowadzenia biletów PKP Intercity do sprzedaży stacjonarnej w sklepach spożywczych czy na stacjach benzynowych nie jest jeszcze znany. - Będziemy o tym na bieżąco informować. Firmy zainteresowane sprzedażą biletów PKP Intercity mogą się do nas zgłaszać za pośrednictwem zakładki "Dla biznesu/Ujednolicony model sprzedaży agencyjnej" - informuje biuro prasowe PKP Intercity.
źródło: PKP Intercity