Reklama
| aktualizacja:
Siedem na dziesięć sklepów we Wrocławiu nie weryfikuje wieku młodych klientów, kupujących alkohol. Dlatego miasto rozpoczyna kampanię pod hasłem „Nie sprzedawaj alkoholu mojemu dziecku”.
70% sklepów we Wrocławiu sprzedaje alkohol młodym klientom, nie weryfikując ich wieku. Takie są wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych UM Wrocławia.
Fundacja Salida od lat z powodzeniem realizuje programy skierowane do osób używających substancji psychoaktywnych. Dotychczas większość projektów dotyczyła pracy z osobami pełnoletnimi, jednak ze względu na potrzeby, wynikające z sytuacji społecznej, fundacja zajęła sie także pracą z młodzieżą. Streetworkerzy pracowali na ulicach Wrocławia latem i zimą ubiegłego roku. Celem ich pracy była psychoedukacja oraz próba wpłynięcia na zmianę zachowania, poprzez rozbudowanie alternatywnych form spędzania czasu.
Reklama